6.Bölüm

26 4 8
                                    

" baya güzel olmuş ellerine sağlık " " afiyet olsun " diyerek tabağımı aldım ve makineye ilerledim bulaşıkları makiyneye yerleştirirken Ayhan da bana yardım etti " çay koycam içeriz değil mi " diye sordum " olur neden olmasın " dedi bende demliği alıp çay koydum " sen içeri gir istersen ben burayı halledip geleyim " " tamamdır " diyerek mutfaktan çıktı bende bı kaç tane tabağa kuru yemiş cips falan doldurdum sonra bı tepsiye bardak koydum ve içeri girdim Ayhan da televizyondan Netflix açmış bişeyler arıyodu " yine bişeyler hazırlamışsın yeni yemek yedik ya " " çay kuru kuru gitmez ki " dedim ve tepsiyi orta sehpanın üstüne koydum " devam etceğin bı dizi veya film varsa onu izleyelim yoksa yukarıda bı film gördüm onu izleriz " dedi " yok o seçtiğin filmi izleyelim " " pekiii " diyerek filmi açtı ' Penceremden ' bu filmi izlemiştim ama yine izlerim güzel bı film çünkü. Film başlamıştı yarısına geldiğimizde benim acayip şekilde uykum gelmişti ben esnerken " uykun geldi sanırım " " kusura bakma ama evet biraz yoruldum " " o zaman ben gidiyim çayım da bitti zaten filmi de başka bı zaman yine izleriz diye düşünüyorum iş dışında arkadaş olabiliriz bence " " tabiki dee " dedim oda ayağa kalktı kapıya doğru yürümeye başladı " yemek ve bu akşam için teşekkür ederim Serra herşey çok güzeldi " " ne demek bı daha gel o zaman başka bı yemek yaparım " " kesinlikle tekrar gelicem " bende gülümsedim oda o sıra ayakkabısını giyiyodu " iyi akşamlar o zaman " " iyi akşamlar " dedim ve o asansöre bindikten sonra kapıyı kapattım.

Canım sıkıldığını için yazdığım bı bölüm yoksa aklıma gelmemişti bı kitap yazdığım. 😁

Penceredeki Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin