Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin🤍
"Lady gaga - judas"
Bora'yı karşımda görmekle dilim tutulacak gibiydi!
Beni izliyordu ve memnun gibiydi(?) Yeter bora! Sıkıldım be sıktın artık!
"Ne işin var burada senin!"
Bora gözlerini üzerimde gezdirip,
"Randevumuz vardı ya sarışın? Ona gidiyoruz."Gözlerim faltaşı gibi açılırken boranın dediklerini idrak etmeye çalışıyordum? Ne diyordu bu salak gene?
" gelmiyorum! Ne dediğini bile anlamadım! Ne diyorsun sen? Ne randevusu!"
Ben anlamamazlıktan gelirken... cidden de anlamamışken Bora bana "ha?" Bakışı atıyordu.
Yani "şimdi elime düştün ehehehehe!" Der gibiydi işte!" sana seçenek sunduğumu hatırlamıyorum anladın mı beni? Hemen evine git hazırlan ve seni alayım?"
Ben şu an hiçbirşey anlamıyordum ki?
Napabilirdim ben??
Karşı çıkacaktım tabi ki!" çık! Defol odamdan hiç bir yere gelmiyorum! Özellikle de seninle."
" özellikle de benimle."
Derken sesi titremişti'
"Özellikle de seninle."
Ben bunları demek istemiyordum gibiydi. Zorla söylüyordum gibiydi sanki...
"Kes sesini gidiyoruz"
Bora birşey dememe fırsat vermeden kolumdan çıkıp beni odadan çıkardı hemen ondan kolumu kurtarmaya çalışsam da olmuyordu! Sert tutuyordu ve acıyordu.Bora birden beni karşısına getirip "gel buraya." Dedi ve beni tuttuğu gibi odaya sürükledi
"Yeter! Ne yaptığını sanıyorsun sen Bora!"
"Seni götürdüğümü sanıyorum güneş!"
"İstemiyorum dedim sana! Bırak beni"
Hızlıca kolumu elinden çektim ve kapıya koştum.
Ama beklemediğim bişey olmuştu...
Bora beni çekip kendini tamamen bana yasladı,vücutlarımız birleşmiş gibiydi sanki...
"Çek ellerini! Çek dedim Çek!"
Artık ağlayacak gibi konuşmaya başladım ve Bora da bunun farkındaydı.
Niçin hâlâ yapmaya devam ediyordu ki.Bora sol elini cebine soktu ve elini cebinde biraz gezdirdi.
Aniden durdu bana bakıp;
"Özür dilerim"
Dedi..Tam birşey söyleyecektim ki
"Anlamadım-"Boranın sol koluma bi iğne saplaması ile boranın kollarının arasında bayılmıştım.
Bora dan'
————————————————————————
Üzgünüm sevdiğim. Üzgünüm güneşim.Ona bunu yapmak zorundaydım,biliyorum o iğneden korkar. Benim güneşim korkar,ama ben onun yanında oldukça; "ASLA" korkmamalı...
Hemen güneşi kucağıma alıp,Ve eşyalarını da alıp kapıyı kilitleyip çıktım dışarı.
Şimdi ki planımda; önce güneşi evime götürmek vardı. Ama annemlere ne diyeceğimi bilmiyordum? Neyse buluruz bişeyler... sonrasındaysa güneşi sevgilim gibi tanıtacaktım
Bu en sevdiğim kısım olacaktı tabi ki😎😎😎Hemen asansöre bindim ve zemin kata bastım.
Asansörde biri vardı,bi kız çok gençti en fazla 18 yaşındaydı.
"Yeni misiniz burda hanfendi?"
Diye sordum.Kız baya cilveli bi sesle konuşmaya başladı.
"Hmm evet şeyyy yeniyimm"
Her kelimeyi uzatarak söylüyordu ve bana dogru yaklaşmaya çalışıyordu,
Cümlesine devam etti;"Bana burayı gezdirebilir misinizz acabaaa?"
Kız söylerken ceketini açmıştı ve bütün vücutu belli olacak şekilde kendini sıkıyordu
Ben ise onun beklemediği şeyi yapacaktım...
"Üzgünüm,sevgilim var"
DedimVe güneşi belimden kucağıma indirip onu öptüm.
Kız aşırı bozulmuştu belliydi ve asansör durdu.
"Ben ineyim artık!"
Dedi ve bozulmuştu baya.
Sana noluyor ayolll?!
Hemen güneşi gizlemeye çalışarak kafasını boynuma gömdüm ve arabaya bindirdim...
Güneşi arkaya yatırdım rahat olmasını sağladım. Onun rahatı benim için önemliydi tabii ki!
Hemen bende arabaya binip,yola koyuldum.
Evle burası 25 dakika sürüyordu, bana zaman farketmezdi ama.. güneş uyanırsa nolacaktı?
Onu nereye götürmeliydim bilmiyordum ama... kendi evime götürmek en iyisiydi..
Eve gelmemize 15 dakika kalmıştı,o sırada da bi
Şarkı açayım demiştim ama bi şarkı degil bir sürü şarkı dinlemiştim!Blok3 - affetmem
Aleyna tilki - nasılsın aşkta?
Emir can İğrek - can dostum
Blok3 - naptıgını bilmesem deDaha bir sürü şarkı dinlemiştim. Ve yetişmiştik...
Güneşi arabadan çıkarttım ve şu an da...
En zorlu kısımdaydım.
"Eve güneşi nasıl sokacağım?"
Bilmiyordum hiçbirşey bilmiyordum..
Yavaşça eve doğru yürüdüm ve kapıyı açtım.
Gördüğüm şey sesli bi şekilde yutkunmama yetmişti.
Kapıda; annem babam ve kız kardeşim vardı.
Sonrası Allah Kerim!
Bi bölümün daha sonuna geldik!
Çok sıklıkla bölüm atamıyorum üzgünüm ama bugün atabildimmmmm!
Bölüm nasıldııııı☺️🤍🤎
Yorum ve oyları bekliyorum
Sizi çok seviyorum 🤍🤍🤍🤎🤎🤎
YOU ARE READING
Sevgi dediğin...
Romance"Bak güneş ben daha önce bu kadar erken tanıştığım birine aşık olmam ama sen..." "Ne ben..?" "Güneş" "Hıı?" "Ben şey..." "Geveleme artık!" "Ben sana numaramı verecektim!"