Eve geldiğimde hepsi çoktan kahvaltıya başlamıştı.
"Ay Ece, hele şükür."
"Kayboldun falan sandık."
" Ha ha ha."
"Hadi hadi ellerini yıka da gel."
Allah'ım bu Emre de ne hijyen bağımlısı! Hepsi zaten ayrı dert ya. Allah'ım halime bak ya."Evettt hele şükür sonunda."
"Boş konuşma Efe."
"Bak, yine konuştum."
Ters bir bakış atıp patateslere uzandım. Off ne güzel olmuşlar, çıtır çıtır."Patatesi kim yaptı?"
"Ben yaptım güzel olmuş mu?"
"Hayır, çok sert olmuş."
"Aynen Poyraz'a katılıyorum."
"Cidden yaa, Ece böyle mi yapılır yani.""Yo gayet güzel olmuş."
Alp'e gülümseyip yemek yemeye devam ettim. Poyrazlar yüzünden yemeğimi mahvedemem.
Zaten patatestende anladıkları yok. Sıra bulaşıkları tıkamaya geldi:/. Neyse Osaka gidiyim de Alp yıkasın yine.
"Ece, nereye gidiyorsun?"
"Odama."
"Gel buraya, bulaşıklar kendi mi yıkanacak? "
"Ben niye yıkıyorum ya?! Burada diğerleri de var hani!"
"Canım istiyor çünkü tamam mı?"
"Anca ister zaten! Öldürsende yıkamam o bulaşıkları ben Ege!"
"Aaaa bak Poyraz ölüm falan diyor."
"Poyraz ne alaka?!"
"Çok alaka!"
Odama hızla çıktım ve kapıyı kapattım. Alp'in söylene söylene bulaşıkları yıkadığını duyduğumda gülemeden edemedim.
Offff dün akşam korkudan hiç bir şekilde uyuyamamıştımvr çok uykum var... Sanırım uyuyacağım.•1 saat sonra•
Offf her yerim tutulmuş resmen. Bir saattir uyuyorum ama sanki 15 dakika uyumuş gibi hissediyorum. Aşağı indiğimde ev bomboştu. Masanın üstünde bir not vardı.
'Ece, biz topluca alış veriş mağazasına gittik. Sana da kitap alacağız merak etme. Kendine dikkat et.
~Doğa'
Allah'ım ya, insan bir uyandırır! Tam odama çıkarken merdivenin altından tıkırtı sesleri geldi. Sonra bir çığlık. Acaba ben mi uyduruyorum?! Aman Allah korusun şizofren mi oldum ya! Neyse şimdi böyle şeyler düşünmemeliyim, çünkü böyle bir hastalığım yok. Biliyorum.. Şidmi dünya'nın en saçma şeyini yapıyorum, merdivenin altındaki duvarı ittirdim. Sanki açılacak yani. Ve açıldı.. kim bilir kaçıncı şokum. Oda gibi bir yer vardı, hiç düşünmeden içeri daldım ve sesi takip ettim. Önümdeki kapıyı ittirdiğimde biri söylese hayatta inanmayacağım bir olayla karşı karşıya kaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Saklı
Mystery / Thriller10. Sınıfa giden Ece, Okullarına yeni gelen bir çocuğa aşık olur...