Bölüm 6

188 20 13
                                    

MEDYA:BU ARADA MAKİ'NİN YANINDAKİNİ MİZUKA OLARAK HAYAL EDİN

YAZIM YANLIŞLARI OLABİLİR,İYİ OKUMALAR 🍂

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

Megumi:Bir şey demem ger-

Maki:Oioi!Megumi naber?

Megumi:Maki-san iyi sizden.

Inumaki:Somon!

Panda:Agh!Sen az önce To-Do'yu yenen kızsın değil mi?

Ben:Evet.

Panda:Bu Maki.

Maki:Merhaba Mizuka tanıştığıma memnun oldum.

Ben:Bende öyle

Panda:Buda Inumaki.

Inumaki:Somon!

...

İnumaki-kun'ı anlamıştım.Cidden kelimeleri azaltmak kadar zor Bir şey olmamalı.

Maki:Bir gün beraber göreve çıkarız diğ mı?

Ben:İlla ki olur.

Panda:Seninle alıştırma yapmak isterim Mizuka.

Ben:Seninle de alıştırma yapmak beni mutlu eder Panda 🐼

Maki:To-Do senden telefon numaranı mı istedi?

Ben:Evet öyle oldu.

Panda:Bu çok garip nasıl oldu?

Ben:Bana ne tür erkeklerden hoşlandığımı sordu.Bende Zeki ve güçlü olması yeter dedim ve sonra bu şekilde oldu.

Inumaki:Karides.

Maki:Ah!Her zaman ki To-do merak etme kötü bir niyeti yoktur(inş paşam)

Megumi:Yuuji'nin maçı varmış.

Ben:İzlemek istiyorum gidelim mi?

Maki:Olur.Ama önce bir fotoğraf isterim.

Ben:Olur.

(Medya'da ki gibi fotoğraf çekiliyorlar.)

Bizde boş yerlere oturup İzlemeye başlamıştık.Hocaların olduğu yere baktığımda gerçekten dün çarpıştığım adamın da burda olduğunu gördüm adı neydi Hah!Nanamiydi doğru.İyi de burda öğretmen mi ki? Şaşırdım cidden.

Satoru Gojou:Evet İtadori Yuuji ile dövüşücek kişiiiiiiii.

Maki:Niye bu kadar uzatıyorsa?

Panda:Burnuma kötü kokular geliyor.

İnumaki:Karides.

Satoru Gojou:Benim.

Ben:Ne diyor bu!?

Kugisaki:Oi!! Ne saçmalıyorsun senseiiii!

Cidden kulağımın zarı patlamış olabilir.Cidden ne saçmalıyordu?Amacını çözemedim.Yuuji'de şaşkınca ringe giren Gojo'ya bakıyordu.Hocalar ciddileştiğine göre bir sonuca varacaklar ama neyin sonucuna!

Megumi:Umarım bir sorun olmaz.

Panda:Bir sorun olacakmış gibi

Ben:Öyle duruyor.

Ringde Ordan oraya gidiyorlar.Uzak dövüş olduğu için Gojou Alan genişletme yaptı.Bence de bu zekice bir hareketti anladığım kadarıyla Gojo yakın dövüşte çok iyiydi.Bunu Yuuji anlamış olacak ki uzak mesafeden lanetli enerji ile karşılık veriyordu.Ancak dövüşürlerken Yuuji'nin yanağında bir ağız belirdi.

Megumi:Bu Sukuna olmalı.

Ben:Bu lanetli Sukuna mı şimdi?

Kugisaki:Yuuji'ye ne diyor?

Yuuji'nin şaşkınlıkla gözleri bizi bulduğunda O ağız'a doğru birşeyler demeye çalışıyordu ve bir yandan Gojo da vurmaya başlamıştı ki hareketleri çok hızlıydı.Birden Yuuji'nin yüzünde Siyah çizgiler belirmeye başladı.Sonra bakışları değişti.

Sonra bakışları değişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçları dikeldi.İlk olarak elleriyle hızlı bir jutsu yapıp Gojo'nun bize bakarken yakaladı ve o-onu yok mu etti!?Sonra gözleri beni buldu.Fazla hızlıydı Çoğu öğrenci kaçarken Sukuna etrafı parçalara ayırıyordu.Attığı tek yumruk ile Çevreleme yaptı biz hızlıca kaçarken ayrılmak zorunda kalmıştık.Eğer Kugisakiyle veya Megumi ile kaçsaydım illa ki bir sorun olacaktı.Hızlıca koşarken gökyüzünde değişik bir cismin bana yaklaştığını gördüm. Hızlıca kendimi geri çektiğimde az önce olduğum yerde bana yarım ağız gülüp bakan bir Sukuna beklemiyordum tabi ki!

Sukuna:Sen Drago'nun taşıyıcısı Sakai Mizukamısın?Hmm.

Bir anda benim zihnimle yer değiştiren Drago'yu beklemiyordum.Ben konuşamıyordum onlar konuşuyor ben Dinliyordum.

Sukuna:Gözlerin aynı Drago'nunkine benziyor şuan.

Drago:Onunla değil benim ile konuşucaksın Aptal herif hala anlamadın mı!?

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

BÖLÜM KISA OLDU AMA 2-3 GÜN ARALIĞINDA ATMAYI PLANLIYORUM.BİRDE BU JARAKTERLER İLE BİRLİKTE FOTOĞRAFLAR KOYDUĞUM İÇİN UTAHİME'NİN YÜZÜNÜ MİZUKA OLARAK DÜŞÜNEBİLİRSİNİZ YANİ SİZE DE UYARSA.BİRDE SİMDİ MİZUKA İLE KİMİ SHİPLEMELİYİZ?

SUKUNA MI?

GOJO MU?

                                                             -Kimsesiz Biri-



Jujutsu Kaisen And Reader/YN(Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin