Keyifli okumalar😊🎀 yorum ve oy atmayı unutmayınnn🎀🌸💗💕🤍🌸💗💕🤍🎀💗
Bora sakince konuşmaya başladı.
" endişelenecek birşey yok. Annem sadece seninle tanışmak istiyor güneş." Dedi ve güneşe sıcak kanlı bi gülümseme ile baktı.
Ama güneşin telaşı geçmiyordu sadece içinde stres vardı. O da nedenini bilmiyordu..
Nefes ve Bora konuşuyorlardı,
" abi! Hadi artık gelin adayımızı annemin yanına götürelim!"
Nefesin böyle demesi ile güneş öksürmeye başlamış ve nefese garip garip bakmayı da ihmal etmemişti. Böyle birşey demesi çok yanlıştı!
Güneş öksürmekten kıpkırmızı olmuş yüzü ile nefese baktı ve kaşlarını çatıp konuşmaya başladı. "Nefes böyle şeyleri nereden çıkarıyorsun sen! Gelin adayı da ne demek? Hadi ama yapma şöyle!"
Nefes ise dudaklarını büzüp; "tamam ya." Demekle yetinmişti.
Bora ise nefes ile güneşi gülerek izliyordu. Onların bu halleri onun ise hoşuna gidiyordu
Bora daha fazla dayanamamış olacak ki "hadi annemi bekletmeyelim kızlar! Aşağıya inelim."dedi.
Güneş ve nefes ise Gülerek ve yavaş yavaş aşağı indiler.
Güneş,Bora ve nefes aşağı indiler ve annesinin yanına gittiler...
Bora güneşi durdurdu ve ona söyleyeceklerini söyledi;
" güneş. Eğer annem sana boranın neyi oluyorsun derse sevgilisi diyeceksin anlaştık mı?"
Güneş bunu duyunca tabi ki istemedi ama Bora söyleyince yapmak zorunda kaldı.
Annesinin yanına geçtiler...
Bora ve nefes ise güneş ile sevgi hanımı yalnız bıraktılar.
Güneş'ten
Bora ve nefes sevgi teyze ile bizi yalnız bırakmışlardı. Yalnızca boranın annesi ve ben konuşacaktım.
Sevgi teyzeyi gördüm ve yanına oturdum.
"Merhaba kızım. Ben Bora ve nefesin annesiyim Bora seni apar topar eve getirince kim olduğunu merak ettim ve endişelendim. Galiba bir süre burada kalacaksın" dedi ve gülümsedi.
Bende sevgi teyzeye derin bi nefes alarak şu cevabı verdim.
" evet galiba bir süre burada kalacağım. Kusura bakmayın benim de haberim yoktu..."
"Ama sizi çok sevdim burayı da, sadece Bora ile pek anlaşamıyoruz!"
" evet, Bora kimseyle pek konuşmaz. Neyse kızım sen boranın neyi oluyorsun Peki?"
"Şey. Ben sevgilisiyim."
( Burayı yazarken ağlayacaktım nedense...)" ne! Aa çok sevindim!" Dedi ve ayağa kalktı.
Ben de ayağa kalktım ve bana sarıldı. Tam bi anne gibi. Beni sarıp sarmaladı...
Bazen sizi sarıp sarmalayacak birini istersiniz, kendinizi çok yalnız hissedersiniz. Belki yetim, belki öksüz. Belki aileniz olsa bile onlara alışamazsınız... garip gelir belki de. Benim de ailem vardı ama annem babam abim hiçbiri beni böyle sarmalamamıştı. Tek dertleri benden kurtulmaktı. Beni bir kere aramadı annem. Babamın ise varlığımdan haberi var mı onu bile bilmiyorum. Belki yeni bir ailesi vardır. Annemin de belki yeni bir kocası? Ama bende bir kere olsun sarılmayı hak etmiştim. Bi kere olsun sarıp sarmalanmayı...
Sevgi teyze benden ayrıldı ve "çok mutlu oldum kızım! Seni çok sevmiştim zaten! Oyy kurban olurum sana been!" Deyip yanaklarımı sıktı
Ben ise kahkahalarla gülüyordum sesimin içeriye kadar gittiğinden emindim. Zaten bu düşüncem kısa sürmeden Bora ve Nefes
İçeri geldiler.Nefes konuşmaya başladı.
"Aa anne noluyor! Bizi unutmuş gibisin!" Dedi ve gülmeye başladı. Hepimiz gülüyorduk..
Bora ise bana bakıyordu gülüşüme bakıyordu.
"Eee ne konuştunuz bakalım?" Diye söze girdi Bora.
Ben ise "hiiiç! Öyle konuştuk canım!" Dedim ve boranın yanına ilerledim.
Bora benim kulagıma eğilip; "annem sana o soruyu sordu mu?" Diye sordu
Ben ise gülümseyerek evet dedim boranın gözleri parlıyordu.
Sevgi teyze ve nefes ise durmuş bizi izliyorlardı.
"Bora oğlum? Seni hiç bu kadar mutlu görmemiştim!"
Bora ise gülümseyip; "ee gelinin sayesinde annecim!" Dedi.
SOOONNNN🎀
Bölüm nasıldı?
Kusura bakmayın sizi çoook beklettim fakat iki kitabım oldugu için sıra sıra bölüm atıyorum maalesef🤧
Sizi çok seviyorum🎀💕💗🤍😭💞🌸 iyi okumalar ve iyi haftasonları dilerimmm😭💞🎀
YOU ARE READING
Sevgi dediğin...
Romance"Bak güneş ben daha önce bu kadar erken tanıştığım birine aşık olmam ama sen..." "Ne ben..?" "Güneş" "Hıı?" "Ben şey..." "Geveleme artık!" "Ben sana numaramı verecektim!"