Yeni geldiğim şehire siteye ve yeni evime alışmam biraz zor olucak gibi. Hiç bı şekilde ailemden uzak olmadığım için bana bu duygular çok değişik geliyor. Annemle babamı kaybettiğim trafik kazasından sonra başka şehir başka ev bana iyi gelir diye düşünerek Ankara'ya taşındım. Kızılay'da bı ev tuttum ve şuan oraya yerleşen eşyalarımı izliyorum. Herşey güzel gidiyodu , keşke annemler de olsaydı. Ben düşüncelerimle konuşurken taşıyıcıların sesini duydum " Serra hanım bizim işimiz bitti " başımı salladım ve çantamı açtım " teşekkür ederim Kazım bey buyrun ücretiniz " diyerek parayı uzattım sonra onları uğurlayıp içerideki gri L koltuğuma oturdum kedim Süslüyü kucağıma aldım ve tüylerini sevmeye başladım. Güzel bı evim vardı baya beğenmiştim büyük bı sitede tutmuştum evi. Süslüyü koltuğa bırakıp camdan bakmaya gittim . Karşımda bı camda aynı ben gibi dışarıyı izleyen bı adam vardı ben cama bakınca oda bana bakmaya başladı tatlı bir gülüş ile baş selamı verdim o ise sadece başını sallamakla yetindi sonra içeri girdi bende sigaramı çıkarıp camı açtım ve sigaramı içtim. Acıktığımı fark edip mutfağa gittim ve kendime bişeyler hazırlamaya başladım.
Evvett merhabalar canlar ilk kitabım ile karşınızdayım. Güzel okumalar olacağını düşünüyorum canımın sıkıntısıyla yazmaya başladım bu kitabı yazmaya bakalım neler olcak.💞