Ολα θα βγουν στο φως...

4 3 0
                                    

Η ημέρα για την συνάντησης ήρθε.
Ευ-  Ήρθες. Χαίρομαι!

Γ- Φυσικά δεν μπορούσα να λείψω! Εφόσον εσύ με κάλεσες.

Ευ- Ορίστε πάρε το. Αλλά αν τολμήσεις και το πεις κάπου δεν θα ζήσεις για να την δεις να βγαίνει από εκεί μέσα. Του λέει με ψυχρότητα.

Γ- Τι είναι αυτό;

Ευ- Ο φάκελος για την Ελπίδα, τον είχα πάρει από το γραφείο του άντρα μου. Τον πείρα μαζί με όλους τους άλλους. Μα αυτόν τον είχε φυλαγμένο καλά.

Γ- Δεν πρόκειται να διαρρεύσει αυτή σας η πράξη. Σας το εγγυώμαι.

Ευ- Το ελπίζω γιατί πράγματι πρέπει να βγει από εκεί μέσα.

Γ- Όντως πρέπει...

Ευ- Ναι γνωρίζω για τον βιασμό, για το κάθαρμα που το διαπράττει! Γιαυτο λοιπόν άλλαξα και γνώμη.

Γ- Πως ξέρεις ; Δεν σου ανέφερα εγώ κάτι.

Ευ- Εσύ όχι ο Απόλλωνας ναι.

Γ- Ποιος;

Ευ- Είδα ένα όνειρο με τον σύζυγο μου που μου είπε το τι συμβαίνει. Ήθελα να εξακριβώσω εάν αληθεύει. Και τελικά μου το επιβεβαίωσες.

Γ- Περίεργα πράγματα. Όντως ότι σου είπε είναι αλήθεια.

Ευ- Και όμως συμβαίνουν.

  Πίσω λοιπόν στην κλινική η Αγαπη συζητά με τον Απόλλωνα για την Ελπίδα.

Απ- Καλά τα πάω μην σκας θα βρεθεί η λύση.

Αγ- Έτσι πιστεύω έχει μαραζώσει. Δεν θα αντέξει για πολύ. Ξέρεις ποιος της το έκανε όλο αυτό και την έβαλε εδώ μέσα;

Απ- Ναι αυτό το άτομο μαζί με τον συνεργό με δολοφόνησαν  για να μην μιλήσω. Με πήραν χαμπάρι όταν τους κατασκόπευα αλλά κατάφερα να ξεφύγω. Μετά από λίγες μέρες όμως... Ευτυχώς πρόλαβα να γράψω το τι άκουσα. Ο ένας από τους δυο συνεργούς είναι  ο διευθυντής σας ο Άρης.

Αγ- Ααα!!! Γιαυτο λες πως έχει συνεργό ξέρεις. και το άλλο άτομο !!

Απ- Ναι αλλά δεν μπορώ να σου πω ακόμη!

Αγ- Πεισματάρικο ον!!!

Απ- Δεν είμαι ον! Αλλά και αυτό δεν ήρθε η ώρα για να στο αποκαλύψω. 
Λέγοντας αυτό ο Απόλλωνας χάνεται και η ελπίδα εισέρχεται στο δωμάτιο.

The SoulWhere stories live. Discover now