2. Bölüm

31 5 8
                                    

Yemeğimi yedikten sonra baya bı geç vakte kadar oturdum film izledim Süslü ile oynadım telefona baktım derken baya vakit geçmişti. Sabah kalktığımda saat 12.00 geliyodu hemen kalktım banyoya gittim günlük rutinimi yapıp banyodan çıktım mutfağa gidip kendime pratik olan bişeyler hazırladım yanında meyve suyu koyup yemeye başladım sonra Süslünün yemini ve suyunu doldurup hazırlanmaya gittim . Bu gün burada iş arıycaktım babamgil yüklü bı miras bıraktılar ama evde canımın sıkılmasındansa çalışıp günlerimi geçirebilirdim. Hazırlandıktan sonra hemen çıktım bı kaç iş ilanına baktım...
Saat epey geç olmuştu son bı tane dükkâna bakmak için karşıya geçmeye başladım. Sonra kapıyı açtım sekreterin yanına gittim " Kolay gelsin ben iş arıyorum ilanınızı gördüm onun için geldim " dedim sekrter yüzüme soğuk bı bakış attı ve konuşmaya başladı " Ayhan bey şuan meşgul işi bitince size haber ederim şuradaki koltuklara oturup bekleye bilirsiniz " başımı sallayıp koltuklara ilerledim bı 15-20 dk sonra içerden bı adam çıktı uzun boylu kurmal renkli gözlü saçları dalgalı ve dağınık. Adamı gördükten sonra içimden " Yunan tanrısı mısın ve adam " diye geçirdim . Ama adam çok tanıdıktı adam sekreter ile konuşurken bana döndü ve sonradan hatırladım ki bu benim dün gece camda gördüğüm adamdı. Ayhan bey bana doğru yürümeye başlayınca bende düşüncelerimi bırakıp ayağa kalktım " hoşgeldiniz buyrun odama geçelim " dedi . Odasına doğru yürümeye başladık kapıyı açtı ve elini uzatarak ilk benim geçmemi istedi bende hafif eğilerek geçtim .

Günaydıııınnn ikinci bölümle karşınızdayım bakalım beğenecek misiniz. 3. Bölümde görüşmek üzere.💞

Penceredeki Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin