🤍{yorum ve vote vermeyi unutmayın lütfen}🤍
Sabah aylanın sesi ile uyandım, sabah sabah noluyor acaba?
" ay güneş hadi! Uyan artık yaa!" Artık uyanma vaktim gelmişti...Yanı başımda duran telefonumu elime aldım.
Saat 7:30'du! Hazırlanmak için yarım saatim vardı. Aslında bu gün nöbet yoktu, o yüzden rahat rahat hazırlanabilirdim...Yataktan yavaşça doğruldum ve aylaya seslendim... "Ay geldim geldim! Çatlama ayla!"
Yataktan kalktım ve tuvalete doğru ilerledim,
Tuvalete girip işlerimi hallettim ve mutfağa yani aylanın yanında gittim...
Ayla benim için salata hazırlamıştı.
"Yaa ayla ne gerek vardı!"
" lafı mı olur kızım yaa çalışıyorsun sen!"
" Bebegim teşekkür ederim ama benim hazırlanmam gerek. İş yerinde yerim merak etme"
" tamam tamam koş hadi! Geç kalacaksın!"Hemen koşa koşa odaya girdim ve dolabı açtım,
Üzerime giyecek bişeyler aradım ve de buldum(:
Bugün siyah giymek istemiştim, şık duruyordu.
Her neysee...
Yanıma çanta almak istemiyordum,fakat illaki acıkıyordum zaten nöbet olmadığı günler aşırı sıkıcıydı. Bütün gün odamdaydım... ama günde en fazla 5-6 veya daha fazla müşteri geliyordu...
Özellikle de bugün Bora gelecekti. Yani Bora bey. Bora demek için bu kadar samimi değilim(;Saat 7:45'ti, daha 15 dakika zamanım vardı. Bu yüzden yanıma bişeyler alabilirdim!
Hemen küçük ve şık olan kahverengi çantamı aldım. Bu çantayı çok seviyordum..
İçine biraz tahıl gevreği,aylanın yaptığı salata,su,
Ve çikolata aldım hihihihi!Ya her şey bi yana; ben boranın yüzüne nasıl bakacaktım? Yani Bora bEy'in. Sözde bey ama neyse..
Yani sevgilim ne alakaydı ki. Ama o an başka şansım yoktu! Hem ben bu olanları aylişkoma anlatmalıydım ama şuan olmazdı. Aa saate baktım ve; 7:53 geçiyordu hadi bana babaay!
" aylaaaa! Ben çıkıyorum güzelim!"
" tamam melegim! Ararım seni, yanına uğrarım Belki bugün tamam mııı?"
". Tamam tamam iyi olur. Ararsın ben kaçtım!"
"Dikkat et! Babaaay!"
Hemen siyah ayakkabılarımı giyip çıktım ve arabaya bindim acelem yoktu ama şarkı açmak da istemiyordum...
Hemen kapıyı açtım ve on koltuğa eşyalarımı koydum... ve bende koltuğa oturdum, hemen yola koyulmalıydııımm!
YOU ARE READING
Sevgi dediğin...
Romance"Bak güneş ben daha önce bu kadar erken tanıştığım birine aşık olmam ama sen..." "Ne ben..?" "Güneş" "Hıı?" "Ben şey..." "Geveleme artık!" "Ben sana numaramı verecektim!"