9. Bölüm

14 2 2
                                    

Ayhan'ın dediklerini idrak etmeye çalıyordum. " Serraaa iyi misin " " p-pardon Ayhan bey bı an şok geçirdim çünkü hiç beklemeyeceğim bı teklifti " " evet farkındayım ama bunu senden patronunun olarak değil hem komşun hemde arkadaşın olarak istiyorum " " Iııı Ayhan bey ben bu yarım saat düşünsem sorun olur mu " " sorun yok sen düşün sonra yanıma gelirsin " " t-teşekkür ederim " diyerek odama yol aldım .

Kendi kendime düşünüp duruyorum dediğim gibi beni ona çeken bı şey vardı onu bende anlamamıştım. Ve teklifini kabul etcektim. Sandelyemden kalkarak odasına doğru yürümeye başladım ve kapıyı tıktıklatıp içeri girdim " kolay gelsin Ayhan bey ben teklifinizi düşündüm " " evet nedir kararın " " kabul ediyorum geçici süre sevgiliniz olabilirim " ben bunu dedikten sonra Ayhan'ın yüzünde çok tatlı bı sırıtış çıktı ve o an sağ yanağındaki küçük gamzeyi fark ettim . Sen nesin be adaam ne bu tatlılık, karizmatiklik . " Teşekkür ederim Serra bu ararda yarın gelecekler haberin olsun onlar geldiğinde ararım seni " " Tamamdır Ayhan bey o zaman benim işim bitti çıka bilir miyim malum yarın sahte ailemiz gelicek hazırlanayım " " Sahte deme lazım olur " dedi kendince sessiz bı şekilde. Bunu duyduğum için belli belirsiz bı sırıtış oldu yüzümde. " Tabiii çıkabilirsin " " iyi akşamlar " " iyi akşamlar Serracım " Serracım güzel hitap . Yolda giderken aklıma takılan şarkıyı açtım ve kulaklığımı taktım ve şarkıya eşlik etmeye başladım" içine ata ata ne hale düştün tuta tuta çatlayacaksın be adam "

İveett buyrunss  ver iyi akşamlar 😊💞

Penceredeki Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin