4. Bölüm

18 4 3
                                    

İşlerimi halledene kadar baya vakit geçmişti Ayhan bey beni arayana kadar baya daldığımı fark ettim . " Serra saat kaç oldu bence artık bırak hem gel seni eve götüreyim zaten karşı karşıyayız" ilk günden bunu isteyemezdim " hiç zahmet etmeyin Ayhan bey ben otobüsle veya metro ile dönerim eve " " saçmalama istersen Serra aynı sitedeyiz zaten hadi hazırlan çıkıyoruz " " tamamdır hemen geliyorum " diyerek bilgisayarı kapattım ve ceketimi giyip kapıdan çıktım " hadi gidelim " başımı sallayıp yürümeye başladım Ayhan bey arkadan geliyodu " ne taraftan " " sağa dön üçüncü sıradaki siyah araba " çüş anasını o nasıl araba . " İçin geçti sanki " " y-yok be ne geçicek sadece biraz büyük " ben bunu dedikten sonra kıkırdadı " neye güldünüz " " araba büyük değil Serra sen biraz " " pardon ben kısa değilim benim boyum ideal hatta bı tık fazla da olabilir 1.70 benim boyum ve siz çok uzunsunuz " " boyun baya iyiymiş " " öyledir " diyip arabayı açmasını bekledim açtıktan sonra kapıyı açıp öne oturdum . Ayhan bey arabayı çalıştırdı ve hemen hareket etti " yemek yemek ister misin yoksa eve mı gidelim " " bence hiç gerek yok eve gidelim " " pekiii " dedi ve arabada ölüm sessizliği oluştu. Arabada şarkı dinlemeyi severdim ama araba benim olmayınca insan utanıyor " şarkı açsam sorun olur mu " " hiç sorun olmaz açabilirsin " dedikten sonra elimi teyibe uzattım taki elime başka bi el deyene kadar ikimizde aynı anda birbirimize baktık ve ben utanıp elimi geri çektim " kusura bakmayın " " sorun yok " dedi ve teyibi açtı. Skopova çalmaya başladı hemde en sevdiğim şarkı Ben Hala Vazgeçmedim . İçimden şarkıya eşlik ederken Ayhan bey de eşlik etmeye başladı " öyle güzel gülme bana rüya sandım inanmamıştım , yanılmıştım " . Şarkı eşliğinde eve geldik arabayı durdurduktan sonra indim " teşekkür ederim yarın görüşmek üzere " " görgüsüz Serra yarın 08.00 gibi gelirsin geç açılcak ofis " " tamamdır Ayhan bey iyi akşamlar " " iyi akşamlar " diyerek binalarımıza doğru yürümeye başladık.

Beni zorlayan iki tane arkadaşım var yoksa şimdiye kadar bu kitabı silmiştim. Onlara dua edin . Neyseee iyi akşamlarrr 💞

Penceredeki Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin