Sıcaklama hissiyle uykumdan uyanırken, iyice bunalmıştım. Çok sıcaktı. Baş ağrısıyla birleşince neredeyse ağlıycaktım artık.
Çok sıkışık hissediyorum ya. Hareket etmeye çalışıp başaramayınca, kafamı eğip baktım.
Bir çift kol belimi sıkıca sarmıştı. Bir dakika, BİR ÇİFT KOL BELİMİ SIKICA SARMIŞTI.
Kafamı arkaya döndürmeye çalışsamda ensemdeki kafa engelleyince nefesim tekledi.
Hızlıca nefes alıp verirken, ağlıycaktım. Umarım kalça aramdaki sızı düştüğüm içindir.
Ve arkamda ki şahıs tanımadığım akrabalarımdan birisidir.
Sakin ol Tuna. Derin nefesler al ve dün ne olduğunu hatırla.
Huh sakinim,sakinim. Şimdi ilk bizimkilere yazdım. Sonra kapı kırıld- LAN LAN BEN DÜN KAÇIRILDIM.
Sonra o herif geldi. Siktir...
Ben, ben İLKİMİ BENİ ÖLDÜRMEYE GETİRTEN BİR MAFYA YA VERDİM.Arkamdaki mafyanın kollarının arasından tüm gücümle çıkmayı başarınca ona baktım.
Gözlerini açmış ben kollarının arasından çıkınca ellerini kafasında birleştirmiş tek kaşını kaldırmış bana bakıyordu.
Gözlerim dolarken, hiç bir şey demeden yerdeki kıyafetlerimi aradım. Fakat bulduğum tek şey yırtık kumaş parçalarıydı.
Hayvan, bütün herşeyimi yırtmış ya. Sinirle oflayıp büyük ihtimalle onun olan bir gömleği giydim.
Kimin neyi olduğu umrumda değildi sadece burdan gitmek istiyordum.
Gömlek diz kapağıma kadar geldiği için, alt aramaya uğraşmadan kapıdan çıktım. Merdivenlere yönelip aşağı inmeye başladım.
İnerken de gömleği iliklemeye çalışıyodum. Ama soktuğumun hayatının bana garezi varmış gibi sürekli düğme elimden kayıyordu.
Sonunda dış kapının önüne doğru geldiğimde, bir kaç tane koruma önüme çıktı.
Sinirle gözüm dolunca "ÇEKİLİN, DERHAL ÇEKİLİN ÖNÜMDEN YOKSA SIZI ÇOK PİS YAPARIM DUYDUNUZ MU BENİ! BUNU YAPARIM!" Diye bağırdım.
Korumalar bırakın çekilmeyi mimik bile oynatmayınca sinirle ayapımı yere doğru vurdum. Fakat ardından gelen acı dalgasını tahmin edemeyince. Büyük bir çığlık atarak yere düştüm.
Canım çok fazla acıyordu. İlkini veren birine göre daha çok acılıydı, dün geceyi parça parça hatırlasam'da çok sert davrandığını biliyordum.
Nasıl böyle bir aptallık yapmıştım bilmiyorum. Canım çok acıyordu, hıçkırarak yerde ağlarken, arkadan gelen ayakkabı seslerini seslerini duydum.
Kafamı kaldırdığımda, dibimde takım elbisesini giymiş saçlarını taramış mafyayı görünce sinirden köpürmek üzereydim.
Orospu çocuğu kendisine giren bir şey olmadığı için rahatça duruyordu. BEN BURDA ACIDAN AĞLARKEN.
Hızlıca ayağa kalkmaya çalışırken, acı yüzünden ağzımdam bir inleme çıktı.
Orospunun dudağının kenarının kalktığını görünce ellerimi yumruk yaptım. PİÇ BİRDE ZEVK ALIYORDU.
Bana doğru yaklaşınca, hafif gerilsemde, çatık kaşlarımı bozmadan ona sert şekilde bakmaya çalıştım.
İyice dibime girip, ellerini yanaklarıma atıp sıkınca dudağım büzüldü.
Ondan kurtulmaya çalışsamda olmayınca, sinirle durup ona baktım. Yüzüme dik dik bakıyordu.
Biraz daha zaman geçince artık sinirden kendimi yiyceltim. YETO ARTIK YA YETO. NE ZIKKIM DİYECEKSEN DE.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NUDE/BxB
RandomTuna arkadaşlarıyla iddiaya girip tanımadığı bir numaraya nude atar. Fakat beklemediği birşey vardır, o "tanımadığı" numara bir mafyanın herkezden sakladığı gizli numarasıdır...