SELAM GENÇLİK 🌟
YENİDEN BURADAYIZ 📲
BENCE TASLAKTA OLMASINA RAĞMEN 'UZUN' BİR BÖLÜM OLDU👀
TELEFON YASAĞIM HALA DEVAM EDİYOR DEDİM TASLAKTA VARDI ATAYIM😇
YAZIM YANLIŞLARI OLABİLİR İYİ OKUMALAR DİLERİM 🍂
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Sabah gözlerimi açtığımda Gojo yanımda değildi.Odada yalnızdım ve yatırılmış bir vaziyetteydim.Yavaşça ayağa kalktım ve Nobara'nın benim için önceden koyduğu eşofman takımını giydim.Hemşire'nin uzattığı kağıtlara bir kaç imza atıp dışarı çıktım.Telefonuma gelen bildirim sesi ile Mesaj yazanın Yuuji olduğunu fark ettim.
&SATORU GOJO'DAN&
Gerçekten uyuya kalmıştım.İç sesim basbaya 'Deli gibi aşıksın' diye başımın etini yiyordu.Sabah onu yatırıp bir süre onu izledim.Sarılmış bilekleri sırtındaki hafif gözüken bandajlar ve yüzünü kapatan yaralarla bile oldukça güzeldi.En sonunda onu izlemekten vazgeçip kendimi dışarı atmıştım.Ama bu seferde Aklımdan çıkmıyordu.Müdürden gelen mesaj ile rahatladım 1-2 hafta öğrencilerimle tatil yapabilirim.Bu bizim için harika bir fırsat tabi b*Ka dönmez ise,o ayrı bir konu.
-SAKAİ MİZUKA'DAN DEVAM-
Ben:Biraz yavaş olabilirmisin Nobara basım dönüyor?
Nobara:Ah çok üzgünüm.
Ayaklarım yerle birleşmişti.Nobara benden kısa olsa bile rahatlıkla beni kaldırabiliyordu.
Ben:Yemek yedin mi?
Kafasını hayır diye salladığında mutfağına doğru ilerledim.Dolaplar boştu sadece çeşitli mısır gevrekleri vardı onun dışında içecek olarak her şey vardı.Bir dakika votka ne alaka ya?Her neyse çok takmayarak mısır gevreklerinden birini elime aldım ve Nobara'nın karşısında konuşurken bir yandan elimdeki kutuyu sallıyordum.
Ben:Nobara bunlar yüzünden uzamıyorsun işte!Bunları yiyelim şimdilik sonra alışverişe çıkalım.
Nobara:Ne alışveriş mı?! Hemen yiyelimde geç kalmayalım.
Ordan oraya koşuşturan Nobara ile kahkaha atmaya başladım ki çalan kapı sesi ile ikimizde kapıya yöneldik.Geken kişiler Megumi ve Yuujiydi.Mesajlaştığımız gibi Nobara'nın odasında toplanmıştık.
Yuuji:Vay canına! Nobara'nın odasına ilk defa geliyorum.
Nobara: Eşyalarımı karıştırıp durma Ahmak!
Megumi:Daha İyimisin?
Ordan oraya koşuşturan Yuuji ve Nobara'dan gözlerimi çekip Megumi'ye döndüm.
Ben:Evet iyiyim.Hatta Nobarayla alışverişe gidicez.
Megumi:Yine mi?
Nobara:Kes sesini Megumi!Oiii Yuuji bırak şunu!
Ben:Biraz kafa dağıtmış oluruz bence bir sorun olmaz.
Megumi:Bende sizle bir süreliğine gelirim.
Yuuji:Bende aynı şekilde.
Nobara:Başlarına taş düştü neyse ee hadi bahçeye çıkalım.
Ben:Olur.
Hepimiz odadan çıkıp bahçeye adımladık sessiz ve sakin olması içimi bir nebze rahatlatmıştı ki Gojo'nun kahkaha sesi ile düşüncem yarıda kaldı.
Gojo:Heyo!Benim sevgili öğrencilerim.
Yuuji:Sensei bir sorun mu var!?
Gojo:Ahh hayır sadece yatın 'ekibimle' tatil yapmaya gidicem hepsi bu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jujutsu Kaisen And Reader/YN(Bitti)
De TodoHadi animeyi farklı bir döngüye çevirelim.Burda ki kızı kendiniz olarak düşünebilirsiniz.(Sonradan kitaba Alternatif bölümler ekleniyor!) !Tamamen Hayal ürünüdür! . . . -Lady_Midnight-