Bölüm 5

211 19 22
                                    

YENİ BÖLÜM GELDİ🌟

MEDYA:SAKAİ MİZUKA

YAZIM YANLIŞLARI OLABİLİR,İYİ OKUMALAR☄️🍂

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

~SAKAİ MİZUKA'DAN~

Dolapta olan askıya alınmış iki kıyafet'e bakıyordum.Biri erkek kıyafeti diğeri kız kıyafeti ve ikisi de bana hitap etmiyordu.Ancak iplikler ile işim iyidir o yüzden bunları kendi lehime çeviricem.Uzun olan Üst parçayı tam belimin hizasında kestim ve iplikler ile düzelttim.Sıra pantalona geldi.Uzun olduğum için üst bölümleri daraltıp ayak bileği kısmını İspanyol paçaya benzer bir hale getirdim ki sabah saat 05.00 olduğunu fark ettim.Hızlıca üzerime geçirdim ve aynaya baktım gerçekten güzeldi kollarına birkaç özel bölme de eklersen tadından yenmezdi...Tekrar aynanın karşısına baktığımda gizli bölmeler hiç fark edilmiyordu.Şimdi kıyafetler içinde rahat hissediyordum.Hafif kalın bacaklarımı ve ince belimi ortaya koyuyordu olduğum yerde bir kaç takla ve bacak açtım.Gerçekten hem şık duruyor,kurallara uyuyor ve rahat hareket ediyordum.Hızlıca geçip kendime atıştırmalık birşeyler hazırlamaya başladım...Bir süre sonra kapımın çalınması ile dışarı çıktım ekip koridorda toplanmış oldu.

Ben:Günaydın (Ohhayooo!)

Kugisaki:Ehhh okul kıyafetini çok havalıya çevirmişsin.

Yuuji:Yakışmış.

Kugisaki:Ohğhy!Megumi hadi ikimiz aynanda Mizuka'ya puan verelim.

Kugisaki:Ohğhy!Megumi hadi ikimiz aynanda Mizuka'ya puan verelim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben: Teşekkür ederim gidelim mi?

Megumi:Gojou Sensei bizi orda bekleyeceğini yazmış.

Derken elindeki telefonumu cebine koydu.Kugidaki-san koluma girdiği gibi bende ona uyum sağlamaya basladim.

Kugisaki: Keşke senin gibi bende nazik biri olabilsem.

Ben:Aslında gayet nazik birisin.

Yuuji:Aslında biraz kibar olmayı denesen gercekren olursun.

Megumi:Bu konuda Yuuji'ye katılıyorum.

Kugisaki:Siz iki aptal bir süre benimle konuşmayın!

Ben:Yuuji bu yaptığınız doğru mu?

Yuuji:Sakasına demiştik ama fazla alındı.

Ben:Özürü hak ediyor bence.

Önde hızla yürüyen Kugisaki'yi bir yandan sakinleştirmeye çalışıyordum ve sonunda gelmiştik.İğhh o okul müdürü de burda!Bu adamdan neden nefret ediyorum acaba?Her neyse.

Müdür:Sayın meslekdaşlarım ve öğrenciler hepiniz yaz müsabakalarına hoşgeldiniz.

Etrafta hir çığlık duyulunca otomatik olarak ringe de bakmış oldum.Heeee!Orda ki Gojou Satoru mu?Hakem mi!?

Yuuji:Dalga mı geçiyorsunuz!?

Megumi:Cidden ki kabus sanırım.

Ben:Sanırım değil kabus gerçekliğe dönmüş!!!

Gojou Satoru:İlk olarak kura ile seçilen Aoi Todo'yu sahneye bekliyoruz.

Yuuji'de duyduğuma göre yer değiştirmeyi oda yapıyor.Acaba zayıf yönleri nelerdir?Yani Yuuji'den yardım istesem adil olmaz o yüzden kendim bulmalıyım.Oyyy!Bu adam neredeyse benim dört katım.

Gojou Satoru:Karşısındaki iseeee Sakaiii Mizukaaaa.

Ben:Tch!

Kugisaki:Başarabilirsin ben sana inaniyorum.

Kugisaki'yi gülerken To-do denilen kişi ile göz göze gelmiştim.Hızlıca ringe çıktım.

Satoru Gojou:Evet başlayabilirsiniz. (Diyip ringden kenara çekildi.)Şurda oturan dün çarpıştığım adam değil mi?-

To-do:İlk olarak birşey sormak istiyorum.

Ben:Dinliyorum (asla meraktan çatlamadı)

To-do:Ne tür erkeklerden hoşlanırsın.

To-Do'nun İç Ses:Zengin derse ona vurmak zorunda kalıcam.

Ben: Güçlü ve Zeki olması benim için yeterli (Gülümsedi)

To-do:O zaman telefon numaranazı alırsam yarışmadan çekilirim.

Ben:Siz eminmisiniz?

To-do:Hiç olmadığı kadar.Adınız nedir güzel bayan?

Ben:Mizuka.

_ _ _

Ben:Peki telefonunuza alabilirmiyim?

Bu adam gerçektendende ciddiydi!Bende burda naziklik perisine döndüm.Vuruş yapar diye bekliyorum ama adamda tık yok.Telefonu geri uzattım teşekkür ederim dedi ve Ringten aşağı Gojo'yu çekildiğini söyledi.

Satoru Gojou:Kazanan Sakai Mizuka oldu.

Bazı itiraz sesleri dışında bir şey yoktu.To-do'nun en son inince ara beni demesi komiğime gitti.Mizah severim.

Kugisaki:Başardın bak!

Yuuji:Sen an önce telefon numaranı To-Do'ya mı verdin!?

To-do:Hey!Naber kardeşim

Yuuji:To-Do sen nas-

To-do:Güzel Mizuka'da burdaymış.

Ben: Teşekkür ederim.

Megumi:Bizim Mizukayla işimiz var.

Bileğimden tuttuğu gibi yürütmeye başladı arkamızdan bağıran bir adet  Yuuji ve Kugisaki bırakmıştık.Şu anlık Megumi'nin varlığından Başka varlık hissedemiyorum.

Ben:Oğhy!Megumi bir sorun mu var?Nereye gidiyoruz ve işimiz ne?

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

BÖLÜM BU KADARDI GENÇLER YAKINDA İNSTAGRAM BÖLÜMÜ DE ATMAYI DÜŞÜNÜYORUM.

🌬️

                                   -Kimsesiz Biri-


Jujutsu Kaisen And Reader/YN(Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin