Festival gibi.

41 7 102
                                    

Sabah gözlerini açtığında yanında dünyanın en güzel varlığı uyuyordu . Sanki Allah tarafında  özenle çizilmiş bir portre'yi seyrediyordu . Bir insan uyurken anca bu kadar güzel ola bilirdi. Keskin çene hatları , belirgin elmacık kemikleri , yüzüne yakışan güzel küçük hafif kemerli  burnu, öpmelere doyamadığı o dolgun dudakları , badem gözü ile kollarındaki kadın eşsizdi .

Onu uyandırmamaya özen göstererek beline kadar gelen saçlarını yavaş yavaş sevip, saçlarına ve yanağına tüy  gibi hafif bir öpücük bıtaktı genç aşık . Sonra usulca yataktan kalkıp bonyoya doğru ilerledi . Suyu ayarlayıp üzerini çıkardıktan sonra ılık  suyla 10 dakikalık kısa bir duş aldı ve havlusunu beline sarıp giyinmek için odaya geri döndü.  

O geri döndüğünde biricik eşi , Selin'i hâlâ uyuyordu . Yeni evlenen çift dün geç saatlere kadar Roma sokaklarında gezip-tozmuş , çeşitli müzelere gidip, farklı İtalyan lezzetlerinin tadına varmışlardı. Bu dolu dolu geçen gün haliyle genç çifti çok yormuştu , o yüzden genç kadının bu saate kadar  uyuması gayet normaldi.

Giysi dolabından bej rengi bol paça kumaş pantolon ve mavi rengli geniş kalıplı keten gömleğini alıp üzerine  giyinen Ali , ayakkabı olarak bej renginde suet loafer tercih etmişti . Parfümünü sıkıp , banyoda kuruttuğu saçlarını eline aldığı şekillendirici kremle şekillendirmiş ve son olarak alyansını parmağına takarak kombinini tamamlamıştı.   Ali Selinden daha erken uyanmasını fırsat bilip bu gün gezilecek yerlerin listesini oluşturmuş ,  yemek yiye bileceği yeni mekânları araştırmıştı .

Saatler 10-u gösterdiğinde genç adam Selinin uyanmaya başladığını farketmişti . Bir kaç dakika önce tıpkı bir bebek gibi yatağında kıvrılıp yatan Selin gerinerek uyanmıştı . Gözlerini açtığında karşısında tatlı tatlı sırıtan Aliyi görünce yüzüne koca bir gülümseme yerleşmişti . Genç adam
" Günaydın sevgilim" deyip dudaklarına  uzandığında Selin de "Günaydın aşkım" deyip  seve seve ona karşılık vermişti. Kısa bir öpücüğün ardından Alini burnunu Selinin burnuna sürtrek " Hadi Selinim kalk duşunu al ve hazırlan bu gün gezilecek çok yer var . Ben de o sırada kahvaltımızı sipariş ederim . Kahvaltı yapıp hemen çıkarız " demişdi . " Tamam sevgilim" diyen Selin saniyeler sonra yatağından çıkmış ve banyoya doğru ilerlemişti .

Yarım saat sonra Selin hazırdı . Üzerine tril tril , düz ince askılı, uzun ,bej rengte keten  bir elbise giyinmiş ayakkabı olarak küçük topuğu olan mavi sandalet     ve çanta olarak orta boy bej rengi çanta tercih ermişti . Şu sıcakta makyaj yapmaktan hiç hoşlanmayan Selin cildini ve dudaklarını kurumasınlar diye onları bolca  nemlendirip , aynı zamanda  bolca güneş kremi uygulamıştı . Saçlarını da sıkı at kuyruğu toplayıp , Alinin ona hediye aldığı parfümünü de sıktıktan sonra hazırdı.

Hazırlıklarını tamamlayıp kahvaltı için yan odaya geçtiğinde onu en çok sevdiği şeyler olan yumurtalı avakadolu sandviç ve portakal suyu bekliyordu. İkili 10 dakikalık kısa  bir kahvaltının ardından bu günkü gezileri için hazırdı. Odadan çıkmazdan önce her ikisi güneş gözlüklerini takmayı ihmal etmemiş ve arabaya binip  günün planına uygun olarak  Kapitolin müzesine doğru yol almışlardı.

 
   Ali ve Selin 4 yıl önce bir konserde tanışmışlardı. Daha doğrusu Alinin grubunun da gösteri yaptığı bir müzik festivalinde . Selin o festivalde sıradan bir seyirciyken Ali grubunun gitarcısı ve solistiydi . Fakat Selinin sıradan  bir seyirci olması onun Ali tarafından farkedilmesine engel olmamıştı. Konserinden bir gün önce Selini mekanın barında görüp daha ilk dakikadan ona ilgi duymuştu Ali ama yanında  başka bir erkek olduğundan Seline yaklaşıp aptal durumuna düşmek istememiş . Selin o an onu farketmese de 3  gün sonra Ali onun karşısına çıktığında genç kız ona ne kadar hayran olduğunu dile getirmişti.

Konser günü Selin müzik gösterisini ön  sıralardan izleyenlerdi. Ard-arda bir kaç gurup çıkıp ikişer -üçür şarkı söyleyip sahneyi terk ediyordu . En sonda sıra Ali'nin grubuna yani " Issız adamlar" grubuna geldiğinde çaldıkları şarkılar herkesi hem coşturmuş hem de duygulandırmıştı. Onca kalabalığın  içinde Selini nasıl farkettiğini o an Ali bile anlamamıştı. Belki de buna sebeb genç kızın  en önde olup şarkılara çılgınlar  gibi eşlik etmesiydi. Bu  sefer de yanında o adam vardı. Bu Aliyi biraz daha hayal kırıklığına uğratsada ilerleyen dakikalarda ikilinin pek fazla sevgili  samimiyetinde olmaması Ali'nin dikkatini çekmiş ve ona  umut vermişti.

Konser bittikten sonra Ali Selini bulmaya çalışsa da dağılan kalabalığın içinde bu pek mümkün olmamıştı. Böyle olunca Ali grup arkadaşlarına bir kaç gün daha burada kalacağını söyleyip onlarla birlikte İstanbula dönmemiş ve Selini bulma umudu ile 2 gün boyunca festivali düzenleyen arkadaşlarının yardımıyla bu amacına ulaşmaya çalışmıştı. Ve nihayet festivalin bitmesine son 1  gün kala Selini şans eseri yine aynı barda görmek nasip olmuştu ona .

Genç kızın yanında kimsenin olmaması fırsat bilip yanına yaklaşmış ve  kibarca
" Size eşlik edebilir miyim " diye sormuştu. Sevdiği müzisyeni bir anda karşısında gören Selin haliyle çok fazla heyecanlanmış ve kekeleyerek doğru dürüst bir cümle bile kuramadan Ali'ye oturması için izin vermişti.

Bir kaç dakika içinde Ali Selinin kendisine duyduğu hayranlığı öğrenmiş ve bundan fazlasıyla mutlu olmuştu. Sohbet sırasında bir cesaret Selinin yanındaki adamın kim olduğunu sormuştu Ali .

" O benim çok yakın bir arkadaşım Ali ama maalesef sizi tanıştıramayacağım kendisi acil işi çıktı diye bir kaç saat önce İstanbula geri döndü."diye Aliyi yanıtlamıştı genç kız.

O andan sonra festivalin son gününü birlikte  geçirmişti ikili . O anlar her iksi için paha biçilemez derecede güzel ve eğlenceli idi. Ertesi gün festival bittiğinde geri dönerkende yol arkadaşı olmaları birbirilerini daha iyi tanımalarıma neden olmuştu.

Böylelikle tesadüf eseri tanışan ikili o günden sonra hiç ayrılmamıştı. 1 ay sonra sevgili olmaya karar vermiş ve zamanla büyük bir tutkuyla birbirilerine bağlanmıştılar.

  Çıkma teklifini kendine yakışır  bir şekilde yapmıştı Ali . Selini onun için özel olan bir mekana davet edip gitar eşliğinde  Seline yazdığı " Festival gibi" adlı şarkıyla ilanı aşk etmişti.  O sırada Selin bir  daha vurulmuştu Ali'ye. Ali şarkıyı söylerken Selin beğeni dolu bakışlarla onu süzmüştü. Karakteristik yüz hatları , okyanus gibi  derin mavi gözleri, anlını kaptan sarı parlak saçları , onu daha da çekici yapan o huzur dolu gülüşü  genç adama aşık olmamak için bir neden bırakmıyordu .

  Bir yaz günü güzel bir festival sırasında bir-birilerini tanımalarıyla başlayan ilişikileri 4 yıldır Ali'nin de değimiyle " Festival gibi"devam etmekteyi . Üstelik şimdi evlilenmiş ve balayına çıkmışlardı.


_______________________________

Herkese uzunca bi aradan sonra kısa bir bölümle merhabalar🥰💗.  Umarım herkes iyidir canlar 💜. Bir kaç gün önce de  panomda açıkladığım gibi bu  masal burada bitmek zorunda değer görmeyen bi projeyi devam ettirmek istemiyorum. Umarım daha güzel hikayelerle tekrar buluşuruz 💙🤍 .

Oy ve yorumları bekliyor olacağım sevgili okurlar 🥰🤭. Sizleri çok seviyorum💗😻. Sevgi ve  huzurla kalın, hoşçakalın🌸💜.

_________________________________________

Bölüm sevgilerle ~ EbruIk830 pile16 Shawn_Hantol windmiyyt okyanusgibisi adaatadmr mertatadmr masalatsynefes_al  mavi_leyal iremsag_2004 Love_Typewriter geceninellitonu_ Neva2723 Nazlidnmz benibeniiibihterini ktp_ydz AynurVarol3   başta olmak üzere tüm sevenlerime hediyemdir 💗💙🤍🙃 .

Tek Bölümlük Hikayeler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin