Zeynep ve eda her sabah olduğu gibi okulda gidiyorlardı.zeynep tabiki her zamanki gibi okulu icat eden ve dersleri bulan kişilere sövmeyi ihmal etmiyodu.
(Zeyneb'in anlatımıyla)Ay knk yeter vallahi okula gidiyoruz bi boka yaramıyo. Eda"knk gitmeyincede bi bok olmuyor ama" knk mantıklı mantıklı konuşmayı kes lütfen. "Ay Zeynep yorulmadın mı adamlar mezarında ters döndü artık senin yüzünden" dönsünler ya alla alla ben burdayım sabah sabah daha bi taraflarımda pireler ucusurken okula gelmek zorundaysam onlarda sağdan sola dönüversin biseycikte olmaz. Neyse neyse hadi gidelim"
Okula tam gidecekken bi duvarda bi numara gördüğümü eda ya gösterdim tabiki bıkkın bi ifadeyle "knk Allah aşkına götünde kurt mu var bela almayı bırakmıyorsun başına yaa ne var yani numara varsa var sen mallık edip trollemeyi düşünüyorsun şuan ama düşünme knkcm daha yeni tutanak yediniz bide şimdi sahibinin kim olduğunu bilmediğimiz bi numarayla başını yine bok çukuruna sokma(Bu kız beni çok iyi tanıyo dediklerinde sapına kadar haklıydı ama ben bunu kabul edecekmiyim,aslaaa) ya knk ne var yazsak nolucak Allah aşkına yazmazsam gözüme uyku girmez sonra neden trollemedim diye uyuyamam gece"ayh Zeynep yürü knk dedi" tabiki ona belli etmeden numarayı kaydetmistim. Okula girdik bizim grup yine aynı yerde okuldaki çardakta oturuyorlardı. Biz 4'ü kız 2'si erkek 6 arkadaşız.ben (en çatlağı),eda (en mantıklısı),asmin(en ineği),ecrin(en minnoşu),egemen (en hareketlimiz işte benim agam yaa)ve son olarak arda(en sessizi). Biz 4 yıllık arkadaş grubuyuz. Hepimiz 7.sınıfta tanıştık. Ve komik olan şu ki çok kavga etmiştik arkadaşlık sürecinde,en son çok yakın arkadas olduk. Şuan ayrılmaz 6 kişilik bi grubuz .Okula girdik hemen bizimkilere numara yı anlattım eda yine başladı söylenmeye (e haklı kız alla alla sen sus iç ses susmuyorum napıcaksın bak sen benim icsesimmisin yoksa edanın mi içsesisin Ay Allah'ım bi psikopat gibi iç sesimle kavga ediyorum manyak karı konuşan sensin ben senden bi parçayım bunu unutan sensin sen sus kız zilli senle sonra ilgilenicem beklerim yavrum Ay yawrunmuyum cidden Ay tövbeeee kendi iç sesime halleniyorum ah be Zeynep bu kadarmı düştün neyse neyse )
Egemen hadi hemen trolleyelim dedi (işte benim agamm). Tabii efendim dedi eda o söylenirken ben yazmaya başlamıştım. Derse telefonu gizlice soktum ve derste yazmaya başladım.
(Eeevvvveeeettt balllaaar textinge başlıyoruz oy vermek veya yorum yapma zorunluluğunuz yok ama yaparsanız çok memnun olurummmm kendiniz gibi olan o yıldıza basıp bi parıltı belirtisi bırakın canlarımmm öpüldünüz 💕💕💞)
Ben: sellllamın aleyküm napıyosun beya
(Cevap gecikmemisti bu şaşırttı)0534******34:?
Ben:Allahın selamını alsana putperest puşt aleyküm selam dicen soru işareti koymuş te Allah'm
0534******34:sende kimsin ve bana sövebilme hakkını nerden alıyorsun.
Ben: Ay haspam yazabilmeyi becerdi sonunda kendimden aldım kardes sen napacan nerden aldığımı.
0534******34:ya sabırr nerden buldun numaramı ya
Ben: bi Müslüman olma belirtisi göstermeni sevdim bu arada numaran bana gökten zembille düştü nasıl iyimi tatmin ettimii puhaahjahahah(random bu,sonra cahıl cahıl bu ne diye sorma diye açıkladık)
0534******34:eğer adını söylemezsen engellicem bunun için tek mesaj hakkın var anladın mı çatlak şahıs (kim olduğunu bilmiyorum ondan şahıs dedim buna da bi çatlaklık bulup dalga geçme)
Ben:puhahahwhaha çatlak şahıs değil caniiim ayrıca ben kızım, ha bu arada o tek mesaj hakkımı nasıl kullanacağımı biliyorum ahanda şuan kullanıyorum (SG) evet kullanmış bulunmaktayım cevabımı sevdin miiiii😁😁
Eeeevvveeeetttt ilk bölümü tamamlamış bulunmaktayızzzz. Hayırlı uğurlu olsun (alkış sesi)👏👏👏👏👏👏👏tamam tamam tezahürata gerek yok biliyorum mükemmelim (ironiydi kibirli biri değilimdir 😊😊) evet düşüncelerinizi merak ediyorum.
Sizce tanışma nasıl oldu?
Karakterleri iyi yansıttımmmmı?
Yazım biçimi nasıl sizce?
Sarıyomuuuuuuu?
Bi dahaki bölümde görüşmek üzere öpüldünüz
Bölüm sonu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUVARDAN DUVARA
General FictionKonusu: bi duvardan aldığı numarayı trollemek isteyen Zeynebin aslında yazdığı numaranın eski platoniği oldugunu bilmeden yazması üzerine bi kurgu ilginizi cektiyse bi bakın derimm😊😊😊🥰 evvveeeett herkese selaaammm. bu benim ilk kurgum lütfen l...