Κεφάλαιο 8

8K 579 43
                                    

Μεριά Άρη

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Άλλη μια μέρα ξύπνησα και την ονειρευόμουν. Μα καλά τι έχω πάθει επιτέλους. Πρέπει να την βγάλω από το μυαλό μου....... Το βρήκα! Λογικά αν πάω με κάποια άλλη θα μου φύγει το κόλλημα και θα είμαι και πάλι ο παλιός Άρης. Εξάλλου μπορώ να έχω όποια θέλω γιατί να θέλω αυτή.

Έτσι λοιπόν αποφασίζω να οργανώσω ένα πάρτι και να καλέσω όλη την σχολή. Σηκώνομαι από το κρεβάτι και ντύνομαι με ένα τζιν και μία άσπρη κολλητή μπλούζα που αναδεικνύει τους κοιλιακούς και τα μπράτσα μου και βγαίνω έξω.

Έχω σχολή και έτσι ανεβαίνω στο μωρό μου, την ανάβω πατάω γκάζι και κατευθύνομαι προς τη σχολή. Όταν φτάνω βλέπω πολλά κορίτσια να έρχονται πάνω μου ουρλιάζοντας. Λίγο πιο πέρα βλέπω την Αθηνά με την Κατερίνα να μιλάνε και έτσι αποφασίζω να πάω προς τα εκεί.

'' Γεια κορίτσια.'' είπα όταν έφτασα.

'' Γεια Άρη τι κάνεις; '' μου είπαν και οι δύο μαζί. Μόνο που για κάποιο λόγο η Αθηνά φερόταν περίεργα.

'' Καλά, χαθήκαμε, ααα δεν σας είπα το Σάββατο το βράδυ θα κάνω ένα πάρτι που θα έρθει όλη η σχολή και θέλω να έρθετε.'' είπα με ένα χαμόγελο στα χείλη.

'' Τέλεια θα έρθουμε σίγουρα.'' είπε η Κατερίνα.

Μεριά Αθηνάς

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Χτύπησε το κουδούνι και πήγα να φύγω αλλά ένιωσα ένα χέρι να τυλίγεται γύρω από τον καρπό μου. Γύρισα και είδα τον Άρη να με κοιτάει με αγωνία...

'' Μην ανησυχείς θα έρθω στο πάρτι σου.'' είπα με ειρωνεία και μπήκα στην αίθουσα φωνητικής.

Το μάθημα ήταν πολύ ενδιαφέρον. Η καθηγήτρια μας είναι πολύ καλή. Σήμερα μας ανακοίνωσε πως θα συνεργαστούμε με το τμήμα Dj για να τραγουδήσουμε ένα τραγούδι της επιλογής μας. Επίσης στο τέλος της χρονιάς θα γίνει μία συναυλία και σκέφτομαι να συμμετάσχω αφού έχω πολύ καλή φωνή και στην Αθήνα πήγαινα στο ωδείο.

Το διάλειμμα έφτασε γρήγορα και βγαίνοντας είδα κάτι που μου ράγισε την καρδιά. Τον Άρη να φιλιέται με την π*****α του σχολείου την Ινώ. Την ώρα που ο Άρης γυρνάει και με κοιτάει εγώ φεύγω και τρέχω στις τουαλέτες και βάζω τα κλάματα. Ακούω βήματα από πίσω μου αλλά τα αγνοώ μέχρι που ο Άρης με σταματάει πιάνοντας μου το χέρι και αναγκάζοντας με να γυρίσω και να τον κοιτάξω.

'' Τι θες Άρη τράβα στην γκόμενα σου την Ινώ και παράτα με εμένα....'' εκείνη την ώρα με φιλάει, διακόπτοντας με. Εγώ τον βαράω για να με αφήσει αλλά μάταια. Ο Άρης ούτε που κουνιέται. Μετά από λίγο σταματάει για να πάρει ανάσα και εγώ βρίσκω την ευκαιρία να ξαναμιλήσω.

'' Γιατί μου το κάνεις αυτό, τι σου έχω κάνει; '' είπα με δάκρυα στα μάτια. Εκείνος μου τα σκούπισε και....

'' Σε θέλω μικρή τώρα το βλέπω καθαρά, μπορεί να μην κάνω σχέσεις αλλά με εσένα θα προσπαθήσω, θα το κάνω για εμάς.'' είπε και έμεινα με το στόμα ανοιχτό. Ο Άρης με.... με θέλει. Νομίζω πως ονειρεύομαι.

'' Δεν ονειρεύεσαι μικρή είναι αλήθεια, μόνο εσένα θέλω.'' είπε λες και διάβασε την σκέψη μου.

'' Άρη, εγώ... δεν ξέρω αν μπορώ να σε εμπιστευτώ, έχω πονέσει πολύ εξαιτίας σου και δεν αντέχω άλλο.'' είπα και έβαλα τα κλάματα.

'' Δώσε μου μόνο λίγο χρόνο να πάρω μία απόφαση, σε παρακαλώ.'' είπα και έφυγα χωρίς να τον κοιτάξω για το επόμενο μάθημα.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hey guys!! What's up? Αυτό ήταν το όγδοο κεφάλαιο. Ελπίζω να σας άρεσε. Τι συμβαίνει εδώ; Ο Άρης κάνει ερωτική εξομολόγηση στην Αθηνά, αφού πρώτα φίλησε την Ινώ. Ξέχασα να σας πω αποφάσισα να ανεβάζω ένα κεφάλαιο την εβδομάδα. Συγκεκριμένα κάθε Σάββατο. Θα ξεκινήσω από τις 4/07/2015 (είναι το πρώτο Σάββατο).

Spoiler Alert: Το πάρτι και η απόφαση της Αθηνάς.

Επόμενο Κεφάλαιο: Σάββατο 04/07/2015

Σας παρακαλώ ρίξτε μία ματιά στο βιβλίο της κολλητής μου maria_smile_x με τίτλο the miracle. Είναι φοβερό!!

Ααα παραλίγο να το ξεχάσω... Στην φωτογραφία βρίσκεται η Αθηνά... Δεν είναι κουκλάρα.

Comment, Vote and Follow...

See ya..


Εμείς...Μαζί. Με τίποτα.Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ