Eve geldiğimde saat 17.25 geçiyodu yolda gelirken Ayhan aradı annesigil bugün gelceklermiş ben bı tık heyecanlansam da yapcak bişey yoktu. Eve girdikten sonra bı duş aldım cilt ve saç bakımı yaptıktan sonra çok şaşalı bişeyler giymek istemedim ne giysem diye yaklaşık 10-15 dk düşündüm. En sonunda diz altı kare yaka beyaz üstünde pembe ve kırmızı çiçekli bı elbise giydim evet dışarısı soğuktu ama sonuçta sahte sevgilim hemen karşı binada oturuyodu onun için dert etmedim. Elbisemi giydikten sonra saçımı yukarıdan bı ayırdım ve topuz yaptım makyaj masama geçtim ve tatlış bı allık rimel sürdüm dudaklarıma kalem kullandım ve üstünden glosla geçtim. Son olarak parfüm de sıktım ve hazırdım. Ayhan'a mesaj atmak için telefonu elime aldım o sırada Ayhan da bana mesaj atmıştı hazırlancam diye duymamıştım sanırım.
Ayhan Bey : Serra neredesin annemgil geldiler seni sorup duruyor
S : Geliyorum biraz yavaş hazırlandım sanırım kusura bakmayın
Ayhan Bey : Sorun yok ama aramızdaki bu resmiyeti kaldırmamız lazım yoksa bizimkiler durumu çakarlar
S : Peki Ayhan o zaman ben geliyorum
Ayhan Bey : Tamamdır
Telefonu kapattıktan sonra küçük kırmızı çantamı aldım içine telefonumu ve cüzdanımı koyup kapattım. Evi de kitledikten sonra onu da çantama attım ve merdivenlerden inmeye başladım. Gerçek sevgilim olmasa bile onun ailesi ile tanışmak beni baya germişti. Ayhan'ın apartmanın önüne geldim ve zili çaldım hemen kapı açıldı ve kata çıkmak için asansörü çağırdım.
Evet cınımslarrr biraz geç geldi ama kusura bakmayın. Sizleri seviyoreemm 💞