Leelinos:
2 haftalığına 3 bebeğe bakabilir misiniz?Jisungha:
Tabii ki, bebekleri gösterebilir misiniz?Leelinos'dan gelen görüntülü arama...
Aramayı kabul ettiniz.
"İşte bebekler de burada, ben gelene kadar yani 2 haftalığına bakman lazım"
Kamerada gözüken 3 kediye bakarak konuştum
"Beyefendi ben bebek bakıcısıyım kedi değil?"
Telefondaki adam sinirle telefonu kendisine çevirdiğinde bu tatlı haline gülümsemeden durmamıştım
"Ya bunlar da bebek gibi nolucak baksan"
Bir dakika, bu adam... AZ ÖNCEKİ ADAM DEĞİL Mİ BU????
Gerçekten dünya çok küçük.
Yazar'dan...
Jisung far görmüş tavşan gibi telefona bakarken, Minho'da karşısında ki çocuğu nereden tanıdığını bulmaya çalışıyordu.
Jisung sonunda sesini derinlerde bir yerlerde bulup konuştu; "Minho?"
Minho sonunda telefonun karşısındaki adamın kim olduğunu bulduğunda ağzı 'o' şeklinde açılmıştı.
"Jisung?"
"He, jisung benim valla"
Minho kahkaha attığında jisung'da telefona mal gibi baktı. Neye gülüyordu bu?
"Olaya bak amına koyayım, neyse kedilerime bakacak mısın sen?"
Jisung bir süre düşündü, daha önce bebek bakıcılığı çok kez yapmıştı ancak kedi bakıcılığı... Çok değişik bir şeydi bu.
"Yani bilmiyorum daha önce hiç kedi bakmadım, sokakta beslediğim kediler dışında."
"Ya aslında pek bi olayı yok. Sadece mamalarını, sularını ve kumlarını yenileyeceksin. Tabii arada ilgi de isterler."
'Neden bir akrabana falan bırakmıyorsun' diye sorsa ayıp mı etmiş olurdu?
"Pekii, yarın gelirim kedilere falan bakarım anlaşırsak bakarım."
Minho gülümsedi, sonunda kedilerine bakabilecek birisini bulmuştu. Yani pek güvencesi yoktu fakat tek çaresi de buydu.
"Tamam o zaman, yarın konum atarım. Görüşürüz."
Jisung el sallayarak telefonu kapatmış ve anında karşısındaki koltuğa fırlatmıştı.
"ANANI SİKEYİM AAAAĞAAAAA!!"
Heyecanla ayağa kalakarak yerinde zıplamaya başladı. Neden bu kadar heyecanlanmıştı ki?
"Jisung iyi misin kanka?"
Üst kattan gelen Hyunjin'in sesiyle jisung gülümsemiş ve bağırmaya devam etmişti.
"HYUNJİN GELİN OLDUM GİDİYOM KOOOŞŞŞŞ"
Hyunjin hızla Jisung'un yanına geldiğinde peşinden Jeongin'de gelmiş ve salonda tepinen arkadaşlarına bakmaya başlamışlardı.
"Aşkım bi doktoru falan mı arasak?"
"Yok, direkt deliler hastanesini arayalım."
Jeongin kafasını sallayıp onayladı sevgilisini. "Mantıklı."
"Jisung dur artık başım döndü"
Jisung sonunda kendini koltuğa fırlattığında başında dikilen ikiliye bakarak gülümsedi.
"Bakıcılık yapcam"
Jeongin göz devirerek arkadaşına bakmaya devam etti. "Ee? İlk defa yapmıyosun, ne var bunda?"
"Ya of anlamassın sen"
"Hyunjin deliler hastanesi konusunda ciddi miydin?"
"Gayet ciddiydim hayatım."
Hyunjin sonunda dayanamayıp Jisung'un kafasına bi tane geçirerek koltuğa oturdu.
"Kanka, kanka, kanka, kanka ben... Ben..."
"Acun musun amına koyayım söylesene"
"I WİLL BE A CAT SİTTER"
Jeongin kaçıncı olduğunu saymadığı kadar göz devirdiğinde Jisung tekrar yerinde tepinmeye başladı.
"Kimin kedisi?"
"LEE MİNHOO"
"Lisede sınıf arkadaşıydık lan onla"
Chasedinleyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cat Sitter, Minsung
FanfictionLeelinos: 2 haftalığına 3 bebeğe bakabilir misiniz? Jisungha: Tabii ki, bebekleri gösterebilir misiniz? Leelinos'dan gelen görüntülü arama... Aramayı kabul ettiniz. "İşte bebekler de burada, ben gelene kadar yani 2 haftalığına bakman lazım" Kamerada...