BÖLÜM 13

12 3 4
                                    

Merhabalar aşklarımmmmm nasılsınız napıyoosunuz bakalımmmm he bu arada ballar çöreklerrrr medyada ki şarkı neden bağımlılık yapıyo bilen varmııı ????öptüm öptümm hadi kurguyla yanlız bıraktım sizi baayyysss😘😘😘😘

(Yazarın anlatımıyla)

Gezi günü gelmişti herkes sabah velilerle beraber gelmişti herkes. Zeynep anne ve babasıyla,eda annesiyle ve babasıyla,egemen Arda asmin ve ecrinin de annesi ve kardeşleriyle beraber gelmişlerdi 6'lının aileside arkadaştı anneler ve babalar çok iyi anlaşıyordu. Çocukları kendi bi grup halinde konuşurken ailelerde kendi hallerinde konuşuyorlardı. Herkes çocuğunu dikkat etmesi kendini koruması konusunda uyardıktan sonra müdürün sesi mikrofondan yükseldi."evet velilerim artık gitme vaktimiz geldi çocuklarınızla vedalaşın ve çocuklarım(bunu sadece aileler varken söylüyordu) herkes servisin üstünde olan sınıf şubelerini gördüğü kagıtlardaki servislere geçsin".

Veliler çocuklarına sarılıp iyice tembihledikten sonra çocuklarını servislerine binmesini bekleyip herkes bindikten sonra gitti.

(Zeynebin anlatımıyla)

Evet servislere bitmiştik diğer bütün servisler yola çıkmıştı. Ama biz hala yol alamamıştık. Bunu anlamadan birbirimize bakıyorduk egemen ve Arda asmin ve ecrin eda ve ben oturuyoduk. kapının açılmasıyla Anlamayan gözlerle kapıya bakıyorken akın girdi servise.(BI DK NEEE AKIN MIIIIIIIIIII NASIIIILLLL LANN AKIN
10/C'DE BIZ 10/D'YIZZ evet yawrum ne bekliyorsun watty kızısın sen yine ne saçmalıyorsun ya ne watty si alla alla şuan bunu düşünecek zamanım yok yawrum ne saçmalıyorsun şuan akın sizin serviste hemen edayı kaldır yanından yanına geçsin.oldu canım başka emrin limonata olsa iyi olurdu haya saçmalamayı kes iyi o zaman sana başarılar ha bu arada yawrunmuyumm ciddeen heheheh defol git icses aman be gittim)

"Evet oğlum gel dedi şoför abi" "neeh abi onun servisi 10/C degilmi neden burda" dedim akına ters ters bakıp.(bana göz kırpmasını görmezden gelerek. puşt iste)

"Kızım onun servisi gideli oldu biraz, bizimde serviste arıza çıktı ondan geciktik ve fazladan bi koştuğumuz var onu burda bırakmayız hem ben sana neden hesap veriyorum çok mu önemsiyorsun bu çocuğu hayırdır"

(Ve ben zorttttttt ne alakaa ya servisci bile anladı beeeee ne diyim Kızım sana bu kadar belli etme aşık oldugunu yok artık oha çüş yuh yaniii ne aşığı beee kendi hayal dünyandan çık defol senle uğraşamam şuan servisciye laf sokmam lazım git git gittim bilee ayrıca akın a bakmayı kes sana gülüp duruyo heh3hehe işime gelirde neyseee çaooo) icsesimle bi savaş verdikten sonra abiye dönüp "abi bizim servis niye bozulmuşki neyi var" "ya Kızım ben müdüre bu kadar hesap vermedim ne merak ettin ya" ya abi neyse neyse sustum ben " akın geldi benim koltuğunun önünde durdu eda cam tarafında ben yanindakindeydim. Akın geldi durdu durdu durdu. Eda en son ben kalkim dedi bana göz kırptı ona içimden güzellceee sövdüm. Kas göz yaptım gitmesin diye ama kalkmıştı bile. Aslında o da kalktığına pişman olmuştu çünkü bi tek sametin yanı boştu. Yiğit hasta olduğu için gelmemişti aleyna ve Zehra oturuyodu ve Samet tek oturuyodu 2 li koltukta eda tam yanıma dönecekti' ki Akın onun yerine oturmustu bile "oh olsun ohhhh kalkmasaydın" dedım duyacağı bi şekilde üzgün üzgün döndü sametin yanına üzülmüştüm açıkçası yapacak bisey yoktu artık çok geçti ve biz yola çıkmıştık bile. Akın kulağıma yaklaştı ve "bu gezi mükemmel olacak güzellik çünkü aynı odada kalıyoruz dedi" öyle bi bakış attım ki kahkaha attı.

(NEEEE NEEEE NEEEEE NEEEEEE NEEEEEEE OHA OHA OHA OHA OHA OHA OHA OHAAAAA BITTIM BEEENNNN OFF EGEMEN'LE KALICAKTIK KONUSMUSTUK MUDURE YALVARMISTIK NASIL OLUR BU ay pardon caps lock açık kalmış sesciğim)
Ahanda gezi şimdi başlıyor of of

Evet ballar kaymaklar nasıl bölümdü ama huh bitti bu bölümde
Diğer bölümde görüşmek üzere sekerlerrrrr öpüldünüzzzz🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
Bölüm sonuu...

DUVARDAN DUVARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin