Κοιτα με, ΕΔΩ!!Της λέει με αυστηρό βλέμμα, κουνώντας το δάχτυλο του πέρα δώθε. Καθώς τον κοιτάζει απορεί. Γιατί όλα αυτά σε εκείνην ; Γιατί να τα τραβάει όλα αυτά..;
Γ- Τι συμβαίνει ; Τι έγινε; Άκουσα τις φωνές της!Λδ- Τι εννοείς ; Κοιμόσουν! Τι να σου πω τώρα και σε εσένα....
Γ- Καλά λες εφιάλτης ήταν, ουφ! Ευτυχώς !
Λ- Ναι, ναι.... Του λέει με τρόπο πως κάτι τρέχει.
Γ- Λυδια! Λέγε! Κάτι συμβαίνει!!
Λ- Εμμμ.... Να...
Γ- Άσε τα να! Και πες μου τι έγινε ; Είναι καλά ;
Λ- Εντάξει, θα σου πω, αλλά μην πανικοβληθείς! Ήρθαν κάποιοι ειδικοί, και την πήραν μάλλον για να την βοηθήσουν! Το μόνο που μου είπαν είναι πως θα επικοινωνήσουν μαζί σου! Μου ζήτησαν το τηλέφωνο σου και τους το έδωσα. Μάλλον από ότι κατάλαβα ήταν γιατροί της ιδιωτικής ψυχιατρικής κλινικής εδώ ποιο κάτω!
Γ- Τι πράγμα ;!! Ψυχιατρική κλινική; Πως;!
Λδ- Δεν έχω ιδέα εμένα ρωτάς; Έτσι νομίζω δεν είμαι σίγουρη !
Γ- Μα γιατί ; Δεν την ενημέρωσες τι θα πει στους αστυνομικούς ;
Λ- Όχι δεν πρόλαβα... Του λέει με τα μάτια της να κοιτούν το πάτωμα, και την φωνή της κομμάτια απο το λάθος που έκανε.
Γ- ΜΑ ΚΑΛΑ! Τι το άφησες ; Είδες τώρα τι έγινε;!!
Λ- Μην φωνάζεις !!! Δεν κάνει! Και δεύτερον δεν το ήθελα, πίστευα πως θα βρω χρόνο και θα ξεφύγω για να πάω να της το πω!
Γ- Και που φωνάζω τώρα δεν αλλάζει κάτι, την πήραν και πρέπει να την βγάλω! Πότε βγαίνω από εδώ ;
Λ- Θα ρωτήσω για το εξιτήριο σου, τον γιατρό που είναι ο διευθυντής του νοσοκομείου !
Γ- Όσο ποιο γρήγορα μπορείς ! Πρέπει να την βγάλω από εκεί μέσα, πριν καν πάει!!!
Λ- Εντάξει.... Θα κάνω ότι μπορώ!
Γτρ- Σε λίγες μέρες θα μπορέσει να πάει σπιτι του. Θα τον κρατήσουμε λίγο ακόμη για να σιγουρευτούμε ότι όλα πάνε καλά.
ESTÁS LEYENDO
The Soul
AventuraΗ προδοσία γεννάται εκεί που δεν το περιμένουμε. Ακόμα και στα πιο κοντινά και αγαπημένα μας πρόσωπα. Μια παρανοϊκή πράξη!!! Μια ψυχιατρική κλινική!!! Και ένα θαύμα προσωποποιημένο σε έναν άνθρωπο!!! Μια κοπελα όπου νοσηλεύεται και περιμένει να τη...