Arkadaşlar bu bölümde yukarıdakı şarkı var,eğer dinlemek istersen tıklaya bilirsiniz.
İyi okumalar✨✨✨
Annem öldükten sonra herşey daha kötüye gitmişti....
Bunlardan biri ve en önemlisi ise okulda zorbalık görüyordum.Okulda en çalışkan o vardır ya "inek öğrenci" o tiplerdendim.Ön sırada oturur derslerimde herkesden öndeydim.Bu yüzden hiç bir arkadaşım yoktu.Bana diğer sınıflardan zorbalık yapıyorlardı.Hatta hiç unutmadığım bir tanesi:"7 yıl önce"
"Ne oldu ezik korktunmu?Ha?Biliyormusun sen tam bir ineksin lan.Hem bu gözlüğünde iğrenç!"bana zorbalık yapan çocuk kalın gözlüklerimi alıp ayağıyla ezmişti.Evet hiç birşey görmüyordum.
"Hah!Tam bir eziksin gerizekalı!"diye beni aşağılayıp makasla saçımı kesti.Ben ise hıçkıra-hıçkıra ağlayıp duruyordum.
"Yapma!Dur!Lütfen yapma!Yalvarırım!"demekle yetiniyordum.
"Belki birazda yalvarırsan bırakırım salak kafa."diye alay etdi
"B-ben size ne yaptım?Eğer size götü bir şey yaptıysam kendimi affetdire bilirim."söyledim.Sözlerimin geçersiz olduğu dünden belli gibiydi.
"Sen var olmakla zaten bizi bıktırdın.Bence sen kendini öldür.Hemsen kurtulursun hemde biz.Ne dersin?!"Dedi ve telefonunu alıp benim fotoğrafımı çekti.Ağlamaktan gözlerim ağrımıştı.O çocuğun dediği sözleri hiç bir zaman unutmadım.Hep aklımın bir köşesinde bulunuyordu.Yaşadıklarım bana göre ağır olmasada başkalarına göre ağır ola bilirdi.Daha ne yaşadığımı en yakın arkadaşıma dahi söylemedim.
Şimdiki zaman.
Arıyor..Sinan Kabal
"Alo selam Ebrar.Ben senin evinin önündeyim arabayla geldim seni alıp bir cafede prova yaparız."dedi
"Tamam Sinan bey hemen iniyorum."dedim
"Ebrar."dedi.
"Efendim Sinan bey?"dedim
"Bana Sinan dermisin.Böyle çok samimi gözüküyorda.Ve konuşurken siz değil,sen dermisin?"diye sordu.Şaşırdım.
"Tabii.Sen nasıl istersen."dedim.Ce telefonu kapattım.Üzerimde ketan yeşil bir elbise vardı.Boyu çok uzun değildi.Çerçive beyaz olan gözlüğümüde taktıktan sonra siyah topuklularımı giydim.
Elbise bu👆🏻👆🏻👆🏻
"Açelya,ben hazırım sende hazırsan çıkalım."dedim.
"Geldim kuzum."dedi.Ve koridora geldi.Açelya sanırım bu gün gelin olmak istiyordu.Çunki tüm kombini beyazdı.Kendiyle kiyafet ketirmediği için ben kendi kiyafetlerimden vermiştim.
"Kuzu!Sen çok güzel olmuşsun ya.Allah nazarlardan korusun."dedi.Yüzüm kızardığına emindim.
"Açelya bence sen kendinden konuş bu ne güzellik be."dedim.Onunda yüzü en az benimki gibi kızarmıştı.Açelyanın saçı doğuştan turuncuydu.Bence saçları onu daha güzel yapıyordu.👥
Arkadaşlar merak edenler olmuş o yüzden Açelya ve Ebrarın resmini gösteriyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şahane film
RandomKüçüklüğünü çok kötü geçiren Ebrar yeni bir hayata başlamak ister.Çocukluk zamanından bazı travması olan Ebrar kendi evine geçer.Aktivite bulamadığından hep film izlediği için,Ebrar oyuncu olmak ister.Doğum günü arkadaşı Açelya ile bir konsere gider...