Yorum ve vote atmayı unutmayın 💗😻
İyi okumalar! <3Sabah olmuştu, dün gece güneş nefesin yanında yatmış, mışıl mışıl uyumuşlardı.
Nefes yatakta instagram izlerken güneş ise yavaşça gözlerini aralamıstı.
"Günaydın!" Dedi nefes tüm neşesiyle.
Güneş ise daha gözlerini açmakta zorluk çekerken nefes'in bu enerjisini sorguluyordu.
"Günaydın." Demişti hissizce.O sırada odanın kapısı bi gürültüyle açıldı.
"Uyanın lan boklu prenseslerğğ!" Tabi ki bu boranın sesiydi.
Nefes ise isyan ederek " Abi! Daha saat çok erken, birazcık daha uyuyacağız biz! Kapat kapıyı!"
Bora ise buruşmuş yüzüyle dil çıkararak bir çocuk gibi "ya banane! Kalkın. Hem emir büyük yerden annem sizi kaldırmamı istedi!"
"Tamam odadan çık Bora. Biz birazdan geliriz."
Demişti güneş.Bora ise hiç bir şey demeden odadan sakince çıkmış, kapıyı kapatmıstı.
"Oh be sonunda!" Dedi nefes gülerek.
"Benim gücümü görüyorsun nefesçiğim! Abin bile karşı koyamıyor!"
"Evet ya! Bende şaşırdım..." dedi ve nefes duraksadı. "Hiiyy!" Deyiverdi birden.
Güneş ise ona "ne oluyor lan!" Der gibiydi.
"Annem çağırmıştı bizi! Hemen kalk hemen!"İkisi de yataktan kalkıp elini yüzünü yıkamıştı. Nefes yatağı toplarken, güneş ise nefese yardım ediyordu.
Ve sevginin yanına indiler.
"Günaydın anneciğim!" Deyip sevginin yanağını öptü nefes.
Güneş ise "günaydın sevgi teyze." Demiş ve karşılıklı sarılmışlardı.
Sevgi ise kahvaltı için patates kızartması, sucuklu yumurta, kızarmış ekmek, salata ve diğer kahvaltılıkları hazırlıyordu.
"Gene döktürmüşsünüz sevgi teyze. Söyleseydiniz yardım ederdik." Dedi güneş tebessümle.
Bora ise gülüp; "sen önce yataktan kalk da kahvaltı şurada dursun!" Deyip gülmeye başladı.
"Sen erken uyandın da ne oldu? Kadıncağıza bi gram yardım etmemişsin!" Dedi güneş göz devirerek.
Nefes ise Bora ve güneşin arasındaki çatısmayı zevkle izliyor, arada o da gülüyordu.
"Bana bak kızım-"
Sevgi boranın sözünü kesmişti. "Yemek hazır!"
Güneş ise bu duruma gülerek nefesi de çağırıp sofraya oturmuşlardı.
"Her sey enfes gözüküyor! Eline sağlık anne." Dedi Bora.
"Yardım etsen daha lezzetli olurdu." Dedi nefes hafiften göz devirerek.
"Yemekte kavga istemiyorum! Laf dalaşına girmeyin, Yemeğinizi yeyin bakayım!"
Herkes sevginin bu sözüyle susmuş ve yemeğine konsantre olmuştu. 20-25 dakikanın sonunda yemek yenmiş, sofra toplanmıştı.
Herkes salona geçmiş ve çay içiyordu.
Sevgi çayından bir yudum alarak "bugün ne yapmayı düşünüyorsunuz kızlar?" Diye sordu hevesle.
YOU ARE READING
Sevgi dediğin...
Romans"Bak güneş ben daha önce bu kadar erken tanıştığım birine aşık olmam ama sen..." "Ne ben..?" "Güneş" "Hıı?" "Ben şey..." "Geveleme artık!" "Ben sana numaramı verecektim!"