Ολα αρχίζουν απο τον δολοφόνο

5 1 4
                                    


Η ημέρα της συνάντησης ήρθε τελικά, και ο Γιάννης ανυπομονούσε να βρεθεί για να μάθει τα πάντα.

Ευτυχία, (η οδοντίατρος και η γυναίκα του νεκρού ψυχιάτρου της Ελπίδας. Άραγε θα βοηθήσει να βρεθεί η αλήθεια);

Η πόρτα του ιατρείου, της γιατρού χτυπά.

Ευ- Περάστε! Λέει φωναχτά για να ακουστεί η φωνή της.

Γ- Για σας Κ. Ευτυχία! Πως είστε;

Ευ- Αρκετά καλά! Σας ευχαριστώ. Του απαντά με ευγένεια και ένα χαμόγελο. - Όπως και εσάς βλέπω μια χαρα είστε!

Γν- Τι θέλετε να πείτε;

Εγώ- Κανονικά δεν θα έπρεπε να μιλάτε τόσο καθαρά. Με βάση τον πόνο που θα σας προκαλούσε το σάπιο δόντι. Αν υπάρχει. Του απευθύνεται με ένα πονηρό ύφος, δείχνοντας του την πραγματική πλευρά του μυαλού της.

Ο Γιάννης χαμόγελα και της απαντά λέγοντας της.

Γν- Χμ... Δεν περίμενα πως θα είστε τόσο έξυπνη. Συνήθως η τόση ομορφιά δεν πάει μαζί και με την εξυπνάδα, όπου έχετε σε αφθονία, από ότι αντιλαμβάνομαι. Αλλά μάλλον, είστε η εξαίρεση του κανόνα. Από ότι φαίνεται. Τέλεια! Θα μπορέσουμε να συνεννοηθούμε καλύτερα.

Ευ- Οπότε καλά υποψιάστηκα. Του λέει και το ύφος από ευγενικό, να μετατρέπεται σε σοβαρό και με αμυντική όψη.

Γν- Μια απορία έχω μόνο. Πως; Πως το κατάλαβες ότι δεν βρίσκομαι εδώ για το δόντι μου; Πέρα πως με είδες από κοντά. Από το βλέμμα σου και τις απαντήσεις σας με όλο υπόνοιες και καχυποψία, καταλαβαίνω πως το γνωρίζεις από ποιο πριν.

Εγώ- Δεν το γνώριζα, μα το υποψιάστηκα η αλήθεια είναι. Με την βιασύνη σου, το να βρεθούμε τόσο γρήγορα για ένα δόντι που υποτίθεται είχε χαλάσει, μιλούσες αρκετά καθαρά και άνετα ακόμη και από το τηλέφωνο. Δείχνοντας μου, πως ο πόνος δεν σε συνόδευε.

Γν- Καταπληκτική η εμπειρία σε έναν άνθρωπο! Πραγματικά μπράβο σας!

Ευ- Σας ευχαριστώ. Λέει ξανά με ένα ψυχρό ύφος αυτή την φορά, και συνεχίζει. - Τώρα για πείτε μου, τι ζητάτε; Και ποιος ο λόγος της επίσκεψης σας;

Γν- Μάλιστα... Βλέπω πήγατε αμέσως στο θέμα το οποίο σας προβληματίζει. Θα σας πω λοιπόν, άλλωστε γιατί να καθυστερούμε; Προφανώς δεν θα γνωρίζατε πως η σύντροφος μου, ήταν μια από τις ασθενείς του συχωρεμένου του άντρα σας.

The SoulWhere stories live. Discover now