Artık Amerika'dan dönüyoruz:/. Amerika güzeldi ya... Neyse insanın vatanı gibisi yok. Uçağa bindiğimizde bu sefer Güneş'in yanına oturdum. Kızlarla arka arkaya oturmuştuk. Poyraz'larda bizim arkamızda oturuyordu. 13 saatlik bir yolculuğun ardından hele şükür gelmiştik.
"Hele şükür ya!"
"Cidden."
"Valla bende özledim burayı."
"Aynen."
Akşam eve gittiğimizde bir mesaj geldi
"Kanka, Ege Doğa'ya açılacakmış şu an açılacağı kafedeyiz çabuk gel!"
Güneş'ten böyle bir mesaj alır almaz üstümü değiştirmeye gittim.
İspanyol paça siyah kot pantolon ve üstüne beyaz bir sweat giydim. Ve evden çıktım. Kafeye geldiğimde şaka maka herkes oradaydı. Bende gidip yanlarına oturdum Ege çok mutluydu. Doğa ise şaşkın şaşkın bize bakıyordu. Aklıma salla salla şarkısı geldi sebepsizce kxjxkxkksm.
"Eee napcaz?"
"Ece sorduğun soruya bak."
"Cidden bu arada tatlı falan mı söylesek?"
"ECE."
"ECE."
Ege ve Güneş bana aynı anda cevap verdi. Best ship jcjxjddkdk. Şaka la şaka gülün diye:).
"Cidden tatlı falan söyleyelim."
Doğa bunu diyince Ege hemen kabul etti;). O değilde şimdi farkettim. Poyraz,Efe,Gece,Lara, Emre ve Alp çok sessizdi.
"Siz niye bu kadar sessiniz?"
"Çok konuştuğundandır Ececiğim."
"Çok komik Poyraz!"
"Evet komik."
"Meğeğeğe."
Hepimiz bir anda Gece'ye baktık. O da bize gülümsüyordu. Doğa ise kahkaha attı. Alkış.
"Bu arada ben size takma ad taktım."
"Ne isimleriymiş?"
"Kızmak yok ama."
"Tamam hadi söyle."
"Poyraz'a poğaça, Gece'ye Koyun,Doğa'ya tabiat, Güneş'e parıltı,Alp'e bulamadım, Emre'ye de bulamadım. Ege'ye Ege bölgesi, Efe'ninki biraz saçma oldu, Zebani Efe Djdjdjd kusura bakma aklıma sadece o geldi."
Hepsi bana bakıyordu. Çok ciddi bir şekilde Hemde.
"Poğaça demek. Tamam madem öyle dedin Hece'cik."
"Ya Hece ne alaka?!"
"Cidden Poyraz onun ismi Minik Yıldız'dı;)"
"Hahahahahahahaha"
"Kssjsjsjjsjd"
Herkes gülmeye başladı. Cidden benim hoşuma gitmiyor Hece denmesi😾. Kalkıp kasanın yanına gittim ve tatlı istedim. Tatlımı Alıp yerime geçtim. Hepsi bana merakla bakıyordu.
"Noldu ya?"
"Tatlı almışsın."
"Evet."
Ding. Telefonuma mesaj geldi.
Yine Güneş'ten.
'Ege açıldıktan sonra alacaktık Ece!'
"Pfffff."
"Ece ya bizi bekleseydin!"
Ben aşktan falan anlamam. Bunu anlamıyorlar sanırım.
"Ece bir gelir misin?"
Güneş ve Gece beni dışarı çekiştirdi.
"Allah'ım sabır, bir tatlı yiyemedim."
Sonra dışarı çıktık.
"Kanka Ege açılınca tatlı söyleyecektik!"
"Cidden Ece ya!"
"Ben aşktan anlamam, sorsanız 3 harfden oluşan bir kelimedir derim."
"Ece duygusuz musun ya!"
"Neyse içeri gidelim, Doğa bize garip garip bakıyor."
Hemen içeri girdiğimizde hepsi bana sıkıntılı bir şekilde bakıyordu. Onlara bakmamak için telefonumdan oyun oynamaya karar verdim. Çok zekiyim dimiiiii kdjdjdjd. Lara da artık sıkılmaya başladı sanırım.
"Eee Ege?"
"A doğru."
Ege gülümsedi. Sonra çantasından bir kutu çıkardı. Sonra Doğa'ya baktı.
Doğa şaşkın bir şekilde bize bakıyordu.
"Doğa, çok güzel bir kızsın. Acaba benimle browni yapar mısın? Kdsjsj. Daha doğrusu çıkar mısın?"
Çok tatlı bir yüzük almış🥹. Doğa da çok mutlu olmuştu.
"Evet! Seninle birlikte tabii ki browni yaparım🥹💗!"
Sonra sarıldılar... Yaaaaa çok şirin gözüküyorlar🥹😽. Sonra tatlı söylediler. Bana hariç😿.
"Irkçılık yapmayın,hepimiz aynıyız, lütfen bana da tatlı söyleyin. Çocuklar abartmayın. İnsanlar biz aynıyız."
Hepsi gülmeye başladı.
"Tamam sana da alalım:)"
Bana da küçük bir puding aldılar😖😾.
Tam tatlılarımı yiyip gülüşürken önce bir çığlık sesi, sonra ise silah sesi geldi. Erkekler hemen ayaklandılar. İkinci ses geldiğinde bizde kalktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Saklı
Misterio / Suspenso10. Sınıfa giden Ece, Okullarına yeni gelen bir çocuğa aşık olur...