10

790 23 488
                                    

Yazar'dan

Genç kız tuttuğu direksiyonu sıkarken derin bir nefes aldı.

Gittiği club'ta eğlenirken, çalan telefonuyla kenara çekilmişti. Arayan Miraç'tı.

Kaşlarını çatarak telefonu açtı. Miraç kızın club'ta olduğunu bildiği sürece aramazdı. Şimdi ise aradıysa bir sebebi var demekti.

Telefonu açtığında, kulağına dolan çığlıkla gözleri iyileşti, kaşları çatıldı.

Daha ne oluyor demesine kalmadan "Asena! Yalvarırım hızlıca attığım konuma gel yalvarırım. "

Telefondan gelen *dıt dıt sesleri ile kalp ritimleri bozuldu. Hızlıca club'un çıkışına yürürken vale'ye arabasını derhal getirmesini söyledi.

Sık nefesleri arasından Miraç'ı bu kadar neyi korkuttuğunu düşünüyor, siyah uzun yırtmaçlı elbisesine ellerini geçiriyordu.

Arabısının gelmesiyle hızlıca binip son sürat sürmeye başladı.

Bir çok kural ihlali yapmasına rağmen, süratini kesmedi. Kardeşi olarak gördüğü insanlara zarar gelme düşüncesi gözlerini dolduruyor, sinirle dişlerini sıkmasını sağlıyordu.

Bu hayatta tek ailesi bu çocuklar olmuştu. Ve şimdi onları kendi düşüncesi ile kaybetmek üzereydi.

En sonunda Miraç'ın attığı konuma gelince bir restorantın önünde durdu.

Arabadan inmeden önce bacağında sakladığı dikiş tutmaz'ını eline alıp aşağı indi.

Hızlıca kapıya doiru yürüyüp, beklemeden kapıyı açtı.

İçeri girdiğinde, kapkaranlık olan ortamla, dikiş tutmaz'ı daha çok tutup savunma pozisyonuna geçti.

Fakat ışıkların açılıp "İYİKİ DOĞDUN ASENA! " Diye bağıran arkadaşlarını görmeyi beklemeyince şoklar içerisinde onlara baktı.

Herkes etrafına dolanmış hep bir ağızdan doğum günü şarkısı söylüyorlardı.

Buna Barda tanıştığı Tuğçe' de dahildi.

Sırıtarak şarkı söyleyen Miraç'ın dönüp "Gerizekalı! Aklımı kopardın. " Diye kızıp herkesin kahkaha atmasını sağladı.

Elinde Pasta ile gelen Yekta, "Haydi üfle mumlarını patron. " Asena gördüğü pastayla kahkaha atıp tam üfleyecekken, "Dur dilek dile. "

Alaz'ın uyarısıyla, gözlerini kapatıp hiç bir zaman ayrılmayalım diye düşünüp mumları üfledi.

Teker teker sarılıp hediyelerini alıp selamlaşıyordu. Ta ki sıra Tuğçe'ye geldiğinde.

Özgüvenli hali çekingen bir kıza dönüşmüş gözlerini kaçırmıştı.

Önündeki kızım burda olacağını düşünmemişti. Onu Tuna'nın çağırdığını tahmin edebiliyordu.

Kız ona samimi bir gülüşle onu sarılmasımı beklemeden sıkıca sarılınca, ufak şaşırsada bir şey demeden bir günlüğüne nazı bıraktı ve sarılışına karşılık verdi.

Hediyesini alıp onada teşekkür etti. Fakat kız flört nedir bilmiyor olacakki  kıza sürekli iltifatlar ediyor işi yavaştan almak yerine oldular acele ediyordu.

Ortam çok sıcak ve neşeliyken pasta kesilmiş, herkes kahkahalarla gülerken birden camlar patladı.

İçeri giren onlarca koruma silahlarını 5 gence silah doğrultmuşken, içeri sarışın adam girdi.

NUDE/BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin