Αυτό που είναι πίσω απο τον κήπο!!

12 2 2
                                    

Πηγαίνοντας πάνω στο γραφείο του, κλειδώνει την πόρτα, και της λεει να καθίσει.

Αρ- Κάθησε. Λοιπόν σε έφερα εδώ για να συζητήσουμε όμορφα και πολιτισμένα! Για το πότε θα φύγεις.

Ελ- Ναι, γνωρίζετε το πότε ;

Αρ- Ανάλογα, το πόσο καλά θα αντιδράσεις στην θεραπεία. Τόσο το γρηγορότερο τόσο το καλύτερο! Αλλά..

Ελ- Αλλά ;

Αρ- Αν θέλεις μπορούμε να μειώσουμε αρκετά τον χρόνο παραμονής σου εδώ. Εννοείτε πως δεν είναι τζάμπα!

Ελ- Μα δεν έχω λεφτά! Και η παραμονή μου εδώ, από ότι μου έχετε πει, την πληρώνει ένα άλλο άτομο. Χωρίς να μου πείτε ποιο. 

Αρ- Πληρώνομαι και σε είδος, ναι δεν χρειάζεται να γνωρίζεις ποιο.

Ξεστομίζοντας αυτό το αισχρό πράγμα η Ελπίδα αρνείται άμεσος την χυδαία πρόταση του. Κάνοντας τον να εξοργιστεί!! Ο εγωισμός του και η ζήλια που τον κυρίευε τόσο καιρό, βλέποντας τον Ορεστη κοντά της, όπου ο ίδιος του ανέθεσε την φροντίδα της, και να τον θέλει μια τόσο όμορφη κοπελα σαν την Ελπίδα τον κατάτρωγε. Το φλερτ μεταξύ τους είχε γινει αντιληπτό από τον Άρη εδώ και καιρό! Έτσι χωρίς να χάσει χρόνο, την αρπάζει κλίνοντας της το στόμα και ακινητοποιώντας την.

Πάλεψε, και προσπάθησε, μα δεν μπόρεσε να τα καταφέρει!

Αυτό το βράδυ από ψυχρός και απρόσωπος, έγινε ένα ανέντιμο και αδίστακτο τέρας!!

  Γ- Έχω βρει κάποια στοιχεία αλλά δεν έχω καταφέρει να τα συνδυάσω! Σκέφτεται από μέσα του.

Γ- Εάν αυτό το άτομο της έδωσε τα χάπια γιατί να θέλει να το κάνει ; Και πως είχε πρόσβαση; Ο Γιατρός της δολοφονήθηκε, άρα! Κάτι θα είχε μάθει ή ακούσει ! Ίσως αν ψάξω στο γραφείο του, να μπορέσω να βρω κάποιο στοιχείο, που να με βοηθήσει να προχωρήσω!

Προτού συνεχίσει τις σκέψεις του αποφασίζει να πάει να δει την Ελπίδα, για να ελέγξει αν είναι καλά και μήπως θυμάται κάτι.

Ελ- Γιάννη μου! Τι κάνεις ;   

Ορ- Ελπίδα! αγάπη μου ! Καλά είμαι εγώ ! Εσυ πως είσαι ;

Ελ- Καλά! Πολύ καλά! Του λέει με ψεύτικο χαμόγελο, χωρίς να του εκμυστηρευτεί το χθεσινό συμβάν.
Ο Γιάννης κατάλαβε πως δεν είναι καλά, αλλά υπέθεσε πως ίσως είναι από τα φάρμακα που πίνει.

The SoulOù les histoires vivent. Découvrez maintenant