Bora güneş ile biraz egleniyor.

26 5 13
                                    

Yorum ve vote atmayı unutmayın🎀💕🤍🤌🏻

Boranın dediği ile herkes şaşkınca Bora'ya bakıyordu. Annesi ve nefes ise boranın söylediği cümle ile kendine hakim olamayıp kahkahalara boğulmuştu.

Güneş ise boranın söylediğine anlam veremediği için kıpkırmızı olmuştu resmen dengesini kaybedip yere yapışacaktı!

Güneş şoke olurken Bora da dahil olmak üzere herkes gülüyordu artık.

Güneş ise en sonunda kendine gelmiş ve dolaptan bir bardak su almıştı.

"Ne oldu güneşçiğim? Bayılacaksın sandık!" Diye söze girdi nefes.

Güneş ise nefes'e gülüp birşey söylememekle yetindi.

Sevgi ise güneşin yanına gidip "aa yeter! Rahat bırakın gelinimi!" Demişti.

Güneşin gözünden resmen yaşlar gelecekti artık.

"Sevgi teyze bari siz uymayın şunlara!" Demişti güneş söylene söylene.

"Ayy tamam kuzum. yerim seni bennn"

Herkes içeri geçmişti artık. Saat akşama doğru geliyordu.

Sevgi ayaklandı ve "Güneş sen istersen benimle Mutfağa gel kızım. Yemek yapacağım belki sende yardım edersin bana." Demişti ve güneş ise kabul edip gülerek mutfağa geçmişti.

"Ne yemek yapsak ki?" Diye sordu güneş.

Sevgi ise; "benim aklımda birşey yok sen çok yemek seçer misin kızım?"

Güneş ise yüzünü buruşturarak "ıspanak hariç her şeyi yerim." Diye cevap vermişti.

Ve en sonunda akşam yemeğinde salata, pilav ve tavuk yapmaya karar vermişlerdi.

Güneş tavukları yıkarken sevgi de pilavı yapıyordu.

Sevgi pirinçleri yıkadı ve pilavı yapmaya başladı. Yaparken de bi yandan güneşe ne yapması gerektiğini söylüyordu.

"Güneşim sen salatayı yap, tavukları da sonra soslayıp fırına atıver olur mu kuzum?"

"Tabi ki olur sevgi teyzecigim!"

Güneş büyük bi dikkatle buzdolabından; marul,havuç,salatalık ve domatesleri çıkarıyordu.

Çıkardıktan sonra yıkayıp doğramaya başladı.

"İlk önce marulları doğra güneş kızım."

"Peki sevgi teyzeciğim"

Böyle konuşa konuşa salatayı bitirmişti güneş.

Şimdi ise tavukları soslamaya başladı.

Sevgi zaten sosu hazırlamıştı güneş sadece sosu tavukların üstüne sürecekti.

Sevgi de fırını önceden açmıştı bile.

O sırada mutfağa Bora ve nefes girmişti,

Nefes hemen güneşin yanına gitti ve; "Güneşim ne yapıyorsun bakalım!" Deyip tatlılık yapmaya çalışıyordu.

Sevgi dediğin...Where stories live. Discover now