The Brain!

16 3 4
                                    

Το μυαλό. Μεγάλη υπόθεση, ποτε δεν ξέρεις τι να περιμένεις από αυτό!!! Ποτε δεν φαντάζεσαι κι όταν η στιγμή γίνει εφιάλτης μιας ζωης, νωμιζεις ότι θα ξυπνήσεις και πως όλα αυτά τα ζούσες στον ύπνο σου.
Τι γίνεται όμως όταν δεν καταφέρνεις να ξυπνήσεις; Και όλα αυτά είναι μια σκοτεινή πραγματικότητα;

Περιμένοντας στην καφετέρια την φιλενάδα της...

Ελπίδα- Ήρθες ; Άντε ρε αγάπη σε περίμενα!!

Λυδία- Ξέρω, ξέρω πάλι καθυστέρησα!!! Μα είχα ρε σύ κάποιες δουλειές!!

Ελ- τώρα τελευταία όλο δουλειές έχεις, τι έγινε γκομενακι, γκομενακι ;

Λυδια- Όχι φυσικά!!! Απλός τρέχω με κάτι που σου έλεγα της προάλλες. Θυμάσαι ;

Ελ- όχι τι ;

Λ- Αυτό το πράγμα με την μνήμη σου πρέπει να το ελέγξεις!

Ελ- Καλά ξέρω! Λέγε!!

Λ- Για το σπιτι που κληρονόμησα από τον πατέρα μου, και είμαι δικαστήριο γιατί το διεκδικεί και η γκόμενα, του πατέρα μου! Αλλά είναι χαμένη !! Καλά του τα έτρωγε και τον φρόντιζε. Πήρε ότι ήθελε. Τώρα θέλει και αυτό; Δεν θα την αφήσω!

Ελ- Αααα καλά λες!!! Τώρα θυμήθηκα!! Ηταν παντρεμένη μαζί του ; Ή...

Λ- Μόνο η. Ευτυχώς δεν είχαν παντρευτεί!!

Ελ- μάλιστα... Τότε όντως δεν μπορεί να διεκδικήσει κάτι.

Λ- Το ξέρω απλά έχει δώσει τώρα ένα χαρτί που λέει πως της το αφήνει και πως της το έδωσε ο ίδιος. Διαθήκη δηλαδή!

Ελ- Τιι!

Λ- Δεν παίζει στο λέω!!! Είναι πλαστό!

Ελ- Μακάρι να είναι όπως τα λες!

Λ- Γι' αυτό τρέχω στα δικαστήρια τώρα άσε!

Ελ- Εντάξει ρε κορίτσι! Ελπίζω να πάνε όλα καλά!

Λ- Άσε αυτά, για πες τα δικά σου με τον.. ξέρεις.. όλα καλά ;

Ελ- Ναι!!! Είμαι πάρα πολύ ευτυχισμένη μαζί του!!! Αλλά...

Λ- Τι αλλά; Αφού είστε καλά τι έχεις και σε βλέπω κάπως ;

Ελ- Εε να, ξέρεις έχω ένα θέμα με το σώμα μου και δεν νιώθω άνετα κάποιες φορές..

The SoulNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ