Ayhan'ı uğurladıktan sonra evi biraz topladım sonra suyumu da alıp odama gittim sonra pijamalarımı giydim ve cama yürümeye başladım. Pencere önündeki sigaramı dudağıma götürdüm ve yaktım ardından camı açtım. Karşı cama baktığımda Ayhan vardı onun da elinde bı sigara vardı ve bu tarafa bakarak içiyodu. Bilmiyorum ama bu adamda beni kendine çeken bişeyler var. Baş selamı verdi ve sigarasını küllüğe atıp içeri girdi. Bende sigaramı bitirdim ve odama gittim yatağımın üstündeki Süslü ile dudağım sağa doğru kıvrıldı her gün beni uyumadan önce yatağımın üstünde bekliyo ve beraber uyuyoruz. Aynı benim küçükken annem ve babamı uyumak için beklediğim gibi . Yorganı açtım ve yatağa girdim Süslü yavaş yavaş yanıma geldi dönüp dönüp kendine uygun bı şekil aradı ve tam kafamın dibine girdi ve gözlerini kapattı. O kapattıktan sonra bende gözlerimi kapattım ve uyumaya çalıştım.
Sabah kalktığımda Süslü üstümde yatıyordu onu öptükten sonra uyandı ve kalkacağımı anlayıp üstünden kalktı. Bende kalkıp banyoya gittim hemen günlük rutinimi yaptıktan sonra odama gittim üstüme beyaz boğazlı kazak altına kareli şort etek altına da içi tüylü siyah çorap ve ayakkabı olarak da siyah bı bot giydim. Siyah kabanımı alıp evden çıktım. Kahvaltıyı bi simit alıp yapıcaktım.
İvet bı tık da olsun uzun bı bölüm oldu 😁. Neyse iyi geceler cınımslarrr