Gölgeler

72 30 211
                                    

Pencereden dışarı bakmayı kestim ve arkamı döndüm nerdeyse beş adımlık mesafede olan yatağıma yürüdüm ve uzandım. Ocak ayında idik hala kar yağmadı mevsimler yine değişiyor vesselam. Pencere açıktı oda biraz hava alsın diye açmıştım. Hafif üşüyünce kapatmak için ayağa geri kalktım bu sırada ışık kirliliği olmadığı için çok net ve parlak gözüken yıldızların ve ayın büyüsüne kapıldım.

En az yarım saattir izliyordum. Nerdeyse on tane kadar yıldız kaydı ama hiçbirinde de dilek tutmadım saçma bir batıl inanç bana göre tabi. İzlenme hissi ile iki katlı evimin penceresinden aşağı baktım ama kimseyi göremedim.

Sonra biraz daha oraya odaklandım ve bir şey olmadığını kanat edince yatağıma dönüp telefonumu aldım ve flaşı açtım aşağı bahçeye doğru tuttum orada sadece siyah bir kedi saksıların yanından geçti ve koşarak bahçeden çıktı kediyi'de korkuttuğuma göre rahatça gözüm arkada kalmadan uyuyabilirdim .😁

Flaşı kapattım bir yıldızın daha kaymasıyla ensemde sıcak ve hırıltılı bir nefes hissettim korkuyla arkamı döndüğümde kimse yoktu yıldızlar ve ayın ışığı ile aydınlanan odanın içerisindeki gölgem benim gölgem değildi benim iki katım ve erkek görünümlü gölge vardı korkuyla bir çığlık atıp sırtımı cama çarptım kesin hafif yüzülüp kızarmıştır. Korkudan sırtımın derdinde bile değildim.

Normal bir insanın yapması gerektiği gibi korku filimleri ve bazı kitap karakterlerin aksine hemen odadan götüm üç buçuk atarak çıktım benim bir yerlerim yemez arkadaşlar ben topuklarken karşımdan ev arkadaşım Betül geldi Betül korku ile bana bakarken konuştu.

"ELİSA! iyimisin odamdan önce bağırma sonrada çarpma sesini duydum "
Onuda korkutmamak için yalandan bir şeyler saçmaladım elindekini görene kadar ELİNDE UZUN İKİ ŞİŞ VARDI!!!
Elindekilere baktığımı görünce açıklama yaptı.

"Senin sesini duyunca hırsız girdi sandım ondan yatağımın altından aldım hemen"
O şirince gülümsedi ama o gülerken kısılan gözleri elindekiler ile birleşince o kadar korkunç duruyorduki karanlıkta şirinlikle alakası kalmıyordu.

Daha sonra bir şey farkettim benim görebileceğim şekilde ama Betülün sırtı dönük olduğu için göremeyeceği bir açıdayken orada yine o gölgeyi gördüm ama daha kararmış bir biçimdeydi sonra yine kayboldu. Betül elindekilerden birini bana verdi lazım olursa kullan çekinme dedi .

Bu kız tam deli bunu anlamış oldum. Gördüklerimden sonra Betülüde korkutmamak için sustum ve berağber birer su içip yatmaya odalarımıza çekildik ve kapılarımızı kapattık. Ama nerden bilecektim bu suskunluğun başıma bela olacağını .

_______________&_____________________

Dünden beri arada bahçeden sesler geldi ama korkudan kafamı kaldırıp bakmadım ucu bana dokunana kadar salağa yatmaya karar verdim mal olmalıyım niye gidip birilerine anlatmıyorsam gerçi anlatsam'da deli derler korkusu'da var orası ayrı.

Yataktan kalkıp dün gecenin uykusuzluğunu ve yorgunluğunu üstümden atmak için odamdaki banyoda ılık bir duş aldım sonra gardıropu açıp içinden kırmızı dantelli sütyen takımı çıkarıp giyindim üstüne kırmızı bady crop ve altına mavi jean giydim çoraplarımı da giydim.

(Gözlük yok ayakkabılar dahil)

(Gözlük yok ayakkabılar dahil)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Odası ve banyo

Odası ve banyo

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Makyaj masasının karşısına geçtim ıslak saçlarımın suyunu aldım ve nemli kalana kadar kuruttum bakım yağları ve krem sürüp açık bıraktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Makyaj masasının karşısına geçtim ıslak saçlarımın suyunu aldım ve nemli kalana kadar kuruttum bakım yağları ve krem sürüp açık bıraktım. Makyaja geçtim yüzümü önce nemlendirdim masaj yaparak emmesini sağladım, güneş kremi sürdüm, göz altlarıma kapatıcı uyguladım, gözüme hafif kırmızı pembe far uyguladım, göz pınarlarıma simli far ve beyaz kalem geçtim, eileyner'da çektikten sonra kirpiklerimi kıvırdım ve rimel sürdüm, dudağımı nemlendirip dudak kalemi,ruj,glos uyguladım,allık ilerde yanaklarımı kızarttım ve hazırdım.

Telefonumdan saate baktığımda saatin on olduğunu gördüm. Daha zamanım vardı hemen odadan çıkıp aşağı kata indim ve kahvaltı hazırlamaya başladım iki kişilik kahvaltı ve çaylarla berağber masa tamdı Betül'de tam o sırada geldi beraber kahvaltı ettikten sonra yıkadık ve kaldırdık oda hazırlanıp işe gitti bende hazırlanıp şehire yirmi dakika mesafede olan iş yerime gidiyorumdum

Uzun yoldu şehirden,hastahaneden uzaktı ama güzeldi bu evi annemler ile yaşarken kendi biriktirdiğim para ile aldım ve satmaya hiç niyetim yok korktuğum içinde Betül ile yaşamaya başaldım. O da ev ilanlarında görmüş ama önce ben alınca anlaşma yapmaya kapıya gelmişti.

Evi ona satmak yerine ev arkadaşım olmasını tek yaşadığımı söyledim sadece eve maddi olarak doğalgazda,elektirikte ve suda yardım etmesini istedim. Kira vermesine gerek kalmadan oda kabul etti buradan on beş dakika uzaklıkta tam şehrin çıkışında bir dershanede edebiyat öğretmenliği yapıyor.

Sekiz senedir beraberiz bu sene dokuzuncu senemiz oluyor ve onu gerçekten çok seviyorum kendi kız kardeşimden farkı yok nerdeyse hayatımın yarısında'da Betül vardı onu öz kardeşimden ayırmıyordum. Kardeşime ve kendime birşey düşünüp alıyorsam ona'da alıyorum keza oda öyle yapıyor onunda iki kız kardeşi bir abisi var aynı zamanda en yakın arkadaşım oldu.

Ben annem ve babamın yolundan gidip doktor olmuştum çocuk doktoruyum ve altı senedir bu işi yapıyorum annem göğüs cerrahisi babam ise genel cerrahi bir iki hastanın ameliyatını aynı anda girmişler ve o zamanlar konuşmaya başlamışlar sonra evlenmişler ve güzeller güzeli ben olmuşum.;)(opsiyonel)

Kardeşim ise doktorluk ve doktorluk gibi meslekleri hiç sevmez kan,çocuk,hasta hepsinden uzak bir yaşamı var, o kırtasiye açtı ve işletmeye başladı. O şekilde yaşıyor ve ilk okul öğretmeni olan bir sevgilisi var üç yıldır beraberler dükkana öğrenciler için gelince orada başlamış elektrik konuşma ve sevgili oldular ama maalesef biz iki sap ne benim nede Betülün sevgisi yok ikimizde yoğunluktan vakit bulamıyoruz ilişki ve yeni birine . Yalan uğraşmıyoruz işimize böyle geliyor

Bir anlığına gözümün önü karardı ve dreksiyon hakimiyetini kaybettim Allahtan yol boştuda kimseye çarpmadan toparladım ve kenara çektim.
Arabadan su alıp indim ve kaputa yaslanarak soluklandım.

Başıma ağrılar giriyordu bayılacağımı hissediyordum telefonumu almak için kaputtan destek alarak yürüdüm ve tam ön taraf kapıyı açacaktımki dünkü gölgeyi arabanın camına yansıdığını farkettim arkamı dönüp bakacaktım ama bir anda heryer karardı ve boşluk

Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın ^⁠_⁠^

GölgeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin