Poyraz.

73 4 0
                                    

Poyraz okula geleli 1 ay olmuştu. Şimdi onunla bir grubu vardı. 4 kişilik. Alp,Ege, Emre ve o. Alp Güneş'in kuzeniydi, Emre Gece'nin yakın arkadaşıydı, Ege de Doğa'nı arkadaşı. Poyraz ve ben boşşş. Öğle arasında kızlarla birlikte voleybol oynuyorduk. Sonra ben takılıp Gece'ye çarptım oda Doğa'ya ve top Güneş'in kafasına denk geldi. Şiştiğini için Doğa ve Gece hemen onu revire götürdüler. Oflayarak banka oturduğum sırada bi ses duydum.
"Her zaman sakar mısın?"
Kafamı kaldırdığımda Poyraz bana bakıyordu. Sakin ol sakin ol. SAKIN OL SAKIN BİR SAKARLIK YAPMA!
"Evet."
"Neden?"
"Bilmiyorum."
"Çok aceleci olduğundan olabilir mi?"
"Muhtemelen."
"Voleybol oynayalım mı?"
"Seni yaralayabilirim"
"Bir şey olmaz."
Bana az önce voleybol oynayalım mı dediğine inanamıyorum!
"Tamam."
Fileye geçip oynamaya başladık.
"İyi oynuyorsun Ece."
"Sen de Poyraz"
"Sakarlık yapmadığının farkında mısın?"
"Böyle dedin ya birazdan yere kapaklanabilirim."
İlk konuşmamız oldu🤭. Ve bana ismimle seslendi...Ece...
Tam smaç bastım ve yere düşmemiştim ki arkamdan biri beni yere çekti ve sırtımın üstüne kapaklandım.
"Bu eziklemi oynuyorsun?"
"Bahse girerim senden daha iyi oynuyordur"
"Öyle mi!"
Hilal seni var ya! Aptal! Daha kötüsü gözlüğüm üstüne bastı ve kırdı! Salak Hilal!
"Bakalım şimdi nasıl oynayacaksın?"
Dördü de gülmeye başladı. Direk gözlük parçalarımı alıp koşarak sınıfa çıktım. Arkamdan hala gülüyorlardı.... Aptal şey! Niye onunla oynamayı kabul ettim ki!

Gizli SaklıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin