BÖLÜM 22(PART 2)

2 2 0
                                    

(EVRENSEL BAKIŞ AÇISI)

Yiğit 24 saat müşahede altında kalmıs ve bı sorun olmadığı için servise çıkarılmıstı.samet doktorla konuşmaya gitmişti doktor samete" bıçak böbreğini delip geçmiş çok derine girmiş o böbreği ordan almazsak ölücekti artık bı böbrekle yaşaması gerekiyor" dedi Samet o kadar sinirliydiki sadece yiğitin uyanmasını bekliyordu.

Edanın yanına gitmiş biraz daha sakinleşmişti. 2 saatin sonunda yiğit kendine gelmiş ve sameti görmek istemisti tabi diğerlerini görünce çok şaşırmıstı eda gülerek "biz ara verdik tartışmaya sen iyilesince yine size sataşıp kavga ederiz ama şuan iyisin dimi yiğit" dedi çok samimi bı sekilde yiğitte" evet geldiniz yoruldunuz teşekkür ederim mümkünse kavga etmeye gerek yok bu kavga tartışma faslını burda bitirsek çok iyi olucak" dedi zar zor herkes ona katılmıstı. Asmin bı köşede yigiti izliyordu gözleri sismis yüzü kızarmıştı. Yiğit herkes çıkabilirmi sadece 5 dakika müsade edermisiniz" dedi bunu söylerken utanmıştı ama asminle konuşması gerekiyordu. Asmin en son çıkıcakken "sen kal Asmin" dedi Asmin çok heyecanlanıp dediğini yapmıştı. Herkes farkındaydı durumun ve şaşırmamıslardı. Onları rahat bırakıp kafeye inmeye karar verdiler.

Asmin" çok korktuk iyisin dimi" dedi yan koltuga otururken yiğit "gel yanıma lütfen" dedi. Asmin yaklaşıp yatağa oturdu. "Eğer bu durum olmasaydı gelip senden hoşlandığımı söyleyecektim ama şuan bu durumda kendini bile koruyamayan bı adamın sevgilin olmasını istemezsin tabi dimi" dedi umutsuzca Asmin" senden 3 aydır hoşlanıyorum ve bugün daha net anladım bı insan sevdiği birine daha erken söylemeli sevdiğini yoksa kaybettiği zaman çok geç olur seni seviyorum yiğit daha önce söylemedigim icin şuan söyledigim icin pişmanım ama seni seviyorum" yiğit asmine sarılıp" bende seni seviyorum ama bı kliseyi gerçeklestirmemiz gerekiyo yoksa anlamam ben aramızdaki iliskinin ne olduğunu benimle çıkarmısın güzellik" dedi Asmin" evet seninle çıkarım tabiki ve bu bı klişe değil bulunduğumuz durumun hangi seviyede olduğunu belirtmek oluyo şapsalım" dedi.(Onlar erdi muradına biz çıkalım.. şaka şaka daha var bitmedi bölüm😁😁) Kantindekiler yukarı çıkıp onları sarılır vaziyette görünce şaşırMIS gibi yaptı ama sonrasında yaptıklarının saçma olduğunu düşünüp hepsi bı anda birbirinden habersiz gülerek" ben zaten biliyoduummkiii" dediler.
💓

Yiğit hastaneye getirileli 3 gün olmuştu bugün taburcu oluyodu akında öyle. İkiside hazırlanıp çıkmıştı. Herkes arayıp ailesinden izin almıştı izin vermeyen ailelerle arksdasları konuşup zar zor ikna etmişlerdi
Akşam yiğitin evinde toplanıcaklardı. Yiğit tek çocuk olduğu ve ailesi yurt dışında olduğu için onları rahatsız edicek kimse yoktu sadece bı kaç yardımcı vardı onlarda işleriyle ilgileniyordu. herkes pijamasıyla gelmişti pijama partisi olucaktı tek bı sorun vardı Samet nerdeydi ...

Balllaaaar börekleeeeerrr çörekkleeeerr karpuzlarrr ay durun ramazandayız aklım yemeklere fln kaydı canım çekti şuan neyse neyse kosuuuunn diğer bölümee

Sizce bu bölüm nasıldı?

Düşünceler ve fikirleriniz benim için çok önemli lütfen belirtin bebeklerrr ( kırmadan dökmeden rica ederekten söylüyoruum🥰😀🥰)

Bölüm sonuuuu...

DUVARDAN DUVARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin