Bölüm 4

234 25 25
                                    

YENİ BÖLÜM GELDİ

VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM 🌟

NEYSE ÇOK TUTTUM İYİ OKUMALAR 🍂

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-

Ben:Drago'dan nasıl haberiniz oldu!?

Şuan okulun olduğu yerden oldukça uzak nehre yansıyan Ay'ı izliyordum.Şu anda Alay ifadesini silmiş bir Gojo var.

Gojo:Unutma ben bir öğretmenim tabi ki öğrencilerimin durumunu bilmem gerekiyor 

Ne sadece bir saniye ciddi kalabildi!

Ben:Dosyalarda böyle birşey yazmıyordu.

Gojo:Bende başkalarından öğrenirim.

Ben:Gözlerinizi görebilirmiyim?

Gojo:Çok mu merak ettin?

Ben:Aslında hayır Drago sizle konuşmak istiyor da.

Gojo:Ah şu lanet canavarlar haaa peki.

(Medya'da ki gibi yapıyor)

Bandanasını tamamen çıkardığında bir anda nefesi düzensizleşti.Sanırım Drago'yu görmüş olmalı.İnan bana Gojo ben onu her gün görüyorum.

Şimdi sadece Mavi gözlerini görüyordum.Güzel ay ışığında parlayan masmavi gözler,böyle gözlerim olmasını isterdim ancak onun aksine benim kahverengi gözlerim var.Keşke gözlerini sonsuza kadar izleyebilsem...

&SATORU GOJO'DAN&

Açıkçası zincirlere vurulmuş bir ejderha beklemiyordum.

Ben:Drago sen oluyorsun bu durumda.

Drago:Vay vay bizim velet'in hocası ha!Şimdi gevezeliği boşverelim.Ne istiyorsun?

Ben:Bir şey istediğimi nereden çıkardın ki?

Drago:Beni duymuşsunsur.Sukuna'yı duyduğun gibi.

Ben:Sen nasıl bir lanetsin?

Drago:Ha-ha!Doğuştan gelen bir lanetim düşün Sukuna 1000 yıldır yaşarken ben 2000 yılı aşkın süredir.Yaşıyorum.

Ben:Yani tanışıyorsunuz?

Drago:Burda soruları ben sorarım!Şimdi gidip yatağında ağla!Ya da yanında ki veleti kullan.

Ben:Ağlayacağımı düşünmen çok yazık.

Drago:Ben gelecekten bahsediyorum.

Anlık kahkası ile,Geçiş gibi birşey hissettiğim de irkildim bana bakan Mizuka ile kendime geldim.

(Gojo)Ben:Ne o gözlerimi çok mu beğendin?

~SAKAİ MİZUKA'DAN~

Ben:Ne konuştunuz onunla?

Gojo:Hyr Hyr ilk ben sordum.

Ben:İlk defa böyle gözler görüyorum.O yüzdendir.Şimdi sıra sende.

Gojo:Kısa bir sohbeti sadece.

Ben:Hadi ama Dragoyla Sohbetin S'si bile geçmez.

Gojo:Hadi bakalım öğrenci yarın dövüş var.

Ben:Saat 2.41 dalga mı geçiyorsunuz?

Gojo:Yani bugün oluyor kusura bakma.

Derken bandanasını bağlıyordu.

Gojo:Bu arada kugisaki/Nobara önceden gelip kıyafetini odana bırakmıştı.O işi ona bırakmıştım fazla zaman yok.

Ayağa kalkıp bana bakıyordu.

Ben:Gitme vakti diyorsunuz yani.

Gojo:Bana ne zaman Sensei diyeceksin.Merak ediyorum.

Ben:Bu sorunun cevabını bende merak ediyorum.Yol size açık ben buralarda olucam.

Gojo:Hay hay.

Diyip yok oldu.Aslında yakınlarımda olduğunu biliyordum ama zorlamadım.Bu içimde ki çakra çoğu kişinin yerini sezdiriyordu cidden ama sadece tanıdıklarım olmalı.Bu sefer çimlere yattım gözlerimi Ay'a diktim.Sahi bir iki gün sonra Dolunay olur.Belli bir süre sonra o seziyi kaybettim ve benimde gitme vaktimin geldiğini anladım.Yavaşça yürümeye basladim boş sokaklarda tek tük insanlar vardı.Çoğu iş yerinin ışıkları da kapanmıştı.Votrine bakarken birden kendimi yerde buldum.Bana Uzan'a ele ve Aynı zamanda yeşil saçlı ve gözlüklü adama bakıyordum.

???:Kusura bakmayın önüme dikkat etmemiştim.

Ben:Önemli değil ben de dalmışım zaten.

Elini tutup ayağa kalktım.'Tesekkür ederim acaba adınızı öğrenebilir miyim?' yeşil saçları ışıkta gözlükleri den az da görsem ela gözleri ve yakalaşık 1.85 boylarındadır.Açıkçası 39 yaşlarına merdiven dayamış biri olarak gözüküyor.

Nanami:Ben Nanami,Nanami Kento.Sizin adınız nedir?

Soruyu sorarken telefonundan birşeyler yazması dikkatimi çekmişti açıkçası.

Ben:Sakai Mizuka,Tekrar kusura bakmayın gitmem gerek.

Hızlı adımlarımı başka bir sokağa çevirdim ve enerjimi.içeri doğru aktardım bu şekilde hiç kimse beni hissedemez veya duyamazdı.Hızlıca sokaklardan sıçrayarak Jujutsu Lisesi'ne doğru yol aldım...

/NANAMİ KENTO/

Büyük bir ihtimal çarpıştığım,Gojo'nun bahsettiği yeni öğrenci olmalı hızla yanımdan ayrıldığında çıkmaz bir sokağa gittiğini gördüm.Hızlıca girdiğimde kimsenin olmadığını fark ettim.Acaba yanlış yere mi bakıyorum?Hayır yanlış yere bakma ihtimalim yok.İki seçenek var ya ışınlandı, ya da zıplayarak burdan gitti.Telefonu çıkartıp tekrar yazdığı ada baktım.'Mizuka' yazıyordu.

Ben:Bu öğrencinin soyadı nedir Gojo?

Satoru Gojo:Sakai Mizuka.15 yaşında 1.70 boyunda Siyah saçlı kahverengi gözlü bir kız.

Ben:Bir tek kimliği eksik kaldı Satoru!

Satoru Gojo:Atıyım mı?

Telefonumdan kısa süreliğine engelledim.Yarın müsabakalar vardı ve mecbur olarak bende gidicektim açıkcası olacakları merak ediyorum.

Yarın müsabakalar vardı ve mecbur olarak bende gidicektim açıkcası olacakları merak ediyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bu arada bu adamın kravatını tek ben mi ikonik buluyorum?)

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

BÖLÜM BU KADARDI🌬️

                                                           -kimsesiz Biri-


Jujutsu Kaisen And Reader/YN(Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin