Açelya ile AVM den geldikden sonra benim evime pizza sipariş etdik.Televizyondan film açıb,pizza yedik.Film romantik komedi idi.Açelya benim evimde kalacağını söylediyi için ona kendi yatağımı verdim.
Hala uykumuz gelmediği için birazcık sohbet etdik.Konu geçen sefer gitdiyimiz festival ile bağlı idi.Açelya ona Çağrı Ateş çıktığı için seviliyordu.Ben ise bana çıkan kişinin anlamsızlığını sorup duruyordum.
Açelya"Bence ikimizde başarıcağız." dedi.
Ben ise "Bence başaramıyacağız."dedim.
Uykumuz geldiği için uyumaya karar verdik.Ben Açelyaya kendi yatağımı verdiğim için kendim koltukta uyudum.Koltuğa giderken telefonuma mesaj geldi:
*1 yeni mesaj**Merhaba Ebrar.Ben Sinan Kobal.Özür dilerim mesajını şimdi gördüm.Sana nasıl uygunsa o zaman görüşelim.*
Mesajı görüp yazmaya başladım:
*Merhaba.Bana her zaman uygun ama bence yarın öğlen saatları daha iyi.*
Yazıp gönderdim.
Çevrimiçi.Yazıyor...
*Tamam o zaman,yarın saat 14:00 da görüşürüz.Hoşcakal.*
Yazdı.Yarın görüşe bilirdik.Zaten benim vaktim boldu.Sadece film izliyordum.Uyumaya karar verdim.Ama uykum gelmiyordu.O yüzden balkona çıktım.Evim yukarıda yerleştiği için biraz korkuyordum.Balkondaki sandelyeyi çekip oturdum.İlk defa balkona film izlemek için çıkmıyordum.Sadece hava almak için.Hava birazcık soğuktu.Çünki yaz neredeyse bitmek üzereydi.Neyseki film izlerken bahtaniyemi unutmuştum o yüzden bahtaneme sarıldım.Buranın manzarası çok güzeldi.Gözüm uzaklara daldı.Aklımda bir senaryo canlandı.....
Yıl:17.02.2006
"Anne!Neredesin?Anne!Anne?!"
"Kimse yokmu?"
"Merhaba küçük kız."
"Sende kimsin?!"
"Benmi?"sesli güldü.Bu adam çok ürkütücü görünüyordu.Boyu benim üç katım olduğuna emindim.Ama o avını bulmuş gibi bana bakıp gülüyordu.Bana şeker uzatıp dedi:
"Beni annen çağırdı.Seni eve götürüceğim."
"Annemmi?Senimi?Sen kimsinki?"
"Ben annenin bir arkadaşıyım."
"Anne!Neredesin?Seni arkadaşın arıyor!Anne!"
"Sus küçük velet sus!!!"
"Kızım!Neredesin seni arıyordum!Sende kimsin?"büyük adam arkasına bakmadan koşmaya başladı.
"Hey!Sana söylüyorum!Polisi arayacağım!"
"Kızım ne dedi sana?"diye sordu annem.
"Bana senin arkadaşın olduğunu beni sana götüreceğini söyledi."annem çok pişman olmuş gibi gözleri doldu.Beni görmemek için bana bakmadı.
"Tamam kızım gidelim."2 gün sonra...
"Anne!Uyan neden yerde uyudun sen?"annem yerde uyumuş hemde elleri buz gibiydi.
"Anne!Uyan acıktım."sanırım annemin çok uykusu vardı bu yüzden uyanmak istemiyordu.Bende yeni kaltığım için uykum vardı.Anneme sarılıp bende uyudum.
Kalktığımda annem hâla uyuyordu.
"Anne!"ağlamaya başladım.Annemin üzerinde kırmızı lekeler vardı.
"Anne!"dışarıya çıkıp yalın ayak koşup bağırdım.
"Lütfen yardım edin!Lütfen!Annem kalkmıyor!"dedim.Yan komşumuz söyledi:
"Kızım,Ebrar ne oldu ?!"dedi
"Ayşe teyze yardım et lütfen.Annem sabahtan beri yerde uyuyor.Kalmıyor.Üstelik çok soğuk üzerinde kırmızı lekeler var."
"Kızım!Geliyorum!"Ayşe teyze evimize girdi.
"Olamaz!"telefonunu eline alıp birini aradı.
"Hemen bu adrese bir ambulans söyleyin!Kadın ölmüş!"dedi.Az önce kadın ölmüşmü dedi?Hayır sanırım ben yanlış duydum.Ama hayır az önce kadın ölmüş dedi.O günden sonra bir daha annemi göremedim.Hergün ağlıyordum.Ama en azından babam vardı.O annemle hep tartışırdı.Ama beni çok severdi.Bir gün beni bir yere götürdü.Söyledi:
"Bak kızım bu artık senin yeni evin artık burada kalacağız."dedi.Eve girdikten sonra bize bakan ben yaşlarda bir kız ve sinirli gözüken bir bayan vardı.
O kadının hiç bir zaman kim olduğunu öğrenememiştim.Bana çok sinirleniyordu hep.Çok kızdığı zamanlar beni döverdi.O kız ise hep beni iter annesine yapmacık ağlayıp durardı.
On sekiz yaşıma geldikten sonra kendi evime gçıkmaya karar verdim.Artık o cehennemde yaşayamazdım.....Şimdiki zaman.
Balkondan çıkıp mutfağa girdim.Su içip koltuğa gittim.Uykum çok geldiği için uyumaya karar verdim.Telefonumdan saat 10:00 ayarladıktan sonra telefonu yanıma koydum.Yarın artık ilk dersimi alacaktım.Bu yüzden çok heyacanlıydım.
Nasıl oldu bilmiyorum ama gözlerimi açtığımda heryer aydınlanmıştı.Açelya daha uyanmamış olmalı idiki daha sesi gelmiyordu.Telefona baktım saat daha 09:10 du ayarladığım saatten 50 dakika önce uyanmıştım.Bu benim için yeni bir rekordu.
Banyoya gidip el üzümü yıkadıktan sonra dişlerimi fırçaladım.Banyodan çıkıp mutfağa girdim.Bu sefer kahve değil çay içecektim.Kendime bir tost hazırladım.Çok acıkmıştım.Tost ve çayımı hazırlayıp salona geçtim.Salona koltuğa oturup tostumu yemeye başladım.Arkamdan Açelyanın sesi geldi:
"Günaydın."
"Günaydın"
"Nasılsın?"
"İyiyim,sen?"
"İyi."deyip banyoya girdi.Boşluktan önümde duran televizyonu açtım.Kanallara gezindim.Sonunda bir kanalda durdum.Bu kanal en sevdiyim TV kanalı idi.TV 8 kanalı gerçekten çok güzeldi.
"Ne izliyorsun?"
"TV 8."
"Hmm.Peki"
"Açmısın?"
"Evet kendime bir tost yapıp geleyim."
"Tamam"
Tostumu bitirdim.Odama gidip yatağımı topladım.Ve dolabımı açtım.Siyah desenli elbisemi ve kısa jeketimi giydim.Makyaj masama gidip bir ruj ve bir allık sürdüm.Eyelinerde sürüp salona gittim.Açelya tost yapıp televizyon izliyordu.
"Ben giyindim Açelya.Bu gün ders alıcamda.Sen be zaman alıcaksın?"dedim
"Bende bu gün alacağım."dedi
"Saat kaçta?"
"14:00"
"Ne?Bende 14:00 da alıyorumda o yüzden şaşırdım."
"Nerde alıcaksın?"dedi
"Bilmem?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şahane film
RandomKüçüklüğünü çok kötü geçiren Ebrar yeni bir hayata başlamak ister.Çocukluk zamanından bazı travması olan Ebrar kendi evine geçer.Aktivite bulamadığından hep film izlediği için,Ebrar oyuncu olmak ister.Doğum günü arkadaşı Açelya ile bir konsere gider...