Κεφάλαιο 2

13.1K 781 200
                                    

Το επόμενο πρωί ξύπνησα από τις φωνές της κολλητής μου και όταν άνοιξα τα μάτια μου σηκώθηκα επειδή η Κατερίνα με έπρηξε να πάμε βόλτα στην Νέα Υόρκη.Αφού πέρασα περίπου μισή ώρα στην τουαλέτα πήγα στην κουζίνα για να φτιάξω πρωινό γιατί πεινούσα πάρα πολύ.

Μετά από λίγη σκέψη αποφάσισα να φτιάξω έναν καφέ και να φάω λίγα κουλουράκια. Όταν τελείωσα πήγα πάνω για να διαλέξω τα ρούχα που θα βάλω. Τελικά αποφάσισα να βάλω ένα τζιν σορτσάκι και μία μαύρη κοντομάνικη και τα γκρι all-star μου. Αφού ντύθηκα κατέβηκα και έκατσα λίγο facebook, μέχρι που κατέβηκε η Κατερίνα και φύγαμε.

Στον δρόμο χαζεύαμε και μιλούσαμε με την Κατερίνα. Δεν έβλεπα μπροστά μου με αποτέλεσμα να πέσω πάνω σε κάτι σκληρό και θα είχα πέσει αν δύο γυμνασμένα χέρια δεν με έπιαναν. Όταν γύρισα μπροστά μου είδα ένα ψηλό αγόρι. Φορούσε μία μαύρη στενή μπλούζα που τόνιζε τους μυς και τα μπράτσα του. Ήταν περίπου 2.00 μέτρα σε αντίθεση με εμένα που ήμουν μόλις 1.80. Είχε καστανόξανθα μαλλιά και πράσινα μάτια. Μπορώ να πω πως είναι κούκλος.

'' Πρόσεχε λίγο που πηγαίνεις.'' τον άκουσα να λέει και ένοιωσα να κοκκινίζω από ντροπή. Οκ, δεν πρέπει να τον αφήσω να το δει.

'' Εσύ έπεσες πάνω μου. εγώ πρέπει να προσέχω.'' είπα και τον είδα να βράζει από θυμό. Ξύδι για τα νεύρα. Τότε τον είδα να γλύφει τα χείλη του κοιτώντας με στα γαλάζια μάτια μου. Τέλεια... Ήταν ανάγκη να πέσω πάνω σε έναν λιγούρη; Και τότε είπα κάτι που δεν πίστευα πως τολμούσα να πω.

'' Τι γλύφεσαι ρε μαλάκα, θα ήσουν ο τελευταίος άνθρωπος που θα έκανα κάτι μαζί του.''

'' Καλά δοκίμασε πρώτα και μετά θα δούμε αν θα φωνάζεις ή όχι το όνομά μου.'' είπε και τον χαστούκισα με όλη μου την δύναμη.

Τότε είδα τα μάτια του να σκοτεινιάζουν και το πράσινο μέσα τους να γίνεται μαύρο. Άρχισε να με πλησιάζει και εγώ έκανα πίσω βήματα μέχρι που χτύπησα στον τοίχο, ενώ αυτός έβαλε τα χέρια του δεξιά και αριστερά μου παγιδεύοντας με εκεί. Πλησίασε με το κεφάλι του το αυτί μου και η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει πολύ γρήγορα. Και τότε ήταν που μίλησε.

'' Δεν έπρεπε να το κάνεις αυτό.'' είπε με έναν απειλητικό τόνο στην φωνή του και άρχισα να τρέμω.

'' Τώρα φεύγω αλλά θα τα ξανά πούμε να είσαι σίγουρη.'' είπε και εξαφανίστηκε.

Αρχικά ανακουφίστηκα αλλά μετά ένοιωσα απογοήτευση. Αλλά πραγματικά δεν ξέρω γιατί, μάλλον ήθελα να με φιλήσει... Όχι αποκλείεται, με τίποτα. Δεν μου αρέσει, αλλά ακόμα και αν μου άρεσε σιγά μην τον ξαναδώ, η Νέα Υόρκη είναι τεράστια οπότε δεν υπάρχουν πιθανότητες. Και τότε είδα την Κατερίνα λίγο πιο πέρα με ανοιχτό το στόμα.

Εμείς...Μαζί. Με τίποτα.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora