ALTERNATİF BÖLÜM 3/Bölüm 11/FİNALL

139 13 5
                                    

EH İŞTE YENİ BİR BÖLÜM DAHA GELDİ📲

(+13 UYARISI VERİYORUM İLK DEFA BÖYLE BİR SAHNE YAZDIM YANİ)

KISA OLDU KUSURA BAKMAYN KİTABI NASIL BİTİRİCEM DİYE KAFAYI YEDİM.AYRICA SÜREKLİ LANETLİ ŞEYLERDEN BAHSETMEK BENİ SIKTIĞI İÇİN FARKLI ŞEYLER BULMAYA ÇALIŞIYORUM 👀

YAZIM YANLIŞLARI VE MANTIK HATALARI OLABİLİR İYİ OKUMALARI DİLERİM 🍂

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

Şuan Deniz de yüzüp yarış yapıyorduk.Yuuji kadar hızlısı yoktu tabi ki.Megumi'nin köpekleri sırılsıklam olduğundan en son onu kovalıyorlardı ve Nobara da peşlerinden gidiyordumBi anda bileğimde bir şey hissettim ve denizi boyladım bunu Gojo'dan başka kim yapabilirdi ki?En son beni taşıdığından beri muhattabımı kesmeye çalışıyordum ama içimde garip bir his var ve ben o hissin ne olduğunu bilmiyorum.

Gece saatleri yaklaştığında geniş salonda Gojo'yu beklemiyordum tabiki (Ding dong medya).

Ben:Hayırdır?Uyku perilerin mı kaçtı?

Gojo:Hayır bir eksiklik var ve ben uyuyamıyorum.

Ben:Nasıl bir eksiklik ayıcığını falan mı unuttun yoksa?

Ben kendi söylediğime gülerken onun dediği şeyle anlık olarak kaldım.

Gojo:Hayır eksiklik sensin Mizuka.Sensiz uyuyamıyorum.

Ben:NEEE!B-Ben ne alaka be adam!

Gojo:Bilmem böyle giderse tatilde çökmüş olucam.

Bu benimle dalga mı geçiyor,duygu sömürüsü mü çözemedim?Aslına bakarsak bende uyuyamıyorum.Karşısına geçtim ve hemen önündeki sehpaya yavaşça oturdum.

Ben:Ne istiyorsun Satoru Gojo yoksa benden hoşlanmaya mı başladın?

Gojo:Ya senden hoşlandığımı söylersem?

Ben:Sence ben bundan etkilenir miyim?

Tam ayağa kalkıp arkamı dönmüştüm ki kendimi Gojo'nun ellerinde buldum.

Gojo:Neden etkilenmiyesin ki?

Ben:Sen benim-

Gojo:Ee sen benim ne?Sensei mi!Hadi ama beni asla hocan olarak görmedin.

Ben:Nerden biliyorsun belki oyun oynuyorum?

Gojo:Oyun oynasaydın bariz ortada olurdu ve bulurdum zaten.

Ben:Kendinden bu kadar emin olma.

Gojo:Ahh sen beni en başından beri hocan olarak görmedin.

Ben:Ve sende beni ilk başlarda öğrencin olarak gördün.Ben sana ilk başlarda aşık falan da değildim sadece ukala olduğunu düşünüyorum o kadar.Ukala birine neden Sensei diyim ki?

Gojo:NE!Ukala mı hadi ama!Hala böyle mi düşünüyorsun!

Ben gülerken o sessiz olmam konusunda beni uyarıyordu ama ben hayattan kopmuş gibi sürekli gülüyordum ve bende neden güldüğümü unuttum ama bu adamın yanında hep gülesim geliyor bir süre sonra oda bana bakarak sırıttı ve kollarımdaki elleri beni kaldırdı.

Gojo:Güldük eğlendik uyumaya gidelim.

Ben:Bir dakika kabul ettiğimi kim söyledi ki?

Gojo:Benim odamda mı yatalım seninkinde mı?

'Benmki olsun' dediğimde şaşkın bakışları beni buldu.Sabah Nobara veya herhangi biri bizi gördüğünde kendi aleyhime kullanırdım Eğer onun odasında olsaydım içeri Yuuji gelseydi ben batardım.Ayrıca Gojo şuan bunları düşünemicek kadar mutlu benle yatmak niye onu bu kadar mutlu etsin ki?AH SALAK O SENDEN HOŞLANIYOR!

Ben kapıyı kapatıp yatağa aramızda mesafe bırakarak uzandım ve ona sırtımı döndüm.Arkamdan belime sarılan kollar ile garip bir şekilde ilk başta katkatı kesildim sonra gevşedim ve rahatladım kendimi güvende hissediyorum.Stresle bu sefer Drago'nun benle konuşmadını bekledim iç sesim içten nerdesin diyordu ama sesi geliyordu.Gojo'nun kulağıma fısıldaması ile durdum.

Gojo:Merak etme bu gece seni rahatsız etmeyecek.

Ben:Nasıl yani?

Gojo:Ben yanında olduğumda o aptal ejderha kendini diplere saklıyor.

Ben:Seninle alıp veremediği ne var ki?

Gojo:Sanırım seni sevdiğim için benden nefret ediyor.

Ben:Şuan uykusuzluk sende kafa yaptı.

Gojo:Hayır ben ciddiyim.

Ben:Şakanın sırası değil.

Kendimi onun altında bulduğumda şaka olmadığını bende anladım.'Burdan şaka gibi ki duruyor?' diyip yaklaşması beni tedirgin ediyordu.Bir yandan rahatlatıyordu yada gerginmiyim!Bu his ne be!Karnıma kıramplar giriyor.Sıcak dudaklarını hissettiğimde mayhoş oldum ve geri çekildi Mavi gözlerinde arzu görüyordum.

Gojo:Şimdi bana inanıyormusun Mizuka?

Kafamı salladım ve gülümsedim sanırım ben bu çocuk ruhlu adamdan hoşlanıyordum.

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

VEYYYY BÖLÜM BİTTİ ÖZEL BÖLÜM GELİR Kİ BİLMEM 3 ALTERNAFİF BÖLÜMÜ YAZMASAM NE OMURDU ACABA KSHXSKSHKS NEYSE İSTERSENİZ HESABIMA UĞRAYIN BELKİ OKUMKA İSTEDİĞİNİZ BİR ŞEYLER ÇIKAR NEYSE GÖRÜŞÜRÜZ 🌬️

                                                     -Lady_Midnight-


Jujutsu Kaisen And Reader/YN(Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin