Kapının önünde durup çantamdan anahtarımı çıkardım ve kapıyı açtım. Kapının sesini duyan Süslü koşa koşa ayak ucuma geldi " oyyşş kızımm naptın bakalım bu gün " tüylerini sevmeye başlayınca hemen mırlamaya başladı. Onu seve seve koltuğa oturdum biraz Süslü ile uğraştım . Acıktığımı fark ettim ve mutfağa adımladım. Bı tencereye su koyduktan sonra hemen ocağa koydum ve bı paket makarna çıkardım. Sonra sos yapmak için malzeme aldım ve tavayı çıkardım sosu hazırlarken zil çaldı. " Kim ya bu saatte " kapı deliğinden baktım ve şok oldum Ayhan bey gelmişti şaşkın bı şekilde kapıyı açarken Süslü yine koşarak kapıdan çıktı derken Ayhan bey Süslüyü tuttu " ne kadar tatlı bişey bu yaa " " öyle " dedim tatlı bı gülümseme ile " buyrun bişey mi oldu Ayhan bey " cıkcıkladı " iş dışında bey kullanma lütfen Ayhan'ı tercih ederim " " pekiii ne istemiştin " " daha eve dün taşındın evinde bişey yoktur diye düşünmüştüm ama evden güzel kokular alıyorum ama biraz yanık gibi de kokuyo " " hasss " diyerek mutfağa koştum ve Ayhan'a seslendim " içeri gelsene " ardından tavanın altını söndürdüm ve makarnayı döktüm içeriye Ayhan girdi " çok güzel kokuyo " " açsan sana da hazırlıyım bı tabak " " olur neden olmasın " dedi ve sandalyeyi çekip Süslü ile birlikte oturdu. Bu kedinin erkeklere bi takıntısı vardı. Neyse ben yemeğime döndüm iki tane tabak, çatal ve bardak çıkarıp masanın üstüne koydum " yardım lazım mı " " hiiç gerek yok bitmek üzere zaten " dedim ve makarnanın suyunu süzdüm ardından salça ile karıştırıp tabaklara koydum . İlk Ayhan'nın sonra kendi tabağımı koydum ve dolaba yöneldim oradan " kola veya meyve suyu " " kola " dedi bende çıkarıp tekrar masaya yöneldim ikimizin de bardağına kolayı döküp sandalyeye oturdum " e başla hadi " dedim ve kendi makarnama çatalımı batırıp yemeye başladım.
İyi okumalaaarrr 💞