BÖLÜM 7

10 4 10
                                    

0543********65: naber özledin mi beni duvarcı güzeli. (07:45)

Ben:sende kimsin ve manyakmısın bu saatte yazılırmı. (8:50)

0543********65:aaa bak darıldım şuan nasıl unutursun ya duvardaki numarasını alıp trolledigin kişiyi

Ben:he şu aklı geriden gelen arkadaş buyur ne istedin.

0543********65:bilmem aynı okulda olduğumuza göre ne istersem yapacaksın gibi degilmi çatlak Zeynepcik.

Ben:NE BI OKUL ZORBALIGI DAHA MIIIII(Burda deli dana tayfasına atıfta bulundum)(mesaj silindj)

Ben: sana neden inanıyım ki

Numarayı sapık diye değiştirdiniz

Sapık:nerden bildiğimi hemen anlatıyım sende gidip egemen,Arda,ecrin,asmin ve en yakının olan eda ya anlat tamammı zeynepcikkkkkkk

Ben:manyakmısın şaka olduğunu düşünüyorsun ama bu rahatsız edici bisey neden böyle yapıyorsun açık açık söylesene kim olduğunu

Sapık:ben akın şu bi ara platonik olduğun gelip açıldığın ama reddedildiğin kişi.

BenNE NE NE ENENENENENRNRN NEEEEEEEE HAY BEN SANSIMA SOKAYIM BU NASIL IS ARKADAS(mesaj silindi)

Ben:fotoğraf atmadığın sürece inanacağımı düşünüyorsan yanılıyorsun.(lütfen o olmasınn)

Sapık:bekle ve gör zeynepcikk

Ben:bekliyorum bay ukala akılsız ve Sapık bey.

Sapık: bisey sorucam BEY ne alaka

Ben:söylediklerim kaba oldu o yumuşattı biraz.

Sapık:söylediklerinin kaba olduğunu bilmen güzel bisey :)

Ben: bak bak laf sokuyor bide at sen şu fotoğrafı bakim vakitmi kazanmaya çalışıyorsun sen

Sapık: anladım sen beni özledin hemen görmek istiyorsun.

Ben:eğer biraz daha böyle konuşmaya devam edersen engelledi yazısıyla bakışır konuşursun atıyorsan at atmıyorsun engelliyorum.(ağır oldu ama anlar o bu dilden hıh kaba herif)

Sapık: dur dur atıyorum

Sapık: dur dur atıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Al attım.

Ben:AAAAAAAAA SIÇTIK SICTIK SICTIK SICTIIIIKKK NAPCAM NASIL BI BELA BU YAAAAA BABALARIMIZ AYNI YERDE ÇALIŞIYOR AILELRERIMIZ DOST ASIK OLDUM PUSTLUK EDIP GERI CEVIRDIN DURDU 3 AY BITTI SUAN YINE KONUSMAYA BAŞLAMIŞIZ HEMDE BENIM MALLIĞIM YUZUNDEN OF OF OF FOF OFOFOFO BOKU BUYUK YEDİK AY SENIN BEN TA TIPINI SEVIM AY BIDE SÖVEMIYORUM YUZUNE YUZU COK GUZEL AY ZEYNO KENDINE GEL (Mesaj silindi )

Ben:AAAAAAAAA SIÇTIK SICTIK SICTIK SICTIIIIKKK NAPCAM NASIL BI BELA BU YAAAAA BABALARIMIZ AYNI YERDE ÇALIŞIYOR AILELRERIMIZ DOST ASIK OLDUM PUSTLUK EDIP GERI CEVIRDIN DURDU 3 AY BITTI SUAN YINE KONUSMAYA BAŞLAMIŞIZ HEMDE BENIM MALLIĞIM YUZUNDEN OF...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben:iyi.
(İyi tabi yüzünü özlemişsindir dicem de gerçi gün içinde dikizlemekten unutmaya fırsatın kalmamıştır dimi canım bana bak canım burnumda acımı senden çıkarmim ay allahim yerden bitme cüce sinirini benden çıkarmış olmuyorsun sen kendinden çıkarmış oluyorsun yine aaa doğruu neyse beni tutma be işim var benim acaba işin fotoğrafa dalıp saatlerce izlemek mi ya ne alakası var canım alsın o fotoğrafı bi taraflarına assın mesela sırtına çok güzel sırtı var 😍😍😍😍😍 Ay ne diyorum ben bende bozdun haaa bozulmaya yer arayan sensin be yawrumm Ay düşünseneee bana yavwrum dediğini kalpten giderdim sanırım ah salak kızım fotoğrafı görünce seni reddettiğini ne çabuk unuttun sen öyle hani bırakmıştın hani unutmuştun öyle zaten salyanın akmadığı kalmıştı derkeeen evet o da olaya dahil olduğuna göre ben gidiyorum sen devam et böyle burnun boktan çıkmaz senin benden demesi de get sende ne edebiyat yaptın Be, hiiiig çocuk cevap vermiştir bile beni hep lafa tutuyorsun sen yaaa al gittim gittim. )

Sapık kisisini Akınımmmm olarak değiştirdiniz

Hayır yaa öyle kolay değil bi kere

Akınımmmm kisisini akın pustu olarak değiştirdiniz

Heh oldu.

Akın pustu: ee nolucak.

Ben : ne nolucak eğer adam akıllı konuşursan sana cevap veririm ama ağzı bozuk pis bi şekilde konuşursan ağzının payını verir engellerim haberin olsun.

Bölüm sonu...

Eveeettt balllarrr şekerler kaymaklarrrrr nasssınız nöörüüyonuz bakalımmmm ne var ne yok
Oy ben yazarken daha heyecanlıyım ya umarım kurguyu bi günde yazıp bitirmem 😆😆😆 bugünlük bu kadar yazmak yeterr öpüldünüz iyi geceler saatleri ve tarihleri alalım.

   Bu arada bunu söylemeden gecemicem bu bir kurdudur tamamen hayal ürünüdür bi kopya veya başka bisey değildir  eglence amaçlıdır tamamen benim yazdığım yayınladığım bisey benziyo diye benim başka bi yerden alıntı yaptığım düşünülmesi beni üzer öyle bisey  yok  bunuda söylediğimize göre iyi geceleeeeer🥰🥰🥰

Saat:04:10
Tarih:01.20.2024 cmt

DUVARDAN DUVARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin