Akide şekerim

101 15 154
                                    

Ali: Merhaba küçük dostum -diye seslenmişti kaldırım da oturan 5-6 yaşlarındaki küçük erkek çocuğuna .

-Merhaba efendim .

Ali: Adın ne senin küçük dostum?

-Adım Aras efendim .

Ali: Benim de adım Ali memnun oldum .

Aras : Ben de memnun oldum efendim .

Ali: Bana efendim demek zorunda değilsin küçük dostum Ali ağabey desen yeterli .

Aras : Peki Ali ağabey .

Ali: Küçük  dostum bende bir ricada buluna bilir miyim?

Aras : Elbette eğer yardım edebileceğim bir şeyse hazırım.

Ali:Bence yazdım ede bileceğin bir şey   .

Aras : O zaman dinliyorum .

Ali: Şu mektubu o gördüğün eve götürüp Selin hanıma vere bilir misin ?

Aras: Elbette bu oldukça kolay bir iş .

Ali: Beni çok sevindirdin şuan çok teşekkür ederim  .

Aras : Mektubu Selin hanıma verdiğimde kimden olduğunu sorarsa  senin ismini veriyim mi ?

Ali: Hayır sadece mektubu ver kimin verdiğini sorarsa bilmiyorum karşı caddedeki ağabey verdi dersin .

Aras : Tamam Ali ağabey o zaman ben hemen bu mektubu Selin hanıma götürsem iyi olacak .

Ali: Hadi o zaman sana güveniyorum küçük dostum .

Ares : Hemen verip geliyorum .

Ali: Bekleyeceğim .

Aras  Aliden mektubu  aldığı gibi koşarak Selin'in babasına ait olan 2 katlı eksi yalıya doğru koşmuştu . Bahçe kapısı her zaman  açık olduğu için içeri geçmek hiçte zor olmamıştı  . Küçük çocuk bahçe kapısından içeri geçer geçmez  hemen kapının zilini basmak için kapıya doğru yol almıştı . Bir kaç saniye sonra küçük parmakları kapı ziline ulaşmış ve zile basmıştı  . Hemen ilk çalışın ardından kapı açılmış ve küçük Arasın önün de yaşlı bir kadın belirmişti . Aras hemen boğazını temizleyip konuşmaya başlamıştı .

Aras : Merhaba efendim .

-Merhaba küçük adam , kime bakmıştın .

Aras : Ben Aras ve bu evde oturan Selin hanıma bakmıştım acaba evdeler mi ?

-Ben de Nurgül ve Selin'in annesiyim .

Aras : Memnun oldum efendim acaba Selin hanımı çağıra bilir misiniz ?

Nurgül: Ben de memnun oldum canım elbette çağıra bilirim de sen Selin'i ne yapacaksın ?

Aras : Ona şunu vermem lazım- diyerek elindeki mektubu göstermişti .

Nurgül: İstersen ben kendisine vere bilirim.

Aras : Hayır hayır bunu bizzat kendisine iletmem lazım lütfen ısrar etmeyin ve sadece  Selin hanımı çağırın .

Nurgül:Peki öyle olsun küçük adam  . Sen içeri geç  bekle ben hemen Selin'i çağırıp  geliyorum.

Aras : Teşekkür ederim ben dışarıda beklerim .

Nurgül: Tamam  - deyip içeri geçmiş ve Selin'i çağırmak için ikinci kata çıkmıştı 
.

Dakikalar sonra Selin tüm zarafeti ile merdivenlerden inerek kapının önünde onu bekleyen küçük Arasa doğru addımlıyordu . Saniyeler sora Selin yüzündeki hoş gülümseme ile Arasa hitaben demişti .

Tek Bölümlük Hikayeler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin