7.bölüm

28 4 0
                                    

5 yıl önce

"Kimse yokmu?!Açın kapıyı lütfen bırakın gideyim lütfen yalvarırım açın."dedim.Ve kapı açıldı.İçeriye boyu çok uzun birisi girdi.
"Neden rahat durmuyorsun Ebrar?"dedi.
"İsmimi nereden biliyorsunun ve siz kimsiniz?"dedim.
"Gösteriyimmi ben kimim."bana bağırdı ve tokat attı.O kadar sert tokat atmıştı ki yere dümüşdüm.
"Şimdi anladınmı ben kimim?"dedi.
"Siz benden ne istiyorsunuz?!"dedim sinirle.
"Yıllar önce annenin ölümüne kimmi sebep oldu sanıyorsun?"dedi.
"S-Sizmi annemi öldürdünüz?"dedim.Anem aklıma geldikce ağlayacaktım.
"Evet.Amma biz sadece anneni öldürdük.Anneni öldürmemizi ise baban istedi Ebrar."dedi.Ben şok oldum.Nasıl yani babam.
"Yalan!Hayır size inanmıyorum siz yalan söylüyorsunuz hayır bu olamaz!"dedim sinirle.
"Biliyormusun Ebrar baban şimdide seni öldürmemizi istedi o yüzdün buradasın.Son sözün ne?"diye sordu.Benmi ölücektim?Babam gerçekten bu adamdan bunumu istemişti?
"Hakan abi telefonun çalıyor!"arkadakı birisi seslenmişti.Sonunda bu adam gitmişti.Babam neden benim ölmemi istesinki?

Benim olduğum odada bir pencere vardı.Belkide buradan kaça bilirdim.Pencerinin kolunu çevirdim.Yaşasın!Açıldı!İyiki birinci kattaydım yoksa pencereden inemezdim.Pencereden aşağıya zıpladım.Ve bir ormana girdim.Sanırım kaçtığımı hâlâ fark etmemiştiler çünki,arkamdan kimse gelmiyordu.

Nasıl olduğunu bilmiyorum ama bir şekilde araba yoluna çıkmıştım.Üzerimde hiç para yoktu.Aklıma otostop çekmek geldi.Önüme gelen ilk arabaya elimi salladım.
"İstanbula gidiyormusunuz?"dedim.
"Evet atla."dedi.Çok sevindim.
Nihayet İstanbula vardığımızda arabadan indim.Anne tarafından kuzenim olan Elifin evine gitmeye karar verdim.Zaten şu an olduğum yere çok yakındı.Bir sokakda gittikten sonra Eliflerin evine vardım.Kapıyı çaldım.Kapıyı Elif açmıştı.
"Ebrar!Seni hangi rüzgar attı buraya?"dedi.Ben nefes-nefese:"Elif babam beni öldürücek!"dedim.Elif:"Ne diyorsun sen Ebrar!?Gel içeri konuşalım."dedi.

Şimdiki zaman.

"Açelya!Yardım edin!Ambulans arayın!Yalvarırım."dedim.Açelyanın başı kanıyordu.Ne yapacağımı bilmiyordum.

Arabanın sahibi kapısını açtı.Ve ne?Babam ağır adımlarla yanımıza ilerliyordu.Ben ise şok olmuş bir ifadeyle babama bakıyordum.
"Baba?!Sen benim arkadaşıma nasıl çarparsın?!"dedim sinirle.
"Neden yıllardır benden kaçıyorsun Ebrar?"diye sordu.
"Söyleyeyimmi baba?Sen annemi öldürdüğün gibi benide öldürmek istediğin için.Annemi ve beni öldürmeye cesaretin olmadığı için bizi bir mafyaya öldürtdüğün için.Annem öldüğü gibi başka biriyle evlendiğin için.Başka ne söylememi istersin baba?!"dedim sinirle.Söylediklerimi sanki hiç dinlememiş gibi bana boş gözlerle bakıyordu.
"Arkadaşına çarptım çünki seni ancak böyle durdura bilirdim kızım."dedi rahat bir sesle.Bu adam sanırım gerçekten deliydi.
"Ben senin kızın değilim!Ve arkadaşımı hemen hastahaneye götür yoksa senin içiniyi olmaz!"dedim.Bana bakıp alayla gülümsedi.Beni boğazımdan tutup yukarı kaldırınca nefes alamadım.
"B-bırak b-beni n-nefes..."olamaz nefes alamıyordum.
"Kaderin buraya kadarmış kızım."dedi ve cebindeki bıçağı çıkardı.Tam beni öldürecekken.Bir el babamın kolunu tuttuğu gibi yere serdi.Nihayet kurtulmuştum.Ben derin-derin nefes almaya çalışırken babamı yumruklayan adama baktım.Nasıl yani?
Çağrı?Ama onun bizden nefret ettiğine adım gibi emindim.Ama şimdi beni kurtarıyordu.
Babam yerde yatarken Çağrı arkasını dönüp benim yanıma geldi.
"İyimisin?"dedi.
"Evet."dedim şaşkın bir halde
"O kim?"diye sordu.
"Bu seni ilgilendirirmi?!"dedim bir anlık sinirle.
"Doğru ilgilendirmez.Ambulans çağırdım şimdi geliyor.Umarım arkadaşın hemen düzelir."dedi ve arkasını dönüp gitti.Bu adam nasıl biriydi?Boş,kendinden emin gibi aptal biri işte.En azından beni kurtamıştı değilmi?

2 gün sonra

Ambulans geldiğinde Açelya ile birlikde hastahaneye gittik.Hastahaneye vardığımızda Açelyanı acile aldılar.1 saata kadar doktor çıktığında Açelyanın iyi olduğunu hiç bir sorun olmadığını söyledi.Çok rahatlamıştım.Ama Açelya 2 gün hastahanede kalmalıydı bu yüzden onunla kaldım.Neden aniden pat diye çıktığınada sordum.En büyük hayali şarkıcı olmak olduğu için çok sinitlediğini söyledi.Açıkçası doğru söylüyordu.

Hastahaneden ayrıldıktan sonra Açelyanı evine götürdüm.Kendimde eve geldim.Provadan çabuk ayrıldığım için sabah ne olacağını bilmiyordum.Bu yüzden Sinana yazmaya karar verdim.Telefonumu açtığımda zaten onun bana yazdığını gördüm
Kimden:Sinan Kabal
"Ebrar Açelya iyimi?!Çok merak ettim!Telefonun meşgül göründüğü için mesaj yazdım.Umarım iyidir Açelya.Çağrıda geçmiş olsun diyor.İyi olur olmaz yazarsın."

Kime:Sinan Kabala
"Selam Sinan,Açelya iyi bu gün eve çıktı zaten.Teşekkür ederim."

Yazdım.Çok kuru yazmıştım ama gerçekten hiç halim yoktu.Banyoya girip bir soğuk duş aldım.Zaten böyle günlerde en çok soğuk duş beni kendime getire bilirdi.Pijamalarımı giyip saçımı kuruladım.Aklım Açelyada kaldığı için,Açelyaya iytiyacın olunca beni ara yazmıştım.

Mutfakta kendime bir soğuk kahve yapıp salona geçtim.Havalar artık soğumaya başladığından balkona çıkamıyordum.Kahvemi bitirdikten sonra uyumaya giderken kapı çaldı.Evime Açelyadan başka nerdeyse hiç kimse gelmiyordu.Bu yüzden şaşkındım.Açelya olamazdı çünki daha yeni eve gitti.Kim ola bilirki?

Kapıyı açtığımda kimse yoktu.Herhalde çocuklar çalıp kaçmıştır diye umursamdım ama yerde bir kutu buldum.Kutuya alıp eve girdiğimde elimde kutuyla birlikde odama geçtim.Nihayet kutuyu açtığımda içinden oyuncak bir silah ve yanındada bir not kağıdı vardı.Not kağıdını açtığımda kenarlarında anlam veremediğim kırmızı yayqın lekeler vardı.Parmağımın ucuma vurup tadına baktığımda dehşete düştüm.Bu bir kan!Olamaz!Kimin kanı!

Not kağında şöyle yazıyordu:
"Bittimi sanıyorsun?Ama oyun daha yeni başlıyor.Şimdi şanslı ola bilirsin ama bu hep şanslı olacağını göstermiyor değilmi?"

Olamaz.............












Evet!!!!Bu bölüm nasıldı arkadaşlar?Sizce devamı nasıl olacak?Tahminlerinizi yoruma bekliyorummm.Eğer beğeniyseniz yıldız bırakmayı unutmayınnn

Şahane filmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin