Μεριά Άρη
Το επόμενο πρωί ξύπνησα από τα φιλιά της Αθηνάς. Μου χαμογέλασε και μου έδωσε ένα ακόμα φιλί στα χείλη. Ένιωθα υπέροχα μετά από το βράδυ που περάσαμε μαζί.
Μεριά Αθηνάς
Το πρωί ξύπνησα και ένιωθα πολύ χαρούμενη και ξεκούραστη. Κοίταξα δίπλα μου και είδα τον Άρη να κοιμάται. Ήταν τόσο ήρεμος και γλυκός τώρα που κοιμόταν.
Αυθόρμητα, πέρασα το χέρι μου μέσα από τα μαλλιά του. Και έπειτα πάνω από τα χείλη του. Ήθελα τόσο πολύ να τον φιλήσω, αλλά έπρεπε να αντισταθώ.
Τελικά δεν κατάφερα να αντισταθώ και τον φίλησα. Αρχικά στα χείλη. Και έπειτα στον λαιμό. Του δάγκωσα το κόκκαλο πάνω από το στήθος. Εκείνος κουνήθηκε και εγώ επέστρεψα στον λαιμό του χωρίς να τον φιλάω αυτή τη φορά. Το χέρι του ανέβηκε στην μέση μου και τα μάγουλα μου άρχισαν να κοκκινίζουν.
Τον κοίταξα στα μάτια και του χαμογέλασα. Του έδωσα ένα φιλί στα χείλη.
«Καλημέρα!» του είπα χαρούμενη.
«Καλημέρα αγάπη μου.» μου είπε με την βαριά νυσταγμένη του φωνή και με αγκάλιασε. Ήταν τόσο καυτός.
«Πάω να κάνω ένα μπάνιο μωρό μου.» του είπα ενώ σηκωνόμουν και εκείνος σηκώθηκε και με ακολούθησε μέχρι το μπάνιο.
«Θέλεις να κάνουμε μαζί;» με ρώτησε και έγλειψε το χείλος του κοιτώντας το σώμα μου.
« Όχι. Και σταμάτα να με κοιτάς. Γύρνα από την άλλη.» είπα και τύλιξα το σεντόνι γύρω μου.
«Μα σε έχω ξαναδεί γυμνή μωρό μου.» είπε και εγώ έτρεξα στο μπάνιο.
Τον άκουγα να γελάει, αλλά το αγνόησα και ξεκίνησα το μπάνιο μου. Άφησα το ζεστό νερό να πέσει πάνω μου και ένιωσα να χαλαρώνω.
Όταν βγήκα από το μπάνιο ντύθηκα, στέγνωσα τα μαλλιά μου και κατέβηκα στην κουζίνα, όπου με περίμενε έτοιμο πρωινό και ο Άρης φορώντας ένα σορτσάκι.
«Έφτιαξες πρωινό;» είπα έκπληκτη και του έδωσα ένα φιλί στα χείλη.
«Ναι αγάπη μου. Έλα να φάμε.» μου απάντησε και έκατσε σε μία καρέκλα.
«Αγάπη μου θα κάνουμε κάτι σήμερα;» τον ρώτησα και έβαλα μία μπουκιά στο στόμα μου.
«Ναι μωρό μου. Τι θέλεις να κάνουμε; Θέλεις... Χμ.. Θέλεις να πάμε έξω να κάνουμε βόλτα;» με ρώτησε και εγώ κούνησα το κεφάλι μου γνέφοντας θετικά.
YOU ARE READING
Εμείς...Μαζί. Με τίποτα.
Teen FictionΗ Αθηνά είναι ένα δεκαοκτάχρονο ήσυχο καθόλου προκλητικό κορίτσι, και είναι αφοσιωμένη στις σπουδές της. Αποφεύγει τους players. Ο Άρης είναι επίσης δεκαοκτώ χρονών. Είναι πλούσιος και μαζί με τους κολλητούς του, τον Αχιλλέα, τον Νίκο και τον Βασίλη...