8.bölüm"Ters köşeler"

38 5 1
                                    

Arkadaşlar eğer bölümü beğendiyseniz lütfen yıldız bırakmayı unutmayın.İyi okumalar....😇

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
İnsan bazen ne yaşadığını anlamaz ya,bende şu anda ne yaşadığımı bilmiyordum.Babam sandığım kişi aslında benim düşmanımmıydı?Kimin babası onun ilk önce annesini sonra ise kendini öldürmek ister?Hiç kimseninmi?
     Hayır benim.

Elime gelen mektupla donup kalmıştım.Gerçi anlamda neye uğradığımı şaşırmıştım.Açelyanı en yakın arkadaşımı benim babam vurmuştu inanabiliyormusunuz?!
Evet bende inanabilmiyorum.

Elimdeki mektupla ayakta donup kalmıştım.Hayır bu böyle olmayacaktı.Ben kendimi savunmayı bir şekilde öyrenmeliydim.Artık dayanamayıp uyumaya karar verdim.Çok ama çok yorgundum.Üzerime geceliğimi geçirip yatağa yattım.Ve gözlerimi kapatıp kendimi uykunun kollarına bıraktım......

Akşam olduğunda telefonuma 1 mesaj 1 sesli arama gelmişti.Mesajlar Sinandan arama ise Çağrıdandı.Bir dakika ne!Çağrımı?Nedenki?Anlamadım?
*5 yeni mesaj*
Sinan:Ebrarrr.Dördümüz yemeye çıkıyoruz.Çağrı,sen,ben ve Açelya hazırlan ilk Açelyanı alıp sonrada seni alıcaz.

Aslında şu an hiç havamda değildim ama gide bilirdim.Hemen yazdım.
*Peki Sinan hemen hazırlanıyorum seni ararım o zaman.*
Yazdım.
Çağrının neden beni aramasını açıkçası çok merak ediyordum.

Hemen kalkıp dolabıma yürüdüm.Dolabımı açtığımda ne giye bileceğimi düşündüm.Tişört ve pantalon?
Hayır ya
Pekiii.Elbise???
Of hayırrrr
Tammammm.Sanırım buldum.Peki etek ve gömlek?
Evvet! Bu tam olur!İşte bu!

Peki etek ve gömlek?Evvet! Bu tam olur!İşte bu!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gömlek bu

Etekde bu(not:Eğer beğenmediyseniz kendi düşündüğünüz gibi devam edin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Etekde bu(not:Eğer beğenmediyseniz kendi düşündüğünüz gibi devam edin.)

Giyindikten sonra saçımı açıp hafif dalgalandırdıktan sonra hafif makyaj yaptım.Topuklu ayakkabılarımıda giyip çantamı elime aldım.Aslına bakarsanız benim aklım hâlâ bana dün gelen mektupdaydı.Ne yapacaktım?Ya bana zarar verirlerse?Ya arkadaşıma zarar verirlerse?Ne yapacaktım acaba Sinana anlatmalımıydım?İnanın hiç bilmiyordum.

Şahane filmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin