2.5 yıl önce
Ali "Üzmüşler seni" diyerek oturmuştu genç kadının yanına . Cevabını alması da pek uzun sürmemişti .
"Kimse üzemez beni" diye karşılık almışdı daha 25 yaşında genç bir hemşire olan Selinden .
" Ama ağlamışsın" diye ısrarla devam etmişdi Ali.
"Başka nedeni de ola bilir . Yanlış mı?" diyen Selin soğuk bir bakış atmışdı Ali'ye . Ardından devam etmişdi " Ne işin var burada?" .
"Annem için geldim , sonunda uygun bir donor bulunmuş" .
" Onu değil benim yanıma ne için geldiğini sordum . Anne'nin durumunu biliyorum , onun hemşiresiyim ben " demişti sertliyini koruyarak
Ali " Hava almak için dışarı çıktım seni görünce de yanına gelmek istedim olan sadece bu" diye karşılık vermiş ve eklemişti "İstersen kalka bilirim."
" Sorun değil otur istersen çünkü ben gidiyorum "
"Nereye? İçeri mi?" diye sormuştu Ali .
" Hayır içeri değil , eve gidiyorum".
"Yoksa benden mi kaçıyorsun? "
"Senden kaçmak mı? " demişti Selin alaycı bir tavırla ve eklemişdi " Senden neden kaçacakmışım , seni doğru dürüst tanımıyorum bile" .
"Orası öyle elbet ama yine de sanki benden kaçıyormuşsun gibi geldi".
"Kendi önemli falan zannettin galiba Ali . Ama üzgünüm senden daha önemli işlerim var " demişti Selin biraz sinirli olduğu bakışlarından hiss ediliyordu .
Ali " Peki öyle olsun o zaman . Güle güle Selin hanım " demiş ve Selinin gitmesine müsade etmişdi .
Böylelikle ikili pek de hoş olmayan bir tarzda ayrılmışdı . Fakat ikisinin de kaderin onlar için hazırladığı planlardan haberi yoktu elbet . Kısa bir süre sonra ikili tekrar bir araya gelecek ve birlikde çokta uzun sürmeyecek olan güzel günler yaşayacaktı .
Günümüz...
Sabah uyanır uyanmaz ilk işi çiçekçiden çiçek alarak mezarlığın yolunu tutmak olmuşdu daha 28 yaşında olan genç adamın . Bu gün onu kaybedeli tam 1 sene oluyordu . Hava oldukça soğuktu ve geceden yağan kar her yeri bembeyaz bir giysiyle giydirmişti sanki . Arabadan inerken kızına " Burada otur ve beni bekle olur mu tatlım" demiş ve çiçekleri de alarak mezarlığa doğru yürümüştü .
Biraz ilerledikten sonra nihayet sevdiği kadının mezarı başına gelmişdi Ali . Önce mezarın üzerindeki karı eliyle temizlemiş ardından çiçeği mezarın üzerine koymuştu . Sonra bir kaç saniye hiç bir şey söylemeden öylece durmuş ve gözlerini mezara dikmişti ... sanki az sonra yapacağı konuşma için hazırlık yapıyordu genç adam .
Nihayet kendisini toparlamayı başardığında konuşmaya başlamıştı genç adam. "Bu gün sensiz geçen 1 sene tamam oluyor sevgilim . İnanması her ne kadar zor olsa da . Bu 1 senede bir çok şeye alıştım sensizlikten başka . Senden sonra hiç bir şey eskisi gibi olmadı Selin .Sensizliği aşamıyorum ve asla aşamayacağımı da biliyorum " .Bunları söylerken gözleri dolmuştu Alinin ağlamamak içik zor tutuyordu kendini .
" Biliyor şikayetlenmem senin hiç hoşuna gitmiyor sevgilim o yüzden bu gün şikayetlenmek yok . Sana biraz kızımızdan bahs etmek istiyorum o gerçekten çok hızlı büyüyor . Bu sabah bana ne dedi biliyor musun ?. Okulda bir çocuğun ondan hoşlandığını . (Bu kelimeleri gülümseyerek söylemişti Ali) . Düşüne biliyor musun bunu ? Biri kızımızdan hoşlanıyor bu gerçekten şaka gibi . Onu kıskanmıyor değilim doğrusu . Bir baba olarak biraz kanıma dokunuyor bu durum çocukça bir şey olduğunu bilsem bile . Ah o beni hayatta tuttan tek şey Selin . Ona bakınca seni görüyorum , her hali çok güzel . Hele ki gülümsüyorken sanki gülümseyen senmişsin gibi geliyor bana . O gerçekten eşsiz tıpkı senin gibi . Demişti Ali ardından biraz dalmıştı sanki . Bir kaç dakikalık sessizliğin ardından tekrar konuşmaya başlamıştı genç adam .
"Buraya gelirken evlendiğimiz gün geldi aklıma . Her şey nasıl da aniden gelişmişdi değil mi? Biranda evlenme kararı almıştık . Şüphesiz hayatımın en güzel ve en anlamlı günü idi . Üstelik çok yakında senin öleceğini bilsem bile " son cümlesini söylerken çok zorlanmıştı Ali . Her an ağlayacak gibiydi . Kendini toplayıp derin bir nesef aldıktan sonra devam etmişti.
"Daha sonra Asel girdi hayatımıza yani benim hayatıma . Onu evlat edindiğimiz gün acaba senden sonra ona iyi baka bilek miyim diye çok düşünmüştüm daha 3 yaşı vardı nasılsa . Ama şimdi görüyorum ki Allah o gücü kendisi veriyormuş insana . Elimden geldiğince ona hem baba , hem de anne olmaya çalışıyorum . Bu konu da ne kadar iyiyim bilemem ama Aselin mutlu olduğunu göre biliyorum . Ah bazen keşke onun gibi olsaydım diyorum ...bunu söylerken gözü kolundaki saate sataşmıştı , gitmesi gerektiğini görmüştü.
Sanırım artık gitmem gerek Aseli okula götürüyorum geç kalmamamız gerek . Biliyorum bu sefer ki ziyaret kısa oldu ama tekrar geleceğim sevgilim . Sen hiç merak etme , bu seferlikse beni affet .Seni seviyorum Koca Gözlü Kız ... diyerek veda etmişdi Seline .
Mezarlıktan ayrılıp arabasına bindiğinde Asel usluca oturmuş Ali'yi bekliyordu . Dönüp arka koltuktaki kızına baktığında bir daha aslında ne kadar şanslı olduğunu tekrar hatırlamıştı Ali . Asel gerçekten de Seline çok benziyordu bu güzel armağan için Seline sonsuzadek minnettar kalacaktı...
__________________________
Herkese merhaba canlarım 🥰💙. Bu gün çokta uzun olmayan bir bölümle geldim size😇🧚♀️. Aslında bu bölüm ayrıca güzel bir kitaba dönüşecekti ama maalesef ki verdiğim emeğin karşılığının bana geri dönmediğini görünce bundan vaaz geçtim🙁 . Ama yine de bu hikaye burada kalsın istedim 💗 . Umarım bu bölümü seve-seve okumuş ve beğenmişsinizdir🙏🏻🧚♀️.
Bölüm sevgilerle : pile16 Shawn_Hantol windmiyyt geceninellitonu_ Adosben mavi_leyal masalatsy pelinzle AynurVarol3 nefes_al başta olmak üzere tüm sevenlerime hediyemdir💞🧚♀️.