Selllaaaaammm bebeklerrrrr balllaaarrrrr nasılsınız bakim sizin keyifler nasıl mükemmeliz yine her zamanki gibi çok çok öpüldünüz hadi daha fazla bekletmeden okuyun bakalım..
(Yazarın anlatımıyla)
Zeynep yazışmaları eda ya göstermiş ve akşam ne giyeceğini karar vermeye çalışıyorlardı . Zeynep mavi bi elbise giymek istediğini söylemişti o yüzden alışverişe gittiler eda ile beraber
(Edanın anlatımıyla)
"Ayh yeter Zeyno yeter sabahtan beri 6. Mağazaya girdik yoruldum bittim tükendim yaaa"zeyno ordan "yaaa edoliii lütfen bak bakim bumu yoksa bi önceki mi yoksa ondan önceki mi" dedi "beynim artık error verdi yeter be kızım bizdekide can eh be yawrum yeter daaaa" Zeyno hemen "yaaaaa yawrunmuyum gerçekten" dedi bende he he yawrumsun hadi gidelim yeter cidden yoruldum dedim. Zeyno anlamış olacakki pes etti."Ay tamam kalk gidelim bu elimdeki güzel onu alıyım" tamam aşkom hadi gidelim dedim çıktık sonunda elbiseyi alıpta. Eve varmıştık çok güzel olmuştu eşeğim benim. "Oooo balllim bu ne cüzelluk dedim (eh tabi arada Karadeniz damarım tutuyodu )" teşekkür etti gayet te heyecansız olduğunu söylemesine rağmen çok heyecanlı ve meraklıydı acaba akın ne düşünecek diye düşünüyordu belliydi. 2 yıllık platonigine açılmış 3 Ay önce Red yemisti. Çok ağlamıştı zor toplamıştım ağır depresyon atlatmıştı. Şükürki iyi olmuştu ama yine akın denen puşt onu üzerse oklavayla kovalardım bu sefer benim güzel eşeğimi kimse üzemez çünkü . "Ay edoss ne dicek acaba bence direk gelinlik giyseydim işimizin ciddi olduğunu anlarlardı". Güldük. "Knk ben tekrar umutlanıyorum galiba tekrar sevmeye başladım"askm etme ya o it seni yine üzerse ağzından girer götünden çıkarım onun" Zeynom da gecistirerek" tamam bebis geldiler ben Aşağı iniyim" dedi "bende çıkayım annem aradı gidiyim" dedim çıktım evden. Evden çıktım biraz yürüdüm çok uzak değildi evlerimiz aynı mahalledeydik. Eve varmama az kala gördüm onu samet'i durdu konuşmaya basladı"sen nerden böyle "sanane dedim "seni neden ilgilendiriyor ki " "şuan beni ilgilendirmiyor olması daha sonra ilgilendirmicegi anlamına gelmiyor güzellik" "sensin güzellik gevşek çık yolumdan senle uğraşamam" uğraşmana gerek kalmayabilir tatlım" " bi daha tatlım dersen o ağzına tuz basarım defol" diyip eve girdim Zeynom a anlatacaktım ama şu geceyi bi atlatsa kazasız belasız sonrası sonra konuşulur.
Evvveeeetttttt her güzel şeyin bi sonu olduğu gibi bu bölümünde sonuna geldik canlarımmm ballarım
Nasıl bi bölümdü?
Sizce eda ve Samet ne iş?
Zeyno aşkına beslediği ümitle iyi mi ediyo?
Sizce nasıl devam eder hikaye ?
Olmasını istediğiniz bi olay varsa yazın ona göre düzenleme yapmaya çalışırım öpüldünüzzz?
Bu arada zeynonun elbiseni diger bölümde atıcam
Bölüm sonu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUVARDAN DUVARA
General FictionKonusu: bi duvardan aldığı numarayı trollemek isteyen Zeynebin aslında yazdığı numaranın eski platoniği oldugunu bilmeden yazması üzerine bi kurgu ilginizi cektiyse bi bakın derimm😊😊😊🥰 evvveeeett herkese selaaammm. bu benim ilk kurgum lütfen l...