İTADORİ YUUJİ KOYALIM BİR TANE✨
VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM 🌟
ÇOK TUTTUM,HADİ İYİ OKUMALAR🍂
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
Gojo:Neyseee Kugisaki-san haklı ilk günden bu kadar zorlamayalım
Yuuji:Şükürler olsun.
Kugisaki-san:Evet biz Mizuka ile kaçıyoruz.
Gojo:Kaçamıyorsunuz çünkü yarın dövüş var.
Yuuji & Mizuka(Ben)&Kugisaki:NEEE!
Ben:Şöyle şeyleri geç söylemesene be adam!
Gojo:Sensei sen-se-i
Ben:Bırakın şu dövüşü yapalım.
Kollarımı sıvayıp tam bir adım atmıştım ki belime sarılan kollar tarafından zorda olsa geriye çekildim.
Kugisaki-san:Hadi sen Gojo sensei'yi boşver.Kaç yaşındasın sormayı unuttum?
Ben:17 yaşındayım.
Yuuji:Ağh aynı yaştayız.
Ben:Yuuji yanlış anlamazsan boyun kaç?
Yuuji:Hmm 1.73
Megumi:Oğhy ne yapıyor o?
Köşeye çekilip eğilmiştim.Boyla alakalı küçükken fazla zorbalanmıştım.O yüzden boyunu merak etmiştim ama benden 3 cm uzun.
Kugisaki-San yanıma gelip çöktüğünde:Üzülme mizuki benim boyunda 1.60 beni geçiyorsun an azından.Daha 17 yaşındayım umarım benim boyunda senin gibi uzun olur.
Ben:Ne!18mı!?
Oysa Kugisaki-san benden büyük mü!?
Yuuji:O grubumuzun en büyüğü oluyor.En yaşlısı.
Kugisaki-san:Sensin yaşlı be!Aptal!
Diyip dirseğini Yuuji'nin kafasına geçirdiğinde istem dışı olarak gülmeye başladım.
Gojo:Hadi bakalım yemek olarak ne istersiniz?
Yuuji:Dışarıdan söylemeliyiz bence.
Kugisaki:Bence restoran'a gidebiliriz.
Megumi:Bence herkes kendi yemeğini yesin.
Her birinin ayri bir şey demesi kafamı karıştırmıştı.Ayrıca bana bu kadar çabuk uyum sağlamalarını beklemiyordum.
Kugisaki'nin elini omzuma nazikçe koyması ile hafifçe ona döndüm 'sorun nedir' dediğinde verebilecek cevap arıyordum.
Yuuji:Hadi ama artık muhteşem dörtlü olduk bunu kutlamalıyız.
Parmaklarını dört yapıp gülümseyen yüz ifadesi rahatlamama sebep oldu.Sahi biraz rahat davransam ne olur ki?(MEDYADAKİ)
Gojo:Hadi ama saat geç oluyor.
Ben:Bence de herkes kendi yemeğini yesin.
Kugisaki'nin ve Yuuji'yi hayret'e düşürdüm ancak yapamıyorum.Cidden ilk günden basarabileceğimi sanmıyorum.Megumi'de ki şaşkınlık gizli olsa da fark etmiştim.'Yarın Görüşürüz' diyip aralarından ayrıldım ve kendi odama doğru yol aldım...
Uyku düzenimi 8 yaşındayken kaybettim.Her gece olduğu gibi yine Drago ile atışıyordum sahi nasıl mühürlediler mideme hala anlamıyorum(Ahh Naruto fanları okuyormudur acaba?)
Drago:Oğhhy ufaklık sıkılmıyormusun bu durumdan?
Ben:Senin kandırmaya çalışmalarından bıktım desem.Bu arada hangi kafana bakmalıyım?
Drago:Seni velet!...Uzun zamandır dışarıya çıkamıyorum.Burası oldukça sıkıcı.
Ben:Hadi ama dışarısı daha sıkıcı.
Drago:Doğru o Sensei müsveddesi tam senlik.
Ben:Oğhyy orda bir süre daha kal.
Drago: Böyle- Ya da boşver Şu pembe saçlı velet de kim?
Ben:Ne yapacaksın kim olduğunu?
Drago:Hadi ama burdan çıkamıyorum bile.O çocukda bir lanet var olduğu belli.
Ben:Eh işte Lanet onda da var sonuç olarak o sonradan olmuş hepsi bu.
Drago:Anladım.Yarın dövüş var velet.
Ben:Eğhh yani!?Uyku düzenimin içine sıçıp seninle konuşup tartışıp uyumaya gitmemi mi söylüyorsun aptal ejderha seni!!!?
Drago:Bizimde bir sınırımız var!
Ben:Aptal ejderha!
Dragoyla iç iletişimimi hızlıca kestim.Aptal şey sürekli beni sinir ediyor.Hızlıca kutularda ki eşyaları masamın üzerine koyuyordum.Herkesin kendine ayrı bir odası olması güzel bir şey.
İtachi'nin posterini duvarıma astım (asalet akıyor arkadaşlar)
Mangalarımı masanın üstündeki rafa dizdim ve yatağıma oturup telefonumu kontrol ediyordum ki gelen mesaj ile biraz gerildim.
0554 *** ** **:Uyanıksan bahçeye gel.
0554 *** ** **:Merak etme bir sorun yok.
Hadi ama Saat Gece'nin 2 Şi ve yabancı numara beni dışarı çağırıp sorun olmadığını söylüyor.Dikkatli bir şekilde bahçeye cimtimtkimseyi göremeyince gelen ses ile hızlıca gökyüzüne doğru zıpladım arkadan vuran Ay'ın ışığı sırtımı geçip etrafta süzülüyordu.Karşımda tabi ki Gojo'Yu beklemiyordum.
Gojo:Kusura bakma öğrencim korkuttum mu?
Ben:Bu saatte bahçeye çağırıyorsun kim olduğunu söylemeden birde gizli gizli saklanıp ses çıkartıp üstüne korkuttum mu diyorsun!?
Gojo:Kusura bakma kusura bakma,Seninle konuşmam gereken bir kaç konu var.
Ben:Gece'nin ikisinde!?
Gojo:Uyumadığını biliyordum.
Ben:Ne!?Nasıl iyi de pencere ve ışıklar,Perdeler de öyleydi.
Gojo:Unuttun mu benim gözlerim görebilir
Bunu derken göz bandını cekip geri bırakıyordu.Sahi gözlerini hiç görmemiştim.
Ben:Bu saatte konuşmak istediğinize göre önemli bir konu olmalı!Konu nedir?
Gojo:Konu şu içindeki Lanetli arkadaş ya da Drago mu demeliyim?
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Bu bölüm de bu kadardı gençler bir daha ki bölümde görüşmek üzere 🌬️
-Kimsesiz Biri-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jujutsu Kaisen And Reader/YN(Bitti)
RandomHadi animeyi farklı bir döngüye çevirelim.Burda ki kızı kendiniz olarak düşünebilirsiniz.(Sonradan kitaba Alternatif bölümler ekleniyor!) !Tamamen Hayal ürünüdür! . . . -Lady_Midnight-