Selamm bebekleeeerrrr öncelikle bişey söyleyim sonra yine kurgumuza dönerizz. Yan karakterlerimi çok anlatmadığımı fark ettim bu bölüm biraz uzun sürecek diğer karakterlerin duygularını hislerinide görelim bakalımmm
(EVRENSEL BAKIŞ AÇISI)
Samet koşarak yiğitin yanına ulaşmaya çalışıyordu. Bı taksi önünden geçerken durdurmuştu yolu tarif etmişti hızlı bir şekilde yiğitin yanına varmıştı. Haberi alır almaz o yöne doğru bı ambulans arayıp istemişti. Samet gidince görmüştü yigiti götürüyorlardı ambulansla Samet bı yandan ağlıyordu." Yalvarırım kuzen sen benim yeri geldi hem annem hem babam oldun yalvarırım bırakma beni kurtulucaksın ne olur biraz dayan bana hâlâ borcun var hem onu ödemeden nereye hem formada alıcaktın maça gidicektik ne olur kuzen ne olur sözünü tut bak yakanı bırakmam ha öteki tarafa gidersen gelirim alırım borcumu" samet üzüntüden ne dediğini bilmezken yigiti hayatta tutucak herşeyi söylüyordu yiğitin borcunun başkasında kalmasından nefret ettiğini biliyodu ondan borçlardan bahsediyordu.
Hastaneye varıcagı zaman yolda arıyordu anne babasını ama onlar tartışmaktan telefonlarına bile bakmıyorlardı yiğitin anne babası yakın zamanda yurt dışına iş yerlerine dönmüşlerdi onlara söylemek istemedi
gelmeyeceklerini biliyodu sadece yapacakları sürekli arayıp sık boğaz etmek olucaktı. Hastaneye varmıştı yigiti almışlardı ameliyathaneye.
Eda' ya mesaj attı kendini çok yanlız hissediyordu ondan ona yazmıştı ve gelicegine adı kadar emindi çünkü eda çok merhametli bı kızdı. Sameti o şekilde bırakmazdı o da gayet farkındaydı bunun. Eda mesajı alır almaz yola çıkmıştı,Zeyno ne olduğunu anlamayıp onu rahat bırakmadığı için peşinden gelmişti
" Samet iyimisin ne oldu biseyin yok dimi" aslında eda da farkındaydı açık açık seviyodu ama kendine yediremiyordu ona zorbalık yapan çocuğu sevmeyi. " İyiyim merak etme ama yiğit iyi değil naparım ben onsuz eda naparım o benim hem annem hem babam gibi oldu hep anne babamın olamadıgı şeyi oldu aile oldu bana korkunca gelir sarılır öyle uyurdu benimle sorunum derdim olsa direk bı çözüm bulurdu. Size karşı belki kötü ama bana karşı tam tersiydi ailemdi benim napıcam ben onsuz" "sakin ol yiğit seni öyle görse kızar dimi toplamalısın kendini kolay değil biliyorum geliyorum zaten yanlız değilsin yigitte iyi olucak ağlama lütfen" "tamam bekliyorum gel hadi" " tamam yoldayım az kaldı".
Telefonu kapattılar hemen arkadaşlarına yazdı onlarda telaş edip gelicegini söylemişti Aleyna "ne oluyo Samet ne oldu yigite neyi var lütfen bişey olmadı de" Zehra ağlıyordu korkmuştu. " Bilmiyorum knk bilmiyorum kahretsin nasıl oldu kim yaptı bilmiyorum ama yiğit bı kalksın ayağa o zaman bulup icabına bakmayan ne olsun" "tamam tamam geldik biz kapının oraya nerdesin sen kaçıncı kat" "4.kat yiğit Özmen deseniz gösterir size kapıdaki sekreter zaten".
eda gelmişti sameti görür görmez sarılmıstı kıyamamıştı onu öyle görmeye tahammülü yoktu ağlamış gözleri kızarmıs yüzü ıslak bı halde." Doktor ne dedi" dedi sarılmayı sürdürürken Samet edaya sımsıkı sarılmaya devam ederken" sadece beklemem gerektiğini" dedi
o sırada Zeynep onları görünce şaşırdı beklemiyordu ama edanın duygularının farkındaydı açık etmişti eda sameti anlattığı zaman gözleri parlıyor hafif gülüyordu çünkü. Zeynep geçmiş olsun dileklerini iletip akının yanına gitmişti akın o hastanenin servisinde kalıyordu. Akında hatırlamamasına rağmen duyunca üzülmüştü. Durumu kritikti yiğitin.
Aleyna zehrayla beraber gelmişti Zehra susmuyordu çok korkmuştu bi keresinde onuda böyle sıkıştırmışlardı ve hastanelik olmuştu. Aleyna zehrayı sakinleştirmeye çalışıyordu. Edayı görünce şaşırdı ve sinirlendi " senin burda ne işin var eğlenmeyemi geldin ya da yigite sen zarar vermişsindir ne dersin" " bak Aleyna biliyorum şuan çok üzgünsün ve sinirlisin ama emin ol dalga geçmeye gelmedim ve yigite zarar vermedim öyle bişey yapmam her ne kadar birbirimizi sevmesekte size zarar vermem ve başınıza bişey gelmesini istemem ama eğer rahatsız oluyosan gidebilirim sadece Samet iyi değildi onun için geldim" dedi. Samet" hayır eda bı yere gitmiyorsun seni ben çağırdım lütfen kal Aleyna knk lütfen kısa süreli bı ateşkes verin şuan bunu düşünmeye vaktimiz yok yiğit ne durumda bilmiyoruz bile lütfen onun için en azından" dedi " Aleyna tamam saol geldiğin için Samet gitmeni istemiyor kalabilirsin kısa süreli bı ateşkes verelim sarılabilirmiyim" dedi eda şaşırmış ama yinede sarılmıstı anlamıştı onunda gücü kalmamış bı hayli yorulmuş ve korkmuştu.
Zeynep hemen DEDİ KODU BİZ KOYMADIK grubuna yazdı.
Zeynep: herkes buraya baksın acil
Ecrin: noluyo balım
Asmin: bı sorun mu var
Egemen: ne oldu agam
Arda: görüldü.
Zeynep: yiğit bıçaklanmıs nasıl olmuş bilmiyorum tek bildiğim şuan durumu kritik ve hastanede ameliyata alındı her ne kadar birbirimizi sevmesekte zarar görmelerini istemeyiz gelin buraya bizde edayla buradayız zaten.
Egemen ve arda aynı anda:
hasssiktir nasıl oldu buEcrin: geliyorum canım yarım saate ordayım
Asmin: sen ne dediğinin farkındamısın Zeynep hemen geliyorum
Egemen: bizde geliyoruz ardayla beraberiz zaten
Arda: evet geliyoruz hemen
Zeynep: işte benim dostlarım iyiki varsınız💓
Hepsi bir anda: sende iyiki varsın. Yazar ve hastaneye gelmek için yola koyulurlar
💓Arda ameliyattan çıkmıştır. Durumu hâlâ kritiktir yoğun bakıma alınmıştır. Egemen arda Ecrin Asmin eda Zeynep Aleyna zehra Samet hepsi yoğun bakımın önündedir Asmin çaktırmadan ağlıyordur. Ecrin fark etmiştir ama elinden bişey gelmez Zeyno arada akının yanına gider onu kontrol edip.geliyodu. akın yavaş yavaş hatırlamaya başlar herşeyi. Kafasını kaldırıp yatağın başında bı karaltı fark eder kafasını çevirince onun Zeynep olduğunu yorgunluktan uyuduğunu tahmin edip ses çıkarmadan onu izler. Saçını koklar yanına yaklaşır nefesini hisseder Zeynep yavaş yavas uyanır uykusundan" sevgilim" der akın" efendim güzelim" der Zeynep"nasılsın" der akın" sana sahip olduğum için mükemmel olduğumu varsaymazsak biraz basım ağrıyor sadece" der Zeynep akının hatırladığını anlar ve sıkıca sarılır hatırlıyosuun beni hatırlıyosun yaşasın hatırlıyosun" der olanlardan dolayı etkilenip ağlar hem yiğitin durumuna hem Asminin aşk acısına hem samete hem edayla sametin ilişkisine hemde akının hatırlamasına herşeye gözleriyle şahit olduğu için artık içinde bastırdığı duygular dışarı gözyaşı olarak çıkmıştır. Akın" evet bebeğim hatırlıyorum sakin ol hadi ağlama icim gidiyo" der zeynebi sakinleştirir ve yiğitin yanına giderler.
Bu bölüm uzun olduuu part ikisi olucaaakkk kostummm yazmayaaaa
Öpüldünüzzzzzzzz💓💓💓💓💓Bölüm sonuuu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUVARDAN DUVARA
General FictionKonusu: bi duvardan aldığı numarayı trollemek isteyen Zeynebin aslında yazdığı numaranın eski platoniği oldugunu bilmeden yazması üzerine bi kurgu ilginizi cektiyse bi bakın derimm😊😊😊🥰 evvveeeett herkese selaaammm. bu benim ilk kurgum lütfen l...