Kapımın, kırılmasıyla evet doğru duydunuz "kırılmasıyla" Elimden telefonu düşürüp korkuyla odamdan dışarı çıktım.
İki dev adam evin içinde benim odama doğru geliyolardı. Çığlık atarak tekrar odaya gircek iken, belimden tutuldum ve duvara yapıştırıldım.
Baya baya tuttuğu gibi duvara yapıştırdı. "Oha oha hayvan herif, direkt duvara sok istersen? Çocuklarımıza bakmak zor-" Lafımı kesen alkol kokan bez yüzünden çırpınmaya başladım.
Am evladı burnuma öyle bastırıyoduki bayılmasam bile canım bayılmak istemişti.
E tabi ben canımı kırmamak için tabiki hemen gözlerimi kapattım.
Bir, iki dakika sonra bez burnumdan çekildi.Kucağa alındığımı hissetim. Vayyy, big boy abinin karısı varmıydı acaba. Tipide fena değildi, sadece biraz keldi.
Üzerindeki jilet takımdan zengin biriyle çalıştığı belliydi. Bir saç ektirme ameliyatıyla taş gibi herif olurdu. Miss, kocamız da hazır oldu, sıra çocuklarda.
Aslında az önce biraz daha zorlasak duvarla oluyodu da, canım kocam kıskandı heralde yarıda kesti. Harbi sırtım hala zonkluyo lan.
Bunu bir yere yazdım, kocam olunca trip atarım.
Birden haraket etmemle gözlerimi aralamamak için kendimi zor tuttum. Bedenim dikleştirilmişti,ellerim arkaya doğru götürüldü.
Bileklerimde ip hissetmemle sırıtmamak için kendimi zor tuttum.
Kocamın hızlı günleriydi galiba.
Bedenimi bırakmasıyla ishal boku gibi araba koltuğu olduğum koltuğa doğru düştüm.
Angut herif baygın olsak, benim zarif bedenimi harcayacak'mış resmen. Birden ağzıma tokat atılmasıyla inlememek için dişlerimi sıktım.
Ulan piç baygın halimden ne istiyosun. Dolgun dudişlerime yapılır mu bu????
LAN dudaklarımdaki baskı ne, öpüyo mu lan bu herif beni siktir, tamam kocam dedikte. Bu kadarı fazla be adam daha trip atçam sana.
"Hızlı sür, geç kalmak üzereyiz"gözlerimi açıp kısarak hafif baktım. Karşımda oturmuş öne doğru sesleniyodu.
Dudişlerime yakın olan herhangi bir canlı olmadığına göre de bant yapıştırmıştı.
Madem yapıştırcan düzgünce ne yapsana, tokat niye atıyosun hani yani hani yani hani.
Tabi bu sözlerinden sonra araba öyle bir gazlamıştıki, koltukta yan duran bedenim, bu sefer kabız boku gibi öne doğru düştü.
Göklerde kartal gibiydim....
Yüzükoyun düşmem ile burnumun acıması bir oldu. AMK KAÇIRMAYIDA BECEREMİYOLAR.
Kocacım, omuzlarımdan tuttuğu gibi, koltuğa geri "atmasıyla" Sinir krizi geçirmeme ramak kalmıştı.
"Bir çocuk ile uğraşmadığımız kalmıştı" dedi. Çocuk senin ebendir ben 20 yaşında bir bireyim bir kere. Hiç yakıştıramadım.
----------------------
Araba hâlâ son hızla giderken içimden sıkıldığım için şarkı söylüyordum.
Bas gaza aşkım, baş gaza. Yollar senin hiç durma hadi uçur beni bur- arabanın durmasıyla şarkıyıda kestim.
Tekrar kucaklanmamla, arabadan indirildim. Çıplak bacaklarıma değen havayla, hâlâ şortla olduğumu hatırladım.
Ulan makyajda yapamamıştım, ne bu acele kardeşim kaçmıyoruz ya bir yere. Hemen alıp götürmüşlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NUDE/BxB
RandomTuna arkadaşlarıyla iddiaya girip tanımadığı bir numaraya nude atar. Fakat beklemediği birşey vardır, o "tanımadığı" numara bir mafyanın herkezden sakladığı gizli numarasıdır...