UYARI!!:Bu kitapta tecavüz,cinsellik,şiddet ve cinsel şiddet gibi ögeler bulunmaktadır bu tarz davranış ve hareketlere karşı herhangi bir hassasiyetiniz veyahut bir travmanız var ise kitabı okumanızı tavsiye etmem!!
-------------------------------
Sonunda o gün gelmişti.Mahkeme günü.
Hayatımın 3 yılını bana çöp eden aşşağılık herif evet Pablo Gavi'den bahsediyorum sonunda bugün hakimin karşısına çıkacaktı.
Ellerim stresten sanki bir vibratör edasıyla titriyor kafamdan aşağı boşalan ter damlalarının bazıları titreyen ellerime düşüyor buda irkilmeme neden oluyordu.
En yakın arkadaşım Clara güven vermek istercesine elimi sıktı ve bana gülümsedi,bende aynı şekilde karşılık verdim ve gözlerim ile üstümdeki beyaz dizlerimin biraz üstünde ve uzun kollu olan elbisemi taradım.
Duruşma salonunun kasvetli ve gerici ortamı zaten beni hem geriyor hem de kalbimin olduğundan daha hızlı atmasını sağlıyordu. Sanki heran kalbim duracakmış gibiydi.
Gözlerimi salonda gezdirdim,yanımızdaki sıralardan birine oturmuş ve oldukça durgun duran Pedri'de gözlerim duraksadı.İfadesizce orada oturuyordu ne fiziksel ne de zihinsel olarak iyi değildi o da,sonuçta kaç yıllık kardeşim dediği insanın böyle bir canavar olduğunu öğrenmek onu derinden yaralamıştı.Bunu anlamak zor değildi,gözleri kızarmış,elleri yolunmaktan yara bere içinde kalmış ve en az 5 kilo vermişti.
Ona baktığımı hissetmiş gibi usulca kafasını kaldırdı ve kızarmış gözlerini bana çevirdi.
Bana bakarken gözlerinde ne bir acıma ne bir üzüntü ne de herhangi bir duygu vardı sadece öylece baktı ve tekrardan kafasını artık yolmaktan paramparça ettiği ellerine döndürdü.
Sessiz mahkeme ortamı biranda gürültülü bir ses ile inledi.Kafamı anında kaldırıp salondaki diğer kişiler gibi sesin kaynağına doğru baktım.
Ve o...
Pablo Gavi namıdeğer hayatımın azraili avukatı ile beraber duruşma salonuna gelmişti.Üstünde siyah bir takım elbise vardı o da en az benim gibi yıkılmış duruyordu fakat bunun bir kandırmaca olduğunu anlamak o kadar da zor değildi bunu fark edince elimde olmadan histerik bir şekilde güldüm.
Girer girmez gözleri beni buldu bana yaptıklarından dolayı pişmanmış gibi duruyordu.
Avukatı ile suçlu insanların yargılandığı hakim karşısındaki yere geçti(cok iyi anlattım kiz)
Ben de avukatım ile hemen sağ taraflarına geçtim ve beklemeye başladım.
--------------------
Uzun ve tartışmalı bir duruşma sonrası sonunda hakim kararınını vermişti.Heyecan ile hakimin vereceği kararı beklerken göz ucu ile Pablo'ya baktım.
Pişmanlık ile bana bakıyordu fakat ben durumlara düşecek kadar saf değildim artık.
Hakimin vurduğu tahta tokmak ile irkildim ve bakışlarımı hakime çevirdim.
-Sanık Pablo Gavinin kişiyi hürriyetinden alı koyma,kişiye zarar ve tecavüz suçlarından dolayı ağırlaştırılmış müebbet hapis cezasına çarptırılmasına karar verilmiştir!
Pablo ağlamaklı gözler ile hakime bakıyordu.Resmen bir üfleme ile yere devrilecek gibiydi.Elleri ile başını kavradı ve iç çekti.
Ben ise elimde olmadan ağzımdan bir sevinç nidası çıkardım ve hızla avukatıma sarılarak göz yaşlarımı serbest bıraktım.
Arkadaşım Clara hızlıca yanımıza geldi ve o da sarılmamıza katıldı.
Peki Pablo bu kadar kötü ne yapmıştı ki de müebbet hapis yemişti?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NASTYA IS MISSING|Pablo Gavi
Fanfic(Hikaye tamamiyle kurgudur bir kurum veya bir şahıs ile bağlantısı yoktur.) (Pablo Gavi sadece temsilidir.) +16