Selammm meraba Güle güleeee Kaçtım okuyun hadeee kurguyuuu, öpüldünüzzzzz💓💓💓
( Ve söylemesem olmazzz medya bölümünde çok minnoş bı şarkı var dinlemenizi tavsiye ederim)( EVRENSEL BAKIŞ AÇISI)
Samet her ne kadar istemesede yiğitin anne babasını aramış durumu izah etmiştir ama bı gariplik vardır sametin ailesi bu haberi bekliyolarmıs gibi davranıyorlardı"hemen Türkiye'ye gelicez"deyip yüzüne kapattılar telefonu. Samet bu işte bı iş olduğunu anlamıştı. Evde parti yapan millete dönmüştü.
(Zeyneb'in anlatımıyla)
"Herkes çok mutlu bende çok mutluyum sen nasıl hissediyosun sevgilim" akın bana dönerek" seninle evlensem çok daha iyi olurumda işte şuan zaman elverişli değil bekliycez artık" demesiyle morarmam bir olmuştu. Göz gezdirdim etrafa ona cevap veremezdim şuan çok utanmıştım. Eda ve Samet balkona doğru yürüyordu araları düzeliyordu belli ediyolardı. Yiğit ve Asmin oturup sohbet ediyorlar arada birbirlerinin ellerini tutup etrafı kolacan edip birbirlerinin yanaklarına küçük buseler konduruyolardı çok tatlılardı ikiside utanıyodu ama gülüyordı en önemliside mutlulardı. Egemen telefonla uğraşıyordu. Arada kafasını kaldırıp etrafı kontrol ettikten sonra tekrar telefonuna dönüyordu. Arda'da ecrin'le sohbet ediyordu. Aleyna erenle konusuyodu onlarda mutfağa doğru yol almıştı. Zehra egemene kaçamak bakışlar atıyordu bı dakika ne Zehra ve egemen mi aslında yakışırlardı bakalım ne zaman çıkıcak bunların kokusu. Egemen hemen elinde şişeyle mutfaktan çıkıp buraya yöneldi. Aleyna ve eren kızarmıştı ve egemen pis pis sırıtıyordu.belli ki biseyler olmus neyseki agam bana anlatır ne olduğunu " hadi gelin doğrulukmu cesaretlikmi oynayalım millet" diye topladı herkesi salonun ortasına. Hepimiz yuvarlak büyük masanın etrafına toplandık ve egemen başlattı "Zeynep sen arda ya soruyosun" " tamamdır, arda doğrulukmu cesaretlikmi?" " Doğruluk" " bana hayatında söyledigin en büyük yalanı söyle" " tamam annem bı kere sigara içmemden şüpheleniyordu ve bende hayır içmiyorum dedim ama 3 yıldır içiyorum". " Oha hiç diretmedi söylemem demedi direk söyledi" dedi Ecrin. Hepimiz şaşkındık beklemiyoduk Arda'nın sigara içtiğini. Egemen" knk saçmalama yaşın kaç başın kaç" " knk sende saklama egemende iciyo" dedi ve biz hepten şaşırdık. " Bunu neden bize söylemediniz" " ya agam". " Sus bana agam deme ben bizi en yakın arkadaş sanıyordum" " valla öyle ama bı dinle nolur". " Yok istemiyorum bosverin oyunu oyun fln oynamak istemiyorum" Asmin ve ecrinde üzülmüstü ama şaşırmamıslardı demek onlarda biliyordu " herkes biliyodu ve bana söylemediniz mi eda sende mi bilip sakladın hatta belki sende iciyosundur". " Zeynep ne dediğinin farkındamısın sen, ne içmesi ne bilmesi bende seninle beraber şuan öğreniyorum ama belliki Asmin ve Ecrin biliyomus" . " Ya bı durun sevgilim sakin olurmusun" olamam akın olamam biz 3 yıllık arkadaşız birbirimizin sırdaşıyız ailemizin bilmediklerini birbirimiz biliyoruz böyle bişey saklamalarının ve neredeyse bütün grubun bunu yapmış olmasının mantıklı bı açıklaması olamaz " ben gidiyorum" nereye bebeğim daha yeni gelmistik eve gitme gel yukarı senin yatıcagın odaya çıkarayım seni uyu kendine gel biraz sakinles olurmu" " tamam sevgilim çıkalım yukarı ben uyuyunca inersin geri aşağıya" "hadi gidelim sizde toplayın etrafı ben gelicem yardıma arda sen kalkma tamammı tehlikeli hâlâ sınırlı hareket et lütfen".
💓
odaya girdik uyumuşum hemen, akın yanıma yatmıştı en son onu hatırlıyorum kaç saat yatmıştım ben dur bı dakika burası neresi ben nerdeyim burası Arda'nın evindeki oda değil bastan ayağa kırmızı bı oda kalktım yataktan hemen ve bağırdım "kimse yokmu" kalkmaya çalıştım ama kalkamadım ellerimin ayaklarımın bağlı olduğunu anlamam için bakmama gerek bile yoktu bı adam girdi odaya dediği tek şeyi hatırlıyorum" hoşgeldin kızım yeni evine bende seni bekliyodum" ve bende sarteller attı etraf karardı...
Nasıl bölümdü amaaaaa ooowowowowowo tam kafayı yemelikkkk misss balll sugar bı bölümdü benceeeee
Sonraki bölümde görüşürükkkk
öpüldünüzzzzzzzz 💓💓Bölüm sonuu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUVARDAN DUVARA
Fiction généraleKonusu: bi duvardan aldığı numarayı trollemek isteyen Zeynebin aslında yazdığı numaranın eski platoniği oldugunu bilmeden yazması üzerine bi kurgu ilginizi cektiyse bi bakın derimm😊😊😊🥰 evvveeeett herkese selaaammm. bu benim ilk kurgum lütfen l...